euro na słowacji

21. Data: 2009-01-28 00:24:17

Temat: Re: euro na słowacji
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Nie mieszaj mi wątków, bo się pogubię i do lekarza nie trafię.

jeśli to ma ci jakoś pomóc, to już nie będę

--
"Nie uderzaj, jeśli to możliwe. Lecz jeśli bijesz, nigdy nie bij
miękko". Roosevelt

22. Data: 2009-01-28 00:26:15

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał:

> jeśli to ma ci jakoś pomóc, to już nie będę

Tym razem muszę mieć zwolnienie, bo najlepszą metodą regeneracji jest
sen. Przypadkiem tak się składa, że w godzinach pracy :>

--
Pozdrawiam - Aicha

23. Data: 2009-01-28 00:28:51

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Tym razem muszę mieć zwolnienie, bo najlepszą metodą regeneracji jest
> sen. Przypadkiem tak się składa, że w godzinach pracy :>

rzuć tę robotę :)

24. Data: 2009-01-28 07:25:50

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27.01.2009 Aicha <b...@t...ja> napisał/a:

> Przecież u nich jest taniej i lepiej - w sensie organizacji, bazy itp.

No nie wiem. Te ich hoteloschroniska nie wyglądały jakby można się było
przespać na karimacie na podłodze. ;)
--
Relpp

Żart z imprezki :-)
Na Kazia przykładzie.
Kaczyński "oddaje" media rządowi
Ekoterror
Ta sama szkoła teraz i 50 lat temu. Na zewnątrz budynek jakby ten sam, ale... :)