Jądra.

1. Data: 2003-12-08 20:00:56

Temat: Jądra.
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Muszę Was powiadomić, że no niestety... :-(

Wziąłem ostre narzędzie, chlastnąłem, i trzymam je
w lewej garści, gdy pisze ten post. Dlatego ciężko się
odpisuje na inne :-))

Ale mam je ... prawie 'na widelcu', namacalny dowód!
Z powodu braku jąder nie nastąpiła antyreakcja
powodująca, wysublimowanie się jajników. :-))

Czy potrzebnie, chlastnąłem?
Przecież gdy odetnę ten tak ważny organ,
nie czeka mnie nic, oprócz straty czegoś
co dostałem za frajer, czyli darmo.

Przerwę na chwilę...
Bo muszę coś zrobić...

Dałem je, bliskiej mi dziewczynie.
Nie obyło się bez strachu, ale też zaciekawienia.
Dla mnie? Och! Ach!
Refleksja odmalowała się chwilę później.

To Twoje?!

Mieszane uczucia toczyły bruzdki, w puchatej
strukturze jej mózgu. Gdy tymczasem ja smętnie
spoglądałem, na przeciekający jej przez palce flak.

Moje. - usłyszałem siebie dopiero w czwartym echu.
Dla Ciebie. - Nadal nie mogłem pojąć co zrobiłem.

I co mam z tym zrobić? - Zapytała.
No cóż. Nie widzę sensu, byś się z nimi obnosiła.

No już. Zapaliłem papierosa, zastanawiając się nad
tą wielką stratą ludzkości. Nie powielę się. Nie będzie
mnie podobnych.
Popatrzyłem na życie.
Spieprzyłem je.
To może i racja, żem chlastnął?

Właściwie to dar, że nie wyrosły mi jajniki.
Stałbym z tą wykrzywioną miną, tłamsząc czyjeś
plemniki. I byłbym gdzie byłem.

ett

1. Data: 2003-12-08 20:24:21

Temat: Re: Jądra.
Od: "JanF" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> To może i racja, żem chlastnął?
>
> Właściwie to dar, że nie wyrosły mi jajniki.
> Stałbym z tą wykrzywioną miną, tłamsząc czyjeś

Podoba mi sie, jak jasna cholera!
Nareszcie ktoś, tym pi... (3,14) wygarnął jak trzeba!
Gratuluje koledze,
z poważaniem,
Jan.

1. Data: 2003-12-08 20:42:39

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl>

> [...]
> To może i racja, żem chlastnął?
>
> Właściwie to dar, że nie wyrosły mi jajniki.
> Stałbym z tą wykrzywioną miną, tłamsząc czyjeś

IMHO (moim skromnym zdaniem)
jeśli chciałeś "cienko śpiewać" to nie musiałeś uciekać się
do radykalnych, nieodwracalnych posunięć (to nie pępowina) :)
Wystarczyło przecież sobie "przysiąść"... a tak? no cóż...
będziesz eunuchem z własnej woli :-|
\|/ re:

1. Data: 2003-12-08 21:22:49

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]

> do radykalnych, nieodwracalnych posunięć (to nie pępowina) :)
> Wystarczyło przecież sobie "przysiąść"... a tak? no cóż...

Tak. By mnie, macali pod siodełkiem :-))
A jednak pępowina, no niestety :-)

Nie do końca. Za długo wegetuje, by już (nadal)
jądra stanowiły pojęcia.

Gdybyś chciał poznać, poszukałbyś w tej strefie,
ale nie chcesz/cie, bo to ... zakazane :-)))

Zawsze tu wymiękacie :-)))
Dlaczego, tak, a nie tak?

ett

Chwile temu, bajka sprzedana na matfizie.

A pss. O czym mówiłem?
Nie mówiąc - zresztą. Zaleta poezji.

1. Data: 2003-12-08 21:33:51

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl>
> [...]

> Dlaczego, tak, a nie tak?
>
> ett
>
> Chwile temu, bajka sprzedana na matfizie.

mierz siły na zamiary [A. Mickiewicz]
PS. nie mam zwyczaju "rozpętywać"
niekontrolowanych zachowań. :)
Od polityki są politycy (to poletko jest dla profesjonalistów)
\|/ re:

1. Data: 2003-12-08 22:03:29

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl>

> Od polityki są politycy (to poletko jest dla profesjonalistów)
> \|/ re:

Zawsze jest.

Wystarczy przuczyć. To w filmie z 'melonikiem i laseczką' było,
jak chcesz się nauczyć to poszukaj.

Gdzie gostek, od 'taśmy' zaczął wirować w rytm tanów.
Gdzie z sekundy na sekundę, zaistniała przemiana?
To ważne. Dotyka każdego.

Taki rak psychiczny, którego można,
samo_łebnie zdusić.
A który, kolejne informacje przytarga i zostawi.
A nad nimi nic więcej, bo tylko Ty.

ett

1. Data: 2003-12-08 22:24:33

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl>
> [...]

> Taki rak psychiczny, którego można,
> samo_łebnie zdusić.
> A który, kolejne informacje przytarga i zostawi.

Żywioł to ŻYWIOŁ
Niebezpiecznie jest bawić się zapałkami. :)
PS. informacja musi dojrzeć - olśnienie, zrozumienie,
uświadomienie - przyjdzie {albo i nie} :)
\|/ re:

1. Data: 2003-12-08 22:32:50

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Żywioł to ŻYWIOŁ
> Niebezpiecznie jest bawić się zapałkami. :)
> PS. informacja musi dojrzeć - olśnienie, zrozumienie,
> uświadomienie - przyjdzie {albo i nie} :)
> \|/ re:

Właśnie :-)

Wyjąłeś mi to z ust :-)) (dosłownie)

A o czym my tak zawzięcie klepiemy?

ett

1. Data: 2003-12-08 22:39:50

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl>
> Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

> Właśnie :-)
>
> Wyjąłeś mi to z ust :-)) (dosłownie)
>
> A o czym my tak zawzięcie klepiemy?
>
> ett

o JAJACH
PS. czy ktoś tu może robi JAJA? :D
\|/ re:

1. Data: 2003-12-09 08:59:56

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ETaTa napisał w wiadomości news:br2lbv$ege$1@news.onet.pl...

> [...]
>
> Wziąłem ostre narzędzie, chlastnąłem, i trzymam je
> w lewej garści, gdy pisze ten post. Dlatego ciężko się

"... objawiły się zahartowane klęskami charaktery, ludzie nie zepsuci,
bohaterscy, gotowi do czynów wielkich, desperackich, niezwykłych. Są to
cechy bajeczne, oszałamiające, i one właśnie stanowią o moralnym obliczu
pokolenia."
/Borys Pasternak/

Bacha. ;)

Myślowy śmietniczek...