Złamane,obtłuczone żebra?

1. Data: 2003-04-27 17:15:36

Temat: Złamane,obtłuczone żebra?
Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z piątku na sobotę miałam mały wypadek. pozostałością jest mocno obtłuczony
prawy bok. Długa czerwona krecha + siniaki. Już kiedyś miałam z tym bokiem
problem, uderzyłam się i za kilka dni zaczęło mnie boleć, u lekarza nie
byłam, poczekałam aż przejdzie. Na razie minął tylko 1 dzień i wiem z
doświadczenia że niekoniecznie teraz już musi zacząć boleć ale co robić
"asekuracyjnie" i jak ewentualnie samej sprawdzić czy żebra są całe czy
*tylko* mocno obite?
Dzięki z góry

2. Data: 2003-04-27 17:37:32

Temat: Re: Z3amane,obt3uczone ?ebra? (was: Z?amane,obt?uczone ?ebra?)
Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 27 Apr 2003 19:15:36 +0200, dipsom_ania wrote:

> co robi?
> "asekuracyjnie" i jak ewentualnie samej sprawdzi? czy ?ebra s? ca?e czy
> *tylko* mocno obite?

Nie sprawdzisz tego sama. Proponuję jednak pokazać się lekarzowi.
Trzeba by cię zapytać o parę rzeczy, zbadać fizykalnie, być może zrobić
zdjęcie klatki (a własciwie żeber, a nie 'klatki').

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)

3. Data: 2003-04-27 18:09:54

Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Bieniek" <m...@p...wytnij.onet.pl> napisał w
wiadomości news:1unuly6q3iflf.g09zmbtvd8cl$.dlg@40tude.net...

> Nie sprawdzisz tego sama. Proponuję jednak pokazać się lekarzowi.

OK, a jak się leczy złamane żebra? Odpukać, ale...

4. Data: 2003-04-27 18:38:02

Temat: Re: Z3amane,obt3uczone ?ebra?
Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 27 Apr 2003 20:09:54 +0200, dipsom_ania wrote:

> OK, a jak si? leczy z?amane ?ebra? Odpuka?, ale...

Zasadniczo bandażem elastycznym:) To zależy od tego jakie to złamanie, w
jakim miejscu itepe.

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)

film
Antykoncepcja w sumie...
plciowe brodawki
czeste oddawanie moczu