Co mi dolega??

31. Data: 2002-10-11 16:53:28

Temat: Re: Co mi dolega??
Od: o...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Czytam ten temat z uwagą, bo sam mam podwyższona temperaturę w dzień (max.37,3)

Byc moze taka Twoja uroda. Przyjmuje sie, ze normalna srednia temperatura to nie
magiczne 36.6, ale 36.8. Moze byc i tak, ze normalna temperatura ciala przekracza
37. Kazdy czlowiek jest inny. Moj kolega ma pod wieczor 37.2 od wielu lat. Temp w
nocy z definicji jest nizsza. W koncu organizm odpoczywa, miesnie nie pracuja, wiec
obrazowo mowiac, wydziela sie mniej ciepla i temp. jest nizsza. Jezeli czujesz sie
ok i nic ci nie dolega to byc moze nie masz sie czym przejmowac. Jednak, nieznacznie
podwyzszona temp ciala wystepuje przy nadczynnosci tarczycy. Moze warto sprawdzic
poziom HTSH.

32. Data: 2002-10-11 21:54:27

Od: "Hipohondryk" <H...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wymieniles tego badania w swoim poscie.
> HCV powoduje wirus watroby, nie HBS tylko wlasnie HCV.
> Na pewno to robiles?

3 tygodnie temu mialem robiony zabieg hirurgiczny (musialem zrobic do niego
badanie krwi,.dokladnie juz nie pamietam czy bylo to HCV czy HBS, na pewno
robilem HIV), lekarz wykluczyl istnienie stanu podgoraczkowego z powodu tego
zabiegu, gdyz rana bardzo dobrze sie goi...
pozdrawiam

H.

33. Data: 2002-10-11 22:21:25

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

?

> [...]
tego
> zabiegu, gdyz rana bardzo dobrze sie goi...

Jesli miales zabieg to pewnie byles szczepiony przeciw HBs, tak zawsze jest
ze przed zabiegiem bierze sie szczepionke, w dwoch dawkach,a po roku
ostatnia trzecia dawke.
Ula

34. Data: 2002-10-12 07:34:00

Od: "Hipohondryk" <H...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli miales zabieg to pewnie byles szczepiony przeciw HBs, tak zawsze
jest
> ze przed zabiegiem bierze sie szczepionke, w dwoch dawkach,a po roku
> ostatnia trzecia dawke.

Nie znam sie na terminologii medycznej, ale z tego wynika ze HBs to
zoltaczka i rzeczywiscie bylem na nia szczepiony. HCV mialem ujemny
pozdrawiam

H.

35. Data: 2002-10-12 12:21:12

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 10 Oct 2002, Jolanta Pers wrote:

> diagnozowaniu stosuje się jako kryterium zmniejszenie aktywności o 50% w

chcialbym zmniejszyc aktywnosc o 50% w stosunku do stanu obecnego
- oj chyba nie do konca te kryteria dobre :-)

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

36. Data: 2002-10-17 12:27:00

Temat: Zeby?
Od: "Hipohondryk" <H...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni grupowicze moja kuracja Citroseptem trwa i jak dotad nie przynosi
spodziewanych efektow. Doszly mnie jednak sluchy, iz ten dlugotrwaly stan
podgoraczkowy moze byc spowodowany choroba zeba. Jakis czas temu jeden z
zebow byl bardzo wrazliwy na zimno, moze to jest jakas wskazowka?
pozdrawiam

H.

37. Data: 2002-10-17 12:31:30

Temat: Re: Zeby?
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hipohondryk" <H...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> podgoraczkowy moze byc spowodowany choroba zeba. Jakis czas temu jeden z
> zebow byl bardzo wrazliwy na zimno, moze to jest jakas wskazowka?

A kiedy ostatnio byłeś u dentysty?
Leżałam kiedyś w szpitalu zakaźnym z dziewczyną przyjętą tam z powodu
zapalenia opon mózgowych. Po tygodniu wszelkich badań (łącznie z pobieraniem
płynu mózgowo-rdzeniowego), została wypisana ze szpitala z zaleceniem
wyleczenia zębów...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

38. Data: 2002-10-17 12:54:44

Od: "Hipohondryk" <H...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A kiedy ostatnio byłeś u dentysty?

W lipcu, stomatolog powiedzial, ze mam 2/3 miejsca do borowania. Nie mialem
wtedy czasu (wczasy), wiec powiedzial, ze jezeli przyjde do niego we
wrzesniu, pazdzierniku to nic strasznego sie nie stanie. Jednak radzil,
zebym zrobil RTG zebow, aby mogl sprawdzic czy nie ma czegos podejrzanego.

> [...]
pobieraniem
> płynu mózgowo-rdzeniowego), została wypisana ze szpitala z zaleceniem

Cos mnie sie wydaje, iz wlasnie zeby moga byc ta przyczyna...
dziekuje

H.

żel DIFFERIN- NA TRĄDZIK
soczewki