Zastrzeliłem faceta

1. Data: 2003-12-09 03:36:18

Temat: Re: Zastrzeliłem faceta
Od: "darek miauu" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa <e...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
>
> A jednak mojej żonie się podobał.
>
> Przecież moja żona to ja.
> Ja to moja żona.
>
> Dlaczego więc ...
> no nie wiem...., posłałem mu kulkę?
>
> Ugryzłem go tym?
> Splonkowałem?
>
> Co ja mu zrobiłem?
>
> Zastanawiając się nad tym,
> siedząc na kanapie,
> gdy ciało leżało u stóp,
> nerwowo kopałem w jego ramie.
>
> Gdy to zauważyłem, rozbawiła mnie reakcja
> jego języka.
> Co kopnąłem, w ramię, to język wyskakiwał

:)
Podoba mi się sposób, w jaki komentujesz poprzednio przeczytane wątki.
Taka swoista "abstrakcyjna kompilacja".
Zero bitów, full analog ;)

No i podanie na koniec tego "bigosiku" na całkiem oddzielnym talerzu..

Pozdrawiam,
Darek.

1. Data: 2003-12-09 06:48:01

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl>
> Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl>

> Niema żadna rozmowa, żadnej wartości,
> poprzez symbolikę, jakąkolwiek.
>
> I na pytanie: Jaka ma? Już będzie, z,deko, łatwiej
> odpowiedzieć.
>
> Ale to też przyjęcie aksjomatu.
>
> Więc gdzie jest aksjomat, podstawa?
>
> ett

Wartość PP a więc pierwotna i podstawowa to ŚWIADOMOŚĆ
(nota bene: Bóg jest Świadomością wszechświata) :)
Świadomość jest energetycznym stanem przestrzeni(!)
Twoje 5 punktów z poprzedniego posta mogę Ci objaśnić
(jeśli chcesz) ;) -- ale zawarta w nich tematyka filozoficzna
jest priorytetowa, więc powiem Ci w skrócie:
"porównaj sobie środek ciężkości ciała obracającego się
wzdłuż osi -- porównaj do podświadomości lub nieświadomości
i spróbuj znaleźć analogie i różnice".
PS. jeśli chcesz rozmawiać o: punktach, balonach, gównie,
chwili, wymysłach, muchach, obstrukcjach itd. -- to zapraszam
na "pl.sci.filozofia" :D
\|/ re:

1. Data: 2003-12-09 08:46:58

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl>

Robaczku :-))
Jak Cię lubię...

> Wartość PP a więc pierwotna i podstawowa to ŚWIADOMOŚĆ
> (nota bene: Bóg jest Świadomością wszechświata) :)
> Świadomość jest energetycznym stanem przestrzeni(!)

to farmazony pitolicie. :-))
Wiem o co Ci chodzi. Ale to co piszesz musi,
czy ktokolwiek chce, wymykąć się z opisu.
Jest parę powodów, ale głównie ten,
że za literkami stoi Twój, lub mój obraz.
Co oznacza że popełniasz pierwszy z grzechów.

TAM NIEMA BYĆ ŻADNEGO OBRAZU!!!

> Twoje 5 punktów z poprzedniego posta mogę Ci objaśnić
> (jeśli chcesz) ;)

Po to, tu siedzę :-) Wczoraj, pełnia, to mi przygrzało po czerepie,
ale dzisiaj gdy słońce... :-))

> [...]
> "porównaj sobie środek ciężkości ciała obracającego się
> wzdłuż osi -- porównaj do podświadomości lub nieświadomości

Tak. Dziękuję. Wykonane.
Właśnie całą noc spędziłem na oglądaniu galaktyk.
Niestety nie w naturze.
Ale wzruszyłem się, że projekt SOHO ma się dobrze,
za to wkurzyłem się planami ISS.

No nieważne :-))

> PS. jeśli chcesz rozmawiać o: punktach, balonach, gównie,
> chwili, wymysłach, muchach, obstrukcjach itd. -- to zapraszam
> na "pl.sci.filozofia" :D

Może kiedyś. Choć kto wie, może o muchach...?

> \|/ re:

ett

1. Data: 2003-12-09 09:00:21

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl>
> [...]

> Jest parę powodów, ale głównie ten,
> że za literkami stoi Twój, lub mój obraz.
> Co oznacza że popełniasz pierwszy z grzechów.

I tu się mylisz :)
Nie mógł byś napisać tego co napisałeś gdybyś nie przeczytał
tego co ja napisałem bez oczywiście ŚWIADOMOŚCI tego
obrazu który zawierał mój przekaz
a więc
NEGUJESZ ISTNIENIE OBRAZU który otrzymałeś
negujesz własną ŚWIADOMOŚĆ którą się kierujesz
Jesteś świadomy czy nie?? :)
\|/ re:

1. Data: 2003-12-09 12:09:57

Od: "oscar" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

ach, wszyscy strasznie chwala. ach, och...

A mi sie nie podoba...
IMHO typowy przerost formy nad trescia...

no nie podoba mi sie...ale co zrobic?
w koncu jestem tylko dresem...

oscar

1. Data: 2003-12-09 13:13:52

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "oscar" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Wersja dla oscarka :-)))

----
Pif!
----

:-))

Teraz ładniej?

ett

Może odrazu napiszę wersję minimum. (demo) :-))
-------
.

-------

Recenzja!

Tam jest kropka. Jakby ktoś nie zauważył, pocisku, początku i końca,
Nie usłyszał huku wystrzału i nie znalazł relacji międzyludzkich, etc :-)))
Efektu, przed i po.

A teraz parę innych świetnych relacji z pola walki :-))

:
;
' ".....
[.....]
............1
i etc.

Naczytałeś się oscarku? :-))

1. Data: 2003-12-09 13:38:33

Od: "oscar" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wersja dla oscarka :-)))
>
> ----
> Pif!
> ----

A widzisz, sam ladnie okresliles tresciowa zawartosc swojego 34
linijkowego postu..nic dodac, nic ujac...
O to mi wlasnie chodzilo...

> Naczytałeś się oscarku? :-))

ale co ty probujesz osiagnac?

oscar

1. Data: 2003-12-09 15:49:56

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> a więc
> NEGUJESZ ISTNIENIE OBRAZU który otrzymałeś
> negujesz własną ŚWIADOMOŚĆ którą się kierujesz

:-)) Świetnie się dzieje :-)
Dzięki temu, moje obrazy, na poziomie świadomości
są dynamiczne. Choć wolałbym, żeby ich nie było,
ale zdecydowałem się pożyć chwilkę, no to i skutki.
(opłakane dla wszystkich :-)))

ett

Świadomość jest przydatna, więc ćwicz.
Tylko się nie przetrenuj :-)