Zdrowe odzywianie a uroda :o)

1. Data: 2005-05-11 07:39:31

Temat: Zdrowe odzywianie a uroda :o)
Od: waldek <w...@p...ont.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam na mysli glownei syfy na twarzy...
jem totalny junk - czekolady pepsi itp... morda usyfiona
to sie wkurzam i jem zdrowo - marchewki warzywa,, kielki cuda..
i efekt taki sam.. ~!
qrna o co tu biega?
ktos moze wie co jesc i jak dlugo aby mordka sie upiekszyla?
z gory wielkie dzieki
pozdro
wald

specjalna selekcja max smiesznych mp3 :o)
http://members.lycos.co.uk/metalfun

1. Data: 2005-05-11 08:08:47

Temat: Re: Zdrowe odzywianie a uroda :o)
Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i efekt taki sam.. ~!
> qrna o co tu biega?
> ktos moze wie co jesc i jak dlugo aby mordka sie upiekszyla?

na tydzien odstawione smieci nic nie zdziałaja ,trzeba cały czas
ograniczac smieci i jejsc zdrowo ,organizm musi sie oczyscic a to trwa
indywidualnie.
p.

1. Data: 2005-05-11 13:18:12

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> na tydzien odstawione smieci nic nie zdziałaja ,trzeba cały czas
> ograniczac smieci i jejsc zdrowo ,organizm musi sie oczyscic a to trwa
> indywidualnie.
> p.

...no chyba, ze pryszcze są efektem burzy hormonalnej - wtedy można żyć wodą
z arktycznego lodowca i najbardziej ekologiczną rzodkiewką, a zmiany skórne
nie znikną.
O.

1. Data: 2005-05-11 15:50:37

Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wodą
> z arktycznego lodowca i najbardziej ekologiczną rzodkiewką, a zmiany

Mimo wszystko, zdrowe odżywiane poprawi cerę. Przede wszystkim powinnieneś
zacząć dzień od wypijania 1-2 szklanek dziennie wody, na czczo, a śniadanie
zjeść po ok. 20-30 minutach. Przez kilka pierwszych dni efekt może być
odwrotny do zamierzonego, czyli po prostu więcej pryszczy, ale będzie to
świadczyło o tym, że organizm się oczyszcza. Gdybyś dodatkowo skłonił się do
wypijania 2-3 l. wody mineralnej dziennie, efekty powinny być bardzo
widoczne. Nie ma siły by nie pomogło. Nawet jeśli masz problemy z hormonami,
poprawa będzie, nie tylko na buzi, ale i w samopoczuciu.

1. Data: 2005-05-11 16:43:17

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 11 May 2005 17:50:37 +0200, in pl.rec.uroda "x" <y...@o...pl>
wrote in <d5t9v4$rk3$1@nemesis.news.tpi.pl>:

>Mimo wszystko, zdrowe odżywiane poprawi cerę. Przede wszystkim powinniene?
>zaczšć dzień od wypijania 1-2 szklanek dziennie wody, na czczo, a ?niadanie
>zje?ć po ok. 20-30 minutach. Przez kilka pierwszych dni efekt może być
>odwrotny do zamierzonego, czyli po prostu więcej pryszczy, ale będzie to
>?wiadczyło o tym, że organizm się oczyszcza. Gdyby? dodatkowo skłonił się do
>wypijania 2-3 l. wody mineralnej dziennie, efekty powinny być bardzo
>widoczne. Nie ma siły by nie pomogło. Nawet je?li masz problemy z hormonami,
>poprawa będzie, nie tylko na buzi, ale i w samopoczuciu.

po pierwsze - nie wszystkim ilość wody jak dla stada wielbłądów służy
i takie rady powinno się ostrożnie podawać, nie jak prawdy objawione.
po drugie - zrób coś z kodowaniem.

amg

Problem po opalaniu
Szampon fitobioginowy Bonacure firmy Schwarzkopf - czy warto ?
sakramentalne pytanie "oryginal czy nie " :)
wiem że to już było
Eyeliner jaki?