Zimno...

1. Data: 2003-10-19 10:01:11

Temat: Zimno...
Od: McZapkie <M...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzis w nocy w Krakowie byl pierwszy solidny przymrozek -
dalie wygladaja jak po pozarze.
A deszczowka w taczkach zamarzla.

Przy okazji - mam 25m rowu wykopanego niepotrzebnie wzdluz
plotu, macie jakis pomysl jak to wykorzystac? Np. wlac beton
albo wsypac zwir jako podziemna zapore przeciw kretom/nornicom (bo plot
sasiaduje z polem i stamtad przychodza).

Pozdr,
MC

--
http://www.kolej.pl/~mczapkie
Anti-spam fake address, glue 'o' to k_lej

2. Data: 2003-10-19 17:31:18

Temat: Re: Zimno...
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "McZapkie" napisał > Dzis w nocy w Krakowie byl pierwszy solidny
przymrozek -

Na kaszubach trzecia noc -4C. Pieknie wyglądało dziś rano we wschodzącym
slońcu. Oszronione drzewa i krzewy, bielutka trawa.....
Pozdr. Jurek

3. Data: 2003-10-19 19:27:42

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"McZapkie" <M...@k...pl> wrote in message

> Przy okazji - mam 25m rowu wykopanego niepotrzebnie wzdluz
> plotu, macie jakis pomysl jak to wykorzystac?

Napelnic woda - bedzie fosa.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2003-10-20 01:18:34

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na kaszubach trzecia noc -4C. Pieknie wyglądało dziś rano we wschodzącym
> slońcu. Oszronione drzewa i krzewy, bielutka trawa.....
> Pozdr. Jurek

Na Kaszubach, a dokładniej gdzie ?

Pozdrawia boletus

5. Data: 2003-10-20 06:48:01

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>      Na Kaszubach, a dokładniej gdzie ?

6 km na południe od Czarnej Dąbrówki.
pozdr. Jurek

6. Data: 2003-10-22 10:41:32

Od: McZapkie <M...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal popelnil byl nastepujacy tekst:
: "McZapkie" <M...@k...pl> wrote in message
:>
:> Przy okazji - mam 25m rowu wykopanego niepotrzebnie wzdluz
:> plotu, macie jakis pomysl jak to wykorzystac?

: Napelnic woda - bedzie fosa.

Tez o tym myslalem ;-) ale oczko wodne planuje
w innym miejscu i w inym ksztalcie, a w dodatku
row troche pod gore idzie, tak ze woda bylaby wzdluz calego
rowu tylko w zimie :-)

MC

7. Data: 2003-10-22 10:55:51

Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

McZapkie <M...@k...pl> napisał(a):

> [...]
> w innym miejscu i w inym ksztalcie, a w dodatku
> row troche pod gore idzie, tak ze woda bylaby wzdluz calego

Jeśli masz co najmniej 0,5 m różnicy w pionie to się nie martw, to co idzie w górę,
musi też z niej schodzić, zrób strumień.
Naprawdę. Nic nie musisz już kopać albo niewiele.
pozdr. Jerzy

8. Data: 2003-11-01 21:11:32

Temat: Odp: Zimno...
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik McZapkie <M...@k...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bn5mss$as1$...@g...uci.agh.edu.pl...
> [...]
> :> Przy okazji - mam 25m rowu wykopanego niepotrzebnie wzdluz
> :> plotu, macie jakis pomysl jak to wykorzystac?

Zywoplot lub szparagarnia.

Elfir

9. Data: 2003-11-02 10:21:44

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elfir" <e...@p...fm> wrote in message

> Użytkownik McZapkie <M...@k...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:bn5mss$as1$...@g...uci.agh.edu.pl...
>
> Zywoplot lub szparagarnia.

Szparagarnia, c z y l i letni żywopłot:-)

Pozdrawiam, Basia.

Jak przechowac niecierpki?
Witam
Pniaki na ścieżkę