reklamy

1. Data: 2003-12-08 00:16:31

Temat: reklamy
Od: "autechrex" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

reklamy
są wszędzie
aż się chcą nienawidzieć

dziwię się dlaczego np na nagrobkach nieumieszczają
banerów reklamowych, każdy by zarobił nawet i rodzina zmarłego,
tak samo w kościele powinni przerywać mszę co 20 minut na 3 minutowe reklamy
(z kasety - na głośniki).
Warszawskie metro, na pociągach nic niema! a tramwaje i autobusy dawno są
utapetowane różnymi kolorowymi gównami.
Ostanio zauważyłem nowy patent, chodzą kolesie po mieście owinięci w
kwadratowe pudło na którym są różne napisy + rozdają ulotki.
Jak to zobaczyłem 1 raz to myślałem że padne ze śmiechu.

To co mówie to schiza totalna, ale tak za 10 lat, to siadając na klozecie
przed łeb będzie nam wyskakiwał virtualny WC-PIKER
i będzie nam proponować kupno spryskiwacza do kibli.

no cóż

1. Data: 2003-12-08 04:14:01

Temat: Re: reklamy
Od: "darek miauu" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

autechrex <a...@t...pl> napisał(a):

> Ostanio zauważyłem nowy patent, chodzą kolesie po mieście owinięci w
> kwadratowe pudło na którym są różne napisy + rozdają ulotki.
> Jak to zobaczyłem 1 raz to myślałem że padne ze śmiechu.

Swego czasu w Londynie grupa studentów urządziła happening anty-reklamowy.
Na czołach postemplowali sobie logo fikcyjnych firm i tak kręcili się po
mieście.
Pomysł ten tak spodobał się jednej z firm reklamowych, że zatrudniła do
kampanii reklamowej jednego z banków wielu studentów,
którym "przystemplowano" na czole logo tego banku.
Najciekawsze jest to, że podobno prawie wszyscy uczestnicy poprzedniego
happeningu, włącznie z jego pomyslodawcą, zatrudnili się do tego
przedsięwzięcia...

Sprzeciw - sprzeciwem, ale pieniądze - pieniędzmi.

Niniejszy wpis sponsoruje w tym tygodniu Usenet.
Użyj go dziś koniecznie.

Darek.

1. Data: 2003-12-08 10:58:16

Od: Paweł Niezbecki <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

autechrex
<a...@t...pl>

> reklamy
> są wszędzie
> aż się chcą nienawidzieć
<snip>

Korea Północna - strefa bez reklam (i paru innych rzeczy) zaprasza

p.

1. Data: 2003-12-08 11:13:45

Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 8 Dec 2003 11:58:16 +0100, Paweł Niezbecki
<s...@a...waw.pl> wrote:

>Korea Północna - strefa bez reklam (i paru innych rzeczy) zaprasza

Oj, nie. Korea jest pełna reklam, tylko ich przedmiot jest zupełnie
inny niż u nas. Nazwijmy to reklamą społeczną. ;-)

--
Amnesiak
------

1. Data: 2003-12-08 12:21:35

Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Niezbecki" <s...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
> Korea Północna - strefa bez reklam (i paru innych rzeczy) zaprasza

polecam film "Goodbye Lenin"
też o reklamie:)
i to w naprawdę zabawny sposób

pozdrowienia

Natalia

1. Data: 2003-12-08 13:08:47

Od: Paweł Niezbecki <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Natalia
<k...@p...onet.pl>

<snip>
> polecam film "Goodbye Lenin"
> też o reklamie:)
> i to w naprawdę zabawny sposób

widziałem

niezły

p.

1. Data: 2003-12-09 10:39:39

Od: "oscar" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "autechrex" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> reklamy
> są wszędzie
> aż się chcą nienawidzieć

http://www.ichuj.org/akcja.html

oscar

1. Data: 2003-12-09 10:52:56

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "oscar" <o...@g...pl>
> Użytkownik "autechrex" <a...@t...pl>

> http://www.ichuj.org/akcja.html
> oscar

Wszelkie tego typu akcje (choć potrzebne)
będą tylko "bzykaniem muchy koło ucha"
dopóki
nie przywróci się CZŁOWIEKOWI jego GODNOŚCI.
\|/ re:
--
i chuj ;)

1. Data: 2003-12-09 12:02:14

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

autechrex; <zpPAb.167158$361.144766@news.chello.at> :

> tak samo w kościele powinni przerywać mszę co 20 minut na 3 minutowe reklamy
> (z kasety - na głośniki).

A po co z głośnika - pojedź do Kazimierza Dolnego - tam, jeszcze parę
lat temu, w nawach wisiały chorągwie, czy jak to się nazywa [to co się
nosi na uroczystosciach kościelnych], z logo PeKaO SA. ;)

Flyer
ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

1. Data: 2003-12-09 12:24:23

Od: "oscar" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> Wszelkie tego typu akcje (choć potrzebne)
> będą tylko "bzykaniem muchy koło ucha"
> dopóki
> nie przywróci się CZŁOWIEKOWI jego GODNOŚCI.

a mozesz to rozwinac?
(albo podac linki)

oscar

Klotnia, sztuka wygrywania sporow
[OT] taki głupi papieros
Strasznie tego zaluje...
Zabić Papieża wysadzić Jasną Gorę? Mohan kontra Wojtyła
"Swiety Mikolaj", a manipulacja...