Złe samopoczucie -> do jakiego lekarza ? _ długie ...

1. Data: 2006-09-03 09:57:31

Temat: Złe samopoczucie -> do jakiego lekarza ? _ długie ...
Od: OLA_K <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam 25 lat i od jakiś trzech miesięcy - czasami bardzo źle sie czuję
objawami są: na początku jakby szybsze bicie serca, mdłości i czuję
jakbym miała za chwilkę zemdleć - ręce i stopy mam w tym momencie
lodowate - ale robi mi się słabo i duszno, tak jakbym miała normalnie
zaraz upaść i stracić przytomność.
Byłam u kardiologa - wyniki okazały się bardzo dobre - nic mi nie
dolega. Jednak moje objawy są prawdopodobnie na tle nerwowym, i
stwierdzono że mam nerwicę. Fakt że ostatnio było w moim życiu bardzo
nerwowo -jednak nigdy nie miałam z tym problemu.
Dostałam leki na uspokojenie Bellergot, który mam brać 3 razy dziennie
oraz witaminy (Merz Spezial, i Filomag B6) - bo może mam jakieś niedobory.
Poza tym leczę się u Endokrynologa bo mam problemy z regularną
miesiączką, która jak się pojawi to jest obfita i jestem nieżywa ;-) no
i wypadały mi włosy, choć to nie wiem czy nie było pod wpływem stresu ?
;-) Dostałam, jedną tabletkę na wieczór Bromergonu, a Luteinę od 16 do
25 dnia cyklu dwa razy rano i wieczorem.
Trochę mnie przeraża ilość leków jakie biorę !
W sumie wątrobę człowiek ma też tylko jedną !
No i za jakiś czas planuję mieć dziecko - i chciałabym być całkowicie
zdrowa - by maleństwo rozwijało się w najlepszych warunkach!
Wybrałam już trochę tego Bellergotu - jednak nie widzę jakiejś
szczególnej poprawy - nie wiem też czy na pewno mam tę nerwicę ... czy
może dolega mi coś innego ?
Może przeżył ktoś coś podobnego ?
Byłabym wdzięczna za jakiekolwiek podpowiedzi ...
Acha planuję jeszcze iść do lekarza ogólnego by zrobić sobie badania :
morfologię , żelazo i TSH (choć już kiedyś badałam i było w porządku)
Nie wiem też czy jak biorę witaminy - to jest sens robienia tych badań ?

Bardzo dziękuję za wszelkie odpowiedzi
Pozdrawiam,
Ola

2. Data: 2006-09-03 11:13:11

Temat: Re: Złe samopoczucie -> do jakiego lekarza ? _ długie ...
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "OLA_K" <o...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> miała za chwilkę zemdleć - ręce i stopy mam w tym momencie lodowate - ale
> robi mi się słabo i duszno, tak jakbym miała normalnie zaraz upaść i

rozumiem, ze podstawowa morfologie robilas i masz dobra?

> [...]
> Dostałam, jedną tabletkę na wieczór Bromergonu, a Luteinę od 16 do 25 dnia

bromergon na nieregularna miesiaczke???????????? mialas chociaz badana
prolaktyne?

> Acha planuję jeszcze iść do lekarza ogólnego by zrobić sobie badania :
> morfologię , żelazo i TSH (choć już kiedyś badałam i było w porządku)
> Nie wiem też czy jak biorę witaminy - to jest sens robienia tych badań ?

no wlasnie - powinnas od tego zaczac!

3. Data: 2006-09-03 13:06:33

Od: "tom" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> szczególnej poprawy - nie wiem też czy na pewno mam tę nerwicę ... czy
> może dolega mi coś innego ?

nie ty pierwsza w ostatnich dwoch tygodniach pytasz sie o podobne objawy
na grupie, przagladnij archiwum,
oprocz lekow (ktorych moze faktyczne jest za duzo) potrzeba ci prawidlowej
diety
(jesli takowej nie masz) prawidlowej rozumiem aby spozywac wszystkie
posilki,
regularny tryb zycia w tym szczeglnie sen (ani go za malo ani za duzo), no i
swiezego
powietrza i ruchu

Tomek

4. Data: 2006-09-03 13:14:06

Od: OLA_K <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bromergon na nieregularna miesiaczke???????????? mialas chociaz badana
> prolaktyne?

Około rok temu miałam zrobione kompleksowe badania - przynajmniej tak mi
się wydaje i fakt miałam tam jakieś problemy z prolaktyną i cukrem - ale
zastosowałam regularną dietę i cukier był OK.
Prolaktyna też była dużo lepsza, potem żeby poprawić mi skórę
Endokrynolog przepisała mi Mercilon na okres około 3 miesięcy - ale
czułam się po nim fatalnie i wróciłam do Bromergonu i Luteiny ;-) znów
na okres ok. 3 miesięcy - ostatnie opakowania mam już brać po mniejszych
dawkach

> no wlasnie - powinnas od tego zaczac!

ale trochę boję się odstawić witaminy - a chyba by zrobić dobre badania
będę do tego zmuszona ;-(

5. Data: 2006-09-03 14:20:00

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Około rok temu miałam zrobione kompleksowe badania - przynajmniej tak mi
> się wydaje i fakt miałam tam jakieś problemy z prolaktyną i cukrem - ale
> zastosowałam regularną dietę i cukier był OK.

dziwnie, moj endokrynolog mowi, ze bromergon daje sie na duze klopoty z
przysadka, gdzie prl jest przekroczona kilka tysiecy x ponad norme. nie
sadze, aby u ciebie to mialo mce.

> ale trochę boję się odstawić witaminy - a chyba by zrobić dobre badania
> będę do tego zmuszona ;-(

nie gdybaj, tylko lekarza zapytaj. skierowanie na badania tez ma jakas
waznosc, nie trzeba robic od razu.

Pytanie o Implanty
czy zatruty zab moze bolec?
nasiona w kale?