Zdrada w wersj light...

191. Data: 2006-08-21 18:52:48

Temat: Re: Zdrada w wersj light...
Od: "Jacek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natek" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
news:eccung$d7m$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Jacek" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> A ktoś tu proponował, żeby on MÓWIŁ o tym, że jest silny?

Tak tez mi sie zdaje.

> Wytłumacz, proszę, w jaki sposób to pokazują.
> Twoim zdaniem człowiek silny to taki,
> który znosi ciosy w milczeniu?

Rozmawiajac z zona stwierdzam mniej wiecej co następuje:

1. Zapytałbym czy bylo coś co jej sie podobało ?
2. Zapytalbym czy chciala by abym ja po wyjezdzie mial takie przezycia?
3. Zapytalbym co bedziemy robic w weeknd?

Jacek

192. Data: 2006-08-21 19:06:01

Temat: Re: Zdrada w wersj light + męska duma
Od: "Jacek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> p...@o...pl napisał(a):

> Szczerze?
> IMO to zwykłe skurwielstwo typu: "Juz mnie z nim nic nie łączy, SMSy i
> spotkania to nic zdrożnego, a Ty to musisz zaakceptować".
> Gówno musisz.
> Chce uzdrowienia atmosfery? Niech sobie daruje frajera.

To co piszesz nie daje zupelnie nic. I dobrze o tym wiesz. Sprawa nie jest
taka prosta aby mozna bylo ja zalatwic zbiorem epitetów.
Niestety w takim przypadku zadziała to odwrotnie do zamierzenia.
Winny za to jest mechanizm bycia konsekwetnym. Ktory idzie mniej wiecej tak.

Chce być konsekwetny.

Całowałem się z nią, a on mówi że do głupi babsztyl.

Chce być konsekwetny.

Skoro sie calowałem to znaczy ze ona mi się podoba.

Chce być konsekwetny.

Skoro tamta mi sie podoba a moja zona mowi że tamta jest głupia to jest
zwykla babska zazdrośc

Chce być konsekwetny.

Moja zona zawsze tak zdzedzi

Chce być konsekwetny.

Tamta nie zdzie, a poza tym lepiej caluje.

193. Data: 2006-08-21 19:14:20

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiem zapewne tyle ile potrzebuje. ja akurat mam jeden udany zwiazek,
> w ktorym tkwie juz ponad 20 lat, za 3 lata bede miec 40, wiec nie
> wiem czy sie to liczy skroro ty miales kilka udanych zwiazkow, a ktore
> jakos sie skonczyly (szkoda, skoro byly takie udane :>>>>>)

Aaaaa, tu Cię boli. No cóż, a innych od utopistów ;o)
Definicja udanego związku nie zawiera czasu. Dobry związek może trwać
tydzień, może sto lat, no, chyba że kto woli wkładać akcydentalia
własności do definicji związku, wówczas rzeczywiście mit: dobry = trwały
może mieć sens ;o)

> aha bo by sie nie rozwiedli gdyby tatus/mamusia przytulilo
> zone/meza i jeszcze pomoglo z miloscia zalozyc nowe zycie,
> gdyby sie okazalo, ze sie chce rozwiezc.
> ja tam w utopie nie wierze. tu na wiare nic nie ma. wierzyc to mozna
> w Boga, ludzi mozna zobaczyc.

Nie, nie rozumiesz. A ja to mam na codzień we własnym środowisku, więc
skoro zyjesz w takiej enklawie, w której tego się nie obserwuje, cóż,
współczuję szczerze... :)

> powiedz mi to z abmony zebym uwierzyla.....

Nie muszę, nie uwierzysz, całe zycie pragniesz, żeby to Tobie było
przede wszystkim dobrze, to i nie zrozumiesz innych postaw...

Pzdr
Paweł

194. Data: 2006-08-21 19:15:55

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niezbecki" <s...@l...po> napisał w wiadomości

> Zamknij nas i chłoszcz, chłoszcz, chłoszcz - w imię miłości :)

Sami się chłoszczecie, a potem problemy, problemy, i jeszcze raz
problemy... a to tylko ludzie nawzajem sobie stwarzają swoje urojenia...

Pzdr
Paweł

195. Data: 2006-08-21 19:16:35

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mozna zawsze z miloscia tkwic w trojkacie, lub innej
> figurze geometrycznej, prawda?
> wystaczy kochac.

Wiem, wiem że nie potrafiłabyś, za bardzo bowiem kochasz siebie, no cóż
;o)

Pzdr
Paweł

196. Data: 2006-08-21 19:26:53

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4<b...@p...onet.pl>

> Sami się chłoszczecie, a potem problemy, problemy, i jeszcze raz
> problemy... a to tylko ludzie nawzajem sobie stwarzają swoje
> urojenia...

Ale my chłoszczemy się paranoicznie, a Ty chłostałbyś z miłością! ;o)

Paff
--
Miłość to dzikie zwierzę.
- Rammstein

197. Data: 2006-08-21 19:34:45

Od: "F.T." <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości
s.com...

Eulalka napisał(a):
> p...@o...pl napisał(a):

Tak sobie myślałem, że gdybym ja zrobił coś takiego z koleżanką
np. z pracy, o której wiedziałbym, że ma mężą którego bardzo
kocha, to na pewno bym ją potem przeprosił, gdyż zdaję sobie
sprawę z tego, że ona miałaby wyrzuty sumienia. Ten facet z kolei
traktuje to w kategoriach "weź przestań, bez żartów" odpowiadając
na wysłane przez moją żonę przeprosiny za głupotę. To jest smutne
i rozmowa z nim, zaznaczam że kulturalna i na poziomie, sprawiłaby
że poczułby jakiś wyrzut sumienia. O to mi tylko chodzi.
Na początku chciałem dać po mordzie, ale chyba już mi przeszło.

Trzeba było dać żonie po mordzie anie facetowi
Dla niego wszystko jest ok
chciał pocałować i pocałował
To nie Twoja sprawa. Zajmij się swoją zona bo to juz może być Twoja sprawa.
I takie glupie tłumaczenie ze wypiła. Moze nasepnym razem posunie się dalej
w koncu zawsze mozna wiecej wypic :)

198. Data: 2006-08-21 19:40:47

Od: "Jacek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja bym powiedziała, że rozmowa może tylko pomóc.
> Tamten jest żonaty, może mieć nadzieję na niezobowiązujący
> romansik i próbować pociągnąć dalej znajomość - teoretycznie
> mężatka najlepiej się do romansiku nadaje, bo jej także zależy
> na dyskrecji. Po rozmowie - sprawa jasna, że nie da się po cichu
> i bez kłopotów. A kłopotów to takie tygryski nie lubią.

To komu chcesz robic kłopoty?

> Żona - zachowała się jak cielę (nie chodzi tylko o całowanie, ale
> i o formę pochwalenia się przed koleżanką i formę smsa do mena
> - świadczące o lekkim podejściu do sprawy).

Z kilku słow w sms tyle wiesz ?

> Wygląda na to,
> że przykro jej, że mężowi jest przykro, ale ona sama to tu wielkiego
> problemu nie widzi. Przyda jej się prztyczek w nos dla uświadomienia,
> że nie jest tu aż taką panią sytuacji i że mąż jest w stanie podjąć
> działania, którym ona nie może się przeciwstawić (w domyśle: również
> z niej zrezygnować, jeśli nie będzie szanować ich związku).

Wojna domowa ?

> W takiej sytuacji jak są teraz - pozostają z jej występkiem przeciwko
> nim i z objawami jego bezsilności - bo wszystko zależy od jej woli,
> teraz i na wieki. Nie ma równowagi, nie jest sprawiedliwie, obojgu
> będzie ciążyć.

Nie rozumiem

Jacek

199. Data: 2006-08-21 19:53:53

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...] Nie rozumiem
> Jacek

Tak, w sąsiedniej kamienicy nie wyremontowali elewacji.

Natek

200. Data: 2006-08-21 20:33:03

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

PZ napisał(a):

> Hmm. Z relacji żony wynika, że on od samego początku robił jakieś swojego
> rodzaju "podchody", inaczej na nią patrzył, ale trzymał łapy przy sobie do
> tamtego momentu

Skoro tak, to IMHO jego żona stanowczo powinna się o tym dowiedzieć.
Odechce mu się uwodzenai cudzych żona, a może na dłużej odechce mu
się studenckich wyjazdów.

Pozdr,
--
ŁK

Jak mówić do mężczyzny? ;)
Nowe forum i strona o ślubach, rodzinie, związkach
Zapraszamy na nowe forum - Dzieci24.pl
Wesele w Zajeździe pod Kasztanami - Wrocław?
organizacja zycia z dziecmi