euro na słowacji

1. Data: 2009-01-27 22:44:47

Temat: euro na słowacji
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

http://finanse.wnp.pl/slowaccy-gorale-zatesknili-za-
korona,70901_1_0_0.html

--
"Nie uderzaj, jeśli to możliwe. Lecz jeśli bijesz, nigdy nie bij
miękko". Roosevelt

2. Data: 2009-01-27 23:01:25

Temat: Re: euro na słowacji
Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Sty, 22:44, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:
> http://finanse.wnp.pl/slowaccy-gorale-zatesknili-za-
korona,70901_1_0_...

A jak u nas wprowadzą kto nie przyjedzie?

3. Data: 2009-01-27 23:05:45

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

bazzzant pisze:
korona,70901_1_0_...

> A jak u nas wprowadzą kto nie przyjedzie?

słowacy?

4. Data: 2009-01-27 23:10:56

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał

> słowacy?

Przecież u nich jest taniej i lepiej - w sensie organizacji, bazy itp.
I piwo mają lepsze. Do nas w góry to chyba tylko Niemiaszki
przyjeżdżają, choć nie wiem czy w jakichś oszałamiających ilościach.

--
Pozdrawiam - Aicha

5. Data: 2009-01-27 23:11:07

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Sty, 23:05, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:

a-korona,70901_1_0_...

> słowacy?

I dobrze. Przez nich nie będziemy samotną wyspą w oceanie recesji

6. Data: 2009-01-27 23:12:24

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Sty, 23:10, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:
> [...]
> I piwo mają lepsze. Do nas w góry to chyba tylko Niemiaszki
> przyjeżdżają, choć nie wiem czy w jakichś oszałamiających ilościach.

A niech sobie przyjażdżają, looserzy

7. Data: 2009-01-27 23:14:47

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bazzzant" napisał:

> I dobrze. Przez nich nie będziemy samotną wyspą w oceanie
> recesji

Chyba podwodną :] Znaczy, taką zalaną przez przypływ.

--
Pozdrawiam - Aicha

8. Data: 2009-01-27 23:21:03

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:
> [...]
> I piwo mają lepsze. Do nas w góry to chyba tylko Niemiaszki
> przyjeżdżają, choć nie wiem czy w jakichś oszałamiających ilościach.

zaglądałaś może na czat pod jakimś fikuśnym nickiem?

9. Data: 2009-01-27 23:21:29

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

bazzzant pisze:

> A niech sobie przyjażdżają, looserzy

looserki, bądźmy ścisli

10. Data: 2009-01-27 23:22:21

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

http://krupnik.pl/galeria/ceny.na.slowacji

--
"Nie uderzaj, jeśli to możliwe. Lecz jeśli bijesz, nigdy nie bij
miękko". Roosevelt

Żart z imprezki :-)
Na Kazia przykładzie.
Kaczyński "oddaje" media rządowi
Ekoterror
Ta sama szkoła teraz i 50 lat temu. Na zewnątrz budynek jakby ten sam, ale... :)