Zatkane ucho

1. Data: 2001-09-27 13:15:36

Temat: Zatkane ucho
Od: "todus" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem - dzisiaj rano przestalem dobrze slyszec na prawe ucho - slysze
przytlumione dzwieki.
Czy jest to jakies zapalenie - przez ostatnie 2 dni czulem biorac prysznic
ze przytyka mi ucho - tak jakby woda dostawala sie do srodka.

Czy jest to cos powaznego - powinienem udac sie do lekarza - czy tez po
kilku dniach organizm upora sie z tym problemem.

Z gory dziekuje za pomoc i udzielone wskazowki:
Tomek

2. Data: 2001-09-27 14:19:35

Temat: Re: Zatkane ucho
Od: "Paulina Męcik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj poskakać na prawej nodze z głowa przechyloną tak, aby ucho było
prawie równolegle do podłogi.
U mnie to skutkuje po basenie.
--
Paulina

3. Data: 2001-09-27 17:39:26

Od: "Oleczka" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik todus <t...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych napis
ał:9ov8sh$bfi$...@n...tpi.pl...
> [...]
> kilku dniach organizm upora sie z tym problemem.
>
> Z gory dziekuje za pomoc i udzielone wskazowki:
idz do lekarza, tez mialam podobny problem i sie pozniej okazalo, ze to si
lne zapalenie, leczylam ucho przez prawie dwa tygodnie, oprocz kropel i ma
sci mialam tez robione opatrunki
Kinga

4. Data: 2001-09-27 20:08:22

Od: "Robert" <k...@i...uni.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iść i najlepiej do dobrego.
R.K.

5. Data: 2001-09-27 20:08:42

Od: "Robert" <k...@i...uni.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iść i najlepiej do dobrego.
R.K.

6. Data: 2001-09-27 22:13:27

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert napisał(a):

> Iść i najlepiej do dobrego.

Albo najlepiej przepchać sobie samemu...Będzie szybciej.

Pozdrawiam, Kaja
--
*Przyzwyczajenie jest drugą naturą*

7. Data: 2001-09-29 18:49:52

Od: "Robert" <k...@i...uni.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <f...@f...pl> napisał w wiadomości

> Albo najlepiej przepchać sobie samemu...Będzie
szybciej.

Nie polecam.
R.K.

8. Data: 2001-09-29 18:57:25

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kilku dniach organizm upora sie z tym problemem.
>
> Z gory dziekuje za pomoc i udzielone wskazowki:

zanim zaczniesz szukac specjalisty - idz do lek. rodzinnego, on po zbadaniu
stwierdzi ew. stan zapalny - i wtedy powie ci co dalej - ale na moj gust objawy
(nie boli, tylko ubytek sluchu - szumy też?) wskazuja na normalne zatkanie
przewodu sluch. zewnetrznego przez woskowine - do zalatwienia w gabinecie lek.
rodzinnego przez ladna pielegniarke za pomoca spec. przyrzadu - 3-5 minut i po
wszystkim :-)

napiswz co to bylo, jestem ciekawy czy dobrze trafilem...

adam

ps: szum w uchu potrafi byc upierdliwy, prawda??

9. Data: 2001-09-29 21:09:30

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert napisał(a):

> szybciej.

> Nie polecam.

Ja sobie czasami to stosuję, bo nie można liczyć na laryngologów...Nie chcą mi
przepłukać uszu, mówią, ze w uszach czyściutko!!!...Czasami mnie coś zatyka,
swędzi i poboli, więc wlewam sobie ( zamiast strzykawką jak to robi laryngolog)
po prostu taka mała gruszeczka do nosa dla dzieci, która sobie w tym celu
kupiłam....Nawet jak mi żaden wosk z tego ucha nie wyplynie, to i tak następuje
poprawa i komfort.
Tak na marginesie muszę dodać, że jak miałam 6 lat, to miałam operację bębenków,
w szpitalu leżałam miesiąc...codziennie zastrzyki z penicyliny...Chcieli mi
jeszcze wyciąć migdały ( wtedy była taka moda), ale moja matka się na to nie
zgodzila...i chyba dobrze.

Pozdrawiam, Kaja
--
"Łatwo kłamać temu, kto przychodzi z daleka;
trzeba wierzyć, bo trudno sprawdzić"

med.alternatywna
skurcze żołądka
WOLONTARIAT OSOB NIEPELNOSPRAWNYCH I SPRAWNYCH W POLSCE Re: AKCJA INTERNET
grupy pokarmowe
Promieniowanie.