plciowe brodawki

1. Data: 2003-04-27 13:37:29

Temat: plciowe brodawki
Od: "Bwierz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zastanawiam sie, czy jest mozliwosc zarazenia sie klycinami konczystymi
(HPV), bez kontaktu
plciowego... Problem ten mnie nurtuje poniewaz od pewnego czasu w
okolicy cewki moczowej oraz na zoledziu i na skorce napletka (dokladnie
skorce laczacej napletek z dalsza czescia skory czlonka) pojawily mi sie
biale krostki... Na napletku mialem je od mniej wiecej 14 roku zycia (byc
moze podobne),
teraz mam lat 18... wiec podejrzewam, ze to jakies normalne gruczoly
lojowe, albo cos w tym stylu. Niepokoi mnie jednak, ze bardzo podobne
krostki mam teraz w okolicy cewki moczowej i na zoledziu. Czy moze byc
to spowodowane z uszkodzeniem "mechaniczynym" czlonka ??? (zatarcie zoledzia
mydlem ??? wtarcie jakiegos zarazka czy cos???). Bo mi osobiscie wydaje sie,
ze wlasnie od momentu w ktorym
zatarlem czlonka mydlem, bolalo mnie to jakas godzine od zatarcia,
pozniej przestalo, ale mialem czerwony plac w tym miejscu
zatarcia(stosowalem coltrimazolum), po 2
tygodniu od tego czasu zaczerwienienie przeszlo i pojawily
sie takie krostki o ktorych wspominalem (tzn. podczas zaczerwienenia tez
byly, ale one nie zniknely).
Pozdrawiam i dziekuje panstwu za pomoc
Jesli to klyciny, to jak to sie leczy, czy leczenie jest refundowane (bo
czytalem cos o krioterapi itp. zastanawiam sie, czy mnie bedzie stac na to)
(te krostki sa wielkosci ziarenka piasku, moze nawet mniejsze... nie bola,
sa koloru skory, moze troche bielsze, wystaja troche nad powieszchnie skory,
sa wyczowalne w dotyku, nigdy wczesniej w calym swoim zyciu nie mialem
kontaktu seksualnego z nikim, zeby nie bylo watpliwosci). Czy sa jakies
masci ??? ile kosztuja.. prosze o wyjasnienie.
jesli ktos to mial i nie chce pisac, to prosze o kontakt na priv.
P.S. do lekarza tez pojde, ale nie wiem czy zdarze przed swietami majowymi
dlatego tu pisze...

2. Data: 2003-04-27 14:40:25

Temat: Re: plciowe brodawki
Od: "Jeremy Pool" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Z opisu wynika, że z twoim członkiem wszystko jest raczej OK. O kłykcinach
raczej zapomnij. I przy okazji: ta skórka łacząca żołądź (ta żołądź, a nie
ten żołądź!) z napletkiem to wędzidełko - warto wiedzieć, bo łatwiej ci
się będzie dogadać z lekarzem (najlepiej dermatologiem - odpowie na
największą liczbę twoich pytań).
Pozdrowienia

JB

3. Data: 2003-04-27 14:47:16

Od: "Bwierz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ten żołądź!) z napletkiem to wędzidełko - warto wiedzieć, bo łatwiej ci
> się będzie dogadać z lekarzem (najlepiej dermatologiem - odpowie na

nom ok, ale ja nie mowie o wedzidelku, ale o tej skorce pod wedzidelkiem
(napletek).. i na samym koncu napletka.. jak ta skorka laczy sie z
"normalna" skora pracia.. to w tej okolicy sa takie bialawe kropeczki jakby
ziarenka piasku, mam to od 14 roku zycia (tak mniej wiecej, jak dojrzewalem
to sie pojawilo) :P... na zaledzi nigdy ich nie mialem, a teraz nagle po tym
zatarciu cos takiego maciupenkiego jest... boje sie...

4. Data: 2003-04-27 16:22:03

Od: "LN" <l...@A...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>to w tej okolicy sa takie bialawe kropeczki jakby
> ziarenka piasku, mam to od 14 roku zycia (tak mniej wiecej, jak
dojrzewalem
> to sie pojawilo)

... i zapewne są one umiejscowione dookoła żołędzi... to jest normalne - nie
ma w tym nic patologicznego... co innego na powierzchni. Może odczyn po
urazie mechanicznym. Albo zostało po "terapii" Clotr. ...

pzdr
LN

5. Data: 2003-04-27 18:56:12

Od: "Bwierz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ma w tym nic patologicznego... co innego na powierzchni. Może odczyn po
> urazie mechanicznym. Albo zostało po "terapii" Clotr. ...

---- - to jest zaladz (cewka moczowa) - w tym miejscu sa te malenkie krostki
---- tu jest koniec zoledzi :P
---- tu jest poczatek napletka
----tu jest koniec napletka... i mniej wiecej w tym miejscu tak do okola
napletka takie malutkie punkciki... ogolnie rzecz biorac niektorzy ludzie
maja tez to na gornej wardze :P, albo bardzo podobne cos :P
W encyklopedi pwn wyczytalem, ze od zatarcia naskorka, moga pojawic sie
klyciny cytuje:
"Klyciny konczyste, med. brodawkowate twory o kalafiorowatej powierzchni,
wywolane zakazeniem wirusowym, wystepujace na blonach sluzowych (gl. w
okolicach plciowych); powstawaniu k.k. sprzyja brak higieny osobistej, i
mechaniczne draznienie; leczenie chirurgiczne." Jest jeszcze jakies inne
leczenie, jakby sie okazalo, ze to klyciny w poczatkowej fazie ??? :P i ile
kosztuja w przychodni panswowej ??? sa jakies masci na to ??? to sa glowne
pytania, ktore mnie nurtuja jeszcze... z gory dziekuje za odpowiedz...

6. Data: 2003-04-27 21:34:00

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

27 kwiecień 2003 (niedziela).Patrzę,a tu o godz. 20:56 *Bwierz*
<b8h97r$3ne$1@foka.acn.pl> napisał(a):

> ogolnie rzecz biorac niektorzy ludzie
> maja tez to na gornej wardze :P, albo bardzo podobne cos :P

Masz na myśli opryszczkę? (Opryszczka swędzi i piecze)
Na opryszczkę pomaga maść Zovirax,ale wybierz się do dermatologa,bez
skierowania.Co Ci szkodzi.Przynajmniej się upewnisz.

--
Pozdrowienia,
Kaja

7. Data: 2003-04-27 23:29:31

Od: "kula kula" <s...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

to nie sa kłykciny, jesli nie wierzysz to proponuje wwybrac sie do
najblizszej czytelni akademi medycznej->pozyczyc atlas dermatologiczny->
poszukac pod condylomata acuminata-> i .... sie przekonać!!!

Pozdr

8. Data: 2003-04-28 03:40:04

Od: "Bwierz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to nie sa kłykciny, jesli nie wierzysz to proponuje wwybrac sie do
> najblizszej czytelni akademi medycznej->pozyczyc atlas dermatologiczny->
> poszukac pod condylomata acuminata-> i .... sie przekonać!!!

w atlasie to sa napewno jakies koncowe stadia choroby :P
wiem, ze nie wyglada to tak jak w atlasie... ale sobie pomyslalem, ze moze
to byc jakis grzyb, albo cos... pojde do lekarza i sie moze sam przekonam
:P:)))

9. Data: 2003-04-28 03:41:08

Od: "Bwierz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz na myśli opryszczkę? (Opryszczka swędzi i piecze)
> Na opryszczkę pomaga maść Zovirax,ale wybierz się do dermatologa,bez
> skierowania.Co Ci szkodzi.Przynajmniej się upewnisz.

wiem co to opryszczka :P i nie mam na mysli opryszczki... czasami ludzie na
gornej wardze, jak ja odwina i napna.. maja takie male gruczoly, to jest
normalne... :P pomyslalem, ze cos podobnego moze byc i na skorce napletka...

10. Data: 2003-04-28 16:38:19

Od: "Bwierz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to byc jakis grzyb, albo cos... pojde do lekarza i sie moze sam przekonam

Bylem nic mi nie jest i bede zyl :P

czeste oddawanie moczu
jak robic masaz?
bole glowy i wodoglowie normotensyjne