Zawory w kaloryferach

From: Gosiaczek <g...@i...net.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Zawory w kaloryferach
Date: Thu, 13 Mar 2003 10:41:18 +0100

Witam,
Mam taki problem z zaworami w kaloryferach, ktore ciekna jak sie je
zakreci. Mieszkanie jest w wiezowcu, ktory ma juz z 27 lat i zawory sa
chyba te od poczatku. Zadzwonilam do wspolnoty czy nie mozna tego
wymienic, to pani powiedziala, ze dopiero po sezonie grzewczym. Oki,
niech bedzie, ale zaraz dodala, ze w zwiazku z kosztami, oni sugeruja
lokatorom zeby to robili na wlasny koszt. Troche mnie to zdziwilo, bo w
mojej poprzedniej spoldzielni robili to na wlasny koszt.I teraz nie
wiem, czy koszta powinna ponosic wpolnota [np. z funduszu remontowego],
czy to juz ja powinnam, bo niby mam fanaberie wymienic zawor.Tylko
gorzej jak one puszcza jeszcze bardziej i zaleje mi mieszkanie, ktore
wlasnie pieczolowicie remontuje i urzadzam...
Macie moze jakies doswiadczenia w tej sprawie?

--
Album Krzysia