czeste oddawanie moczu

1. Data: 2003-04-27 12:27:10

Temat: czeste oddawanie moczu
Od: "Artur" <d...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiatm

pierwszy raz jestem na tej grupie ale chyba dobrze trafilem

moja dziewczyna ma taki problem ze bardzo czesto ma poterzebe oddawania
moczu nawet co 10 min i czesto oddaj go bardzo malo (praktycznie krotkie
sikniecie) nic ja nie boli ale po oddaniu moczu wciaz odczuwa potrzebe jego
oddania chociaz w pecherzu nic nie ma
ten stan trwa dopiero 2 dni dodam ze wczoraj wracajac ze szkoly bardzo
chcialo jej sie siku i musiala czekac az dojedzie do domu

czy to moze byc przyczyna czy moze cos innego?

za wszelka pomoc z gory dziekuje

Pozdrowko Artur

2. Data: 2003-04-27 12:34:57

Temat: Re: czeste oddawanie moczu
Od: t...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrowko     Artur
>
> zamierz temp ciała i zbadaj mocz przwdopodobnie zapalenia pęcherza lub dróg
moczowych. Trzeba dużo pić i brać leki odkazające.

3. Data: 2003-04-27 12:57:00

Od: "Artur" <d...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zamierz temp ciała i zbadaj mocz przwdopodobnie zapalenia pęcherza lub
dróg
> moczowych. Trzeba dużo pić i brać leki odkazające.

na co bedzie wskazywac podwyzszona lub normalna temp ciala
dodam ze za ok 4 dni spodziewa sie okresu

pozdrowko Artur

4. Data: 2003-04-27 13:26:29

Od: "majka" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mimo tego że może to być tylko zakażenie to polecam iść do dobrego urologa
żeby się przebadać i wykluczyć inne sprawy związane z pęcherzem :)

Pozdrawiam
Majka_Cz

5. Data: 2003-04-27 14:35:32

Od: "Jeremy Pool" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Radzę iść do internisty lub lekarza rodzinnego (no, w ostateczności
nefrologa), a nie do urologa, czyli chirurga zajmującego się układem
moczowym. Jeszcze coś z rozpędu wytnie i co wtedy? ;-)

JB

6. Data: 2003-04-27 16:27:10

Od: "majka" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eeee oni zaraz nie wycinają znam się na tym :) Wiesz mi!
Nie na darmo mam kontakt z tymi specjalistami. A przebadać w razie czego
zawsze się warto żeby potem nie było kłopotów lub co gorsza za późno

Pozdrawiam
Majka_Cz

7. Data: 2003-04-29 18:41:45

Od: "Artur" <d...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

poszla do lekarza i:
porzepisal jej jakis antybiotyk i dal skierowanie na badanie moczu
a wyniki sa nastepujace:

barwa: żółty
przejrzystosc: l. mętny
pH : 5
cieżar właściwy: 1.030
białko, cukier, krew, aceton, bilirubina, kwas askorbinowy, azotyny:
nieobecne
urobilinogen: prawidłowy
nabłonki płaskie, nabłonki okrągłe, śluz: liczne
erytrocyty świeże: 1-2
leukocyty: 5-10
bakterie: pojedyncze
erytrocyty wyługowane: 0-2