film

1. Data: 2003-04-27 16:22:57

Temat: film
Od: "Andrzej" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich. mam do was dosc wazna dla mnie sprawe. niemam w srod
znajomych zadnego lekarza wiec zwracam sie do was.
jestem studentem szkoly filmowej. wymyslilem scenariusz filmu o dziewczynie
ok 20 paru lat ktora czuje sie wewnetrznie jak dziecko. slyszlem o takiej
chorobie. niewiem jak ona sie nazywa i dokladnie na czym polega.
czym moze byc spowodowana taka dolegliwosc i jak sie objazwiac. czy jest ona
spowodowana przezyciami z dziecinstwa czy jakies inne moga byc powody.
bardzo prosze o pomoc

--
Andrzej Hijewski
---------

2. Data: 2003-04-27 23:20:23

Temat: Re: film
Od: "kula kula" <s...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

---------
> www.hijewski.art.pl

Problem psychiatryczny - zaburzenie osobowosci polegajace na niezdolnosci do
radzenia sobie z rzeczywistoscia, albo jakis nadmiernir uwydatnionym
stresem. Reakcja jest zachowanie obronne polegajace na cofnieciu sie do
okresu bezpieczenstwa - czyli do okresu dziecinstwa.

Pozdr

Antykoncepcja w sumie...
plciowe brodawki
czeste oddawanie moczu