Zdrada w wersj light...

241. Data: 2006-08-22 10:44:19

Temat: Re: Zdrada w wersj light...
Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wrote:

> No to tylko zabić, zabić, żadne inne rozwiązanie chyba
> nie usatysfakcjonuje zranionego męskiego ego, nie?

Nie mam ani ochoty ani sposobu do skłaniania Cię byś
uszanowała cudze zdanie w dyskusji - ale Twoim zdaniem
też nie będę sobie zaprzątał głowy. To tak pro forma,
bo sama płakać z tego powodu też pewnikiem nie będziesz.

ŁK

242. Data: 2006-08-22 10:44:56

Od: "Radek" <r...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> No to tylko zabić, zabić, żadne inne rozwiązanie chyba nie
> usatysfakcjonuje
> zranionego męskiego ego, nie?

Oglądałaś Shoguna, co? ;)
Samo zabicie to trochę za mało... w grę wchodzi jeszcze ścięcie
niewiernej żony i otwarcie brzucha sobie...
Kiedyś było prościej - dzisiaj to tylko komplikujemy sobie życie ;)

Pozdrawiam,
Radek

243. Data: 2006-08-22 10:46:42

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> napisał(a):

> Nie mam ani ochoty ani sposobu do skłaniania Cię byś
> uszanowała cudze zdanie w dyskusji - ale Twoim zdaniem
> też nie będę sobie zaprzątał głowy. To tak pro forma,
> bo sama płakać z tego powodu też pewnikiem nie będziesz.

Ależ szanować to ja je mogę, ale to mi nie przeszkadza w wyrażeniu opinii, że
osoba proponująca lecieć z pyskiem do żony tego faceta powinna najpierw
wykonać długi rozbieg i zapodać sobie potężnego "baranka" o betonową ścianę.

(Jakbyś miał problem ze znaczeniem słowa "baranek" w tym zdaniu, to usłużnie
wyjaśniam, że chodzi o solidne walnięcie głową.)

--
JoP

244. Data: 2006-08-22 11:00:43

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wrote:

> Co, Google'a wyłączyli?

Nie - i co z tego?

ŁK

245. Data: 2006-08-22 11:03:42

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Jacek<s...@w...pl>

[...]
> Tylko chciałem Ci pokazać ze Twoj plan rozmawiania z tym trzecim
> zakłada że on sie przestraszy.
> Wiec mowię Ci że gdybys trafił na mnie i gdyby mi zalezalo na tej
> kobiecie, Twoja tyrada byłaby nieskuteczna.

Nie przestraszy. Dowie się, że wszedł w szkodę.

> Ja tam nie widze zadnego klarownego obrazu. Moze dlatego, że uwazam
> że zycie nie jest takie proste, aby wydawać oceny na podstaiwe
> strzepow informacji.

Rozumiem, że Twoje interpretacje, rady i pouczenia, jak należy rozwiązać tę
sprawę opierają się na innych podstawach.

> Wyluzowane czyli takie ktore dość swobodnie podchodzą do opinni
> innych na ich temat tak ?

Niekoniecznie - korelacja nie jest oczywista. Oczywiście dla mnie. Dla
Ciebie nie musi być.

Paweł

246. Data: 2006-08-22 11:12:47

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> napisał(a):

> Nie - i co z tego?

To, że definicja jest w pierwszym linku - ja bym tam wolała sprawdzić niż
publicznie się przyznawać do nieznajomości klasyki.

--
JoP

247. Data: 2006-08-22 11:15:55

Od: "Jacek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> usłużnie
> wyjaśniam, że chodzi o solidne walnięcie głową.)

Ciekawe rzeczy dzieja się w tym wątku, zgadzam sie z Tobą Jolu w 100%.

Jacek

248. Data: 2006-08-22 11:21:02

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wrote:

> To, że definicja jest w pierwszym linku - ja bym tam
> wolała sprawdzić niż publicznie się przyznawać do
> nieznajomości klasyki.

Dla mnie klasyka to Horacy albo Mickiewicz - a nie jakaś
rynsztokowa nowomowa. Jeśli dla Ciebie klasyką jest
rynsztok, to chyba naprawdę nie chcę z Tobą rozmawiać.
A co do Duni - wolałbym wiedzieć co ma na myśli ktoś, kto
mnie (jak mniemam) usiłuje obrazić, bo ścieżki rozumowania
rynsztokowych myślicieli są dla mnie raczej niezbadane.

Ukłony,
--
ŁK

249. Data: 2006-08-22 11:23:16

Od: "Jacek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik Jolanta Pers napisał:
> Ten watek to jakas jedna wielka paranoja...

Zbliza sie do tego.

> Ale jak widac, na tej grupie wiekszosc to swietojebliwcy, ktorzy nigdy w
> zyciu nie zrobili niczego glupiego czy niestosownego...

Same anioły, którzy swoje frustracje najchętniej rozwiązali by poprzez
obicie tego drugiego.
Ciekawe jak zmieniły by się posty gdyby się okazalo ze przy okazji ich ktos
by obil.

Nie wspomne o przedmiotowym traktowaniu żony.

Najwygodniej jest winic za klopoty w związku tę trzecią albo tego trzeciego.
Łatwo jest radzic zamknij ja/jego w klatce. Warczec na potencjalnych
konkurentow.
Ja tam sobie spokojnie poczekam na to jak Ci panowie doczekaja sie
potraktowanie przez innych tak jak tu radzą.

Jacek

250. Data: 2006-08-22 11:28:35

Temat: Re: Zdrada w wersj light + męska duma
Od: "Jacek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> No pewnie, wystarczy mu powiedzieć, że się mu współczuje, że z taką
> wybuchową jędzą ma do czynienia.
> Wspaniołomyślnie już wybaczyłam ;)

Wolę powiedziec Tobie, że nie warto celem uzyskania eskalować ostrości
języka.
I nie ma to nic wspólnego z precyzją wypowiedzi ani ze skutcznościa
działania.

Napisałem Ci w innym watku do czego prowadzi mechanizm (oczerniania tej
drugiej/drugiego), ktory proponujesz w zwiazku wykorzystać. Niektrorzy
nazywaja to bycie adwokatem diabła, im bardziej walisz tym bardziej tamta
osoba, udowadnia sobie ze dobrze robi.

Wystarczy zamiast tego zapytać co dla naszej polowki jest wazne i niech ona
sama dojdzie do wad tamtej osoby. (A mamy pewność ze jak u kazdego jest
pelno)

Jacek

Jak mówić do mężczyzny? ;)
Nowe forum i strona o ślubach, rodzinie, związkach
Zapraszamy na nowe forum - Dzieci24.pl
Wesele w Zajeździe pod Kasztanami - Wrocław?
organizacja zycia z dziecmi