Zmniejszenie popedu - co?

41. Data: 2002-01-08 15:19:39

Temat: Odp: Zmniejszenie popedu - co?
Od: "KM" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Berta <m...@p...onet.pl> napisała:

> nie jest zadna przyjemnoscia, a jedynie sposobem na ulzenie potrzebom
> mezczyzn.

Jejku, nie wiem ile w tym prawdy, ale brzmi to okropnie :(.

> Ja to wlasnie tak odbieram, a jak sie wtedy kobieta czuje to juz nieco
inna
> sprawa... :(

No zaraz, ale przecież kobieta ma buzię i umie mówić o tym czego pragnie i
na co w ogóle nie ma ochoty?!

Pozdrawiam,
KM

42. Data: 2002-01-08 21:22:43

Temat: Re: Zmniejszenie popedu - co?
Od: Cezar Cichocki <c...@g...cs.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

VTAM!

Elizabeth <w...@p...com> wrote:
[...]
> Witaj Prowokatorze!

Hej, czemu tak? :)

> Zawsze mnie śmieszy, jak facet autorytatywnie wypowiada się o
> kobietach:)))

Alez ja nawet nie smiem! To bylo moje prywatne zdanie, wlasnie dlatego
poprosilem o opinie Czytelniczek tej grupy!

> Nie zgadzam się z twierdzeniem, że jedynym narządem................jest
> mózg.
> Kobiety miewają conajmniej kilka takich miejsc:)))

Oj sam nie wiem, bede musial zapytac o to Zone ;)

> Nie, też się nie mogę z tym zgodzić. Kobiecie, tak samo jak mężczyźnie,
> zdarza się "porządać" szybkiego seksu, bez zobowiązań. To miłe, co
> napisałeś powyżej, ale nie do końca prawdziwe. Podejście do seksu zmienia
> sie również z wiekiem i zachodzącymi zmianami w organiźmie.

I w duzym stopniu zalezy to tez od: kwestii osobniczych, osobowosci,
temperamentu, nastroju, otoczenia oraz (co rowniez wazne) fizjologi (np
dzien cyklu, wiek etc itd itp). Zgadzam sie calkowicie!

> Podziel się z kobietą swoimi oczekiwaniami, być może spełni Twoje
> najskrytsze marzenia:)))

O! O tym nie pisalem - ale to bardzo wazne!

> :)
>
> Żebyśmy mogli się uzupełniać! Równowaga musi być!

Przypomina mi sie taka fraszka: "Bo w tym caly jest ambaras zeby dwoje
chcialo naraz". Cos w tym niewatpliwie jest ;)

> Myślę, że są to sprawy indywidualne i trudno o uniwersalne i obiektywne
> spojrzenie na sprawy męsko-damskie.

Hmmm, ale przyznasz chyba ze GENERALNIE rzecz ujmujac kontakty z plcia
piekna lepiej zaczac od mozgu a nie od anatomi, czyz nie? ;)

--
cezar
CYBER Service

43. Data: 2002-01-08 21:29:00

Od: Cezar Cichocki <c...@g...cs.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

VTAM!

KM <y...@w...pl> wrote:

> Jejku, nie wiem ile w tym prawdy, ale brzmi to okropnie :(.

Oj obwiam sie niestety ze jest tu duzo prawdy, BARDZO duzo prawdy :(

> No zaraz, ale przecież kobieta ma buzię i umie mówić o tym czego pragnie i
> na co w ogóle nie ma ochoty?!

Chyba ze "pan i wladca" ta buzie zamknie za pomoca kilku uderzen. A
takie bydlaki niestety wcale nie sa rzadkoscia :(

--
cezar
CYBER Service

44. Data: 2002-01-08 23:15:06

Od: --6--MARshALL--9-- <6...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 5 Jan 2002 23:38:15 +0100, "Elizabeth" <w...@p...com>
wrote:

>Użytkownik "KM" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

>ale

>Witaj!
>Ponad 100 lat temu Freud zauważył, że kierowanie się zasadą przyjemności
>jest charakterystyczne dla dzieci i osób niedojrzałych psychicznie.
>Ja się z tym stwierdzeniem nie zgadzam. Pozdrawiam Ciebie serdecznie!
>Elizabeth

ja tez, to Frojd byl niedozrzaly psychicznie :-))
i nie mial do kogo pojs na psychoterapie :ppp

45. Data: 2002-01-09 10:27:58

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cezar Cichocki" <c...@g...cs.net.pl> napisał w wiadomości
> VTAM!
>
> Elizabeth <w...@p...com> wrote:
> [...]
>
> Hej, czemu tak? :)

Witaj!
Przyznam, że bawi mnie ta dyskusja, ale proponuję inne forum dyskusyjne:)
Pozdrawiam!
Elizabeth
P.S.
Obszerniejsze materiały dot. Freuda prześlę na priva dla KM.

46. Data: 2002-01-09 21:32:40

Od: "KM" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elizabeth <w...@p...com> napisała:

> P.S. Obszerniejsze materiały dot. Freuda prześlę na priva dla KM.

Dziękuję serdecznie! :)

47. Data: 2002-01-21 21:36:37

Od: --6--MARshALL--9-- <6...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 6 Jan 2002 23:40:04 +0100, Cezar Cichocki
<c...@g...cs.net.pl> wrote:

>VTAM!
>
>--6--MARshALL--9-- <6...@i...pl> wrote:
>[...]
>
>Oj zeby to bylo takie proste... :) Wiekszosc mezczyzn pomiedzy 14 a 60
>rokiem zycia patrzy na milosc przez pryzmat seksu i tego niestety raczej

no i to jest wlasnie cool :))
kobiety tego nie maja -> niech zaluja....

>nie da sie zmienic, mowi o tym etiologia (vide Sadowski, Chmurzynski -
>"Biologiczne mechanizmy zachowan"). Rzecz jasna czynniki cywilizacyjne
>nakladaja na nas szereg uwarunkowan ktore tlumia atawizmy, ale w ktoryms
>momencie (glownie w tym dolnym przedziale wieku) hormony biora gore
>(zaznalem dotkliwie na wlasnej skorze swego czasu, zeby nie bylo ze
>teoretyzuje bom siwy na skroniach). ;)

a jak ?, mozesz to przyblizyc ?

>Jeszcze do niedawna sugerowano brom jak tlumiacy poped seksualny, ja
>osobiscie bardziej sklaniam sie ku innej metodologii, a mianowicie nie
>tlum swojego popedu, wywolaj go u Pani twego serca :) A jak? To proste
>(ehkm, sic!) i postaram sie wyjawic Ci to ponizej.

a przyszlo mi cos takiego do glowy......
przeciez kobiety tez maja swoj poped ktoory jest hardwareowy
jak mu meszczyzn -> a mianowicie zwiazany z rodzeniem
przeciez wiadomo je jak urodzi dziecko, to patrzac w te obrzydliwa
szkarade, pelna slusu, krwi, i kto wie czego jeszcze, jak ja na to
patrze to mi sie wymiotowac chce, a ona czuje jakis przyplyw, one to
nazywaja milosci czy cos w tym stylu, a to jes przeciez wlasnie taki
orgazm, to znaczy sie orgazm innego uczucia, ale w swoim sposobie
"dostepu do obiektu" nie rozni sie tak bardzo od mojej "milosci" do
dziurki miedzy nogami u jakiejs gwiazdy porno jak wale konia przed
telewizorem albo jak sie pieprze => to jest wlasnie to samo

>Czy wiesz drogi Marshallu ze u Kobiet znajduje sie tylko jeden narzad
>ktory powoduje podniecenie? Tak, to prawda - narzad ten odpowiednio
>podrazniony zamienia Kobiete w wulkan namietnosci! A narzadem tym
>jest.... MOZG!

u meszczyzny tez, bo ta cipe to tez trzeba jakos zobaczyc, a
meszczyzni sa w tys sprawach wzrokowcami

> [...]
>wierzyc ze zaczna sie u Niej budzic rzadze. Bo dla Kobiety seks jest
>DOPELNIENIEM milosci, nie celem samym w sobie.

moze tez potrzebowac grubego faceta z fura kasy i rezydencja, lub
jakiegos wynaturzonego miesniaka - sa i takie
a sa tez i takie co ich ic nie ruszy, bo musza byc czyste jak dziewica
neapolinanska, a sex jest zly, dobre jest tylko rodzenie dzieci tak
zeby powiekszac liczebnosc narodu polskiego

>Pamietaj ze Kobieta kochana rozkwita, nie tylko emocjonalnie ale rowniez
>czysto fizycznie i moze sie okazac ze przezyjesz wiele MILYCH
>niespodzianek jezeli tylko nie bedziesz natarczywy i "wymagajacy". Badz
>czuly i romantyczny, okazuj swojej Pani na kazdym kroku ze jest ta
>"jedna jedyna", staraj sie ja uwodzic, podziwiac i wychwalac jej piekno
>(rowniez ciala, nie tylko osobowosci) - a wierz mi ze zapewne zostanie
>to docenione. Zreszta przy prawdziwym uczuciu "prosty samiec" sam
>zaczyna na to wpadac wiedziony rzadkim w wypadku naszej plci glosem
> [...]

najwazniejsze to zrozumienie, to ze ja rozumiem jej sexualnosc nie
znaczy ze ona nie musi respaektowac mojej, moim zdaniem kazdy sie musi
dostosowac

> [...]
>przepraszam. :)
>
>A co o moich tezach sadzicie Wy, mile Panie - czytelniczki tej grupy?
>Czy bardzo sie myle dajac takie rady koledze Marshalowi?
>
>cezar
>
>p.s. Ja swojej Pani szukalem przez 30 lat i w koncu znalazlem, jestesmy
>malzenstwem od 3 lat i mamy cudownego syna. Szczegoly naszego zycia
>intymnego skryje tajemnica, ale powiem Ci Marshalu ze nie narzekamy :)
>p.s.2 W w/w wywodzie rzecz jasna wylaczam znane w psychiatrii przypadki
>nimfomanstwa jako jednostki chorobowej obejmujace znikoma czesc

a szkoda ze ta choroba nie jest popularna, przydala by sie taka mala
epidemia...

48. Data: 2002-01-21 21:36:40

Od: --6--MARshALL--9-- <6...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 7 Jan 2002 18:08:45 +0100, "KM"
<y...@w...pl> wrote:

>Wszystko to bardzo mądre i piękne, ale niestety nie takie proste jak by się
>wydawało. Paradoks polega na tym, że facet, aby okazać pełnię swojego
>uczucia, potrzebuje od kobiety zapewnienia, że to właśnie ona jest tą
>jedyną, szczególną i wyjątkową osobą. A tutaj pojawia się problem - kobieta
>nie jest idealnie taka jak by chciał żeby była. Potrzeba więc dużo
>cierpliwości, ale skąd ją brać?! Boże, czemu uczyniłeś nas tak różnymi?! :)

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
wlasciwie to jest tak, ze pomimo tej roznicy zdarzaja sie normalne
osoby obu plci, ktoore maja sexualnosc taj przeciwnej, tu chodzi o
powstawanie muzgu w plodzie i to ze czesc kobiet ma organizacje mozgow
zblizonych do meszczyzn i odwrotnie
i zdaje se ze zwiazej osob o jednakowej plci mozgowej ma duzo lepsze
szanse powodzenia w sexie

49. Data: 2002-01-21 21:36:42

Od: --6--MARshALL--9-- <6...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 8 Jan 2002 11:38:23 +0100, "Elizabeth" <w...@p...com>
wrote:

>Myślę, że są to sprawy indywidualne i trudno o uniwersalne i obiektywne
>spojrzenie na sprawy męsko-damskie.

zgadzam sie, potrzeba by bylo profesora sexuologii, ktoory byl(a) by
przy okazji nie przecietnie inteligentnym(a) bezplciowcem bez zadnych
sladow popedu sexualnego w ktoora kolwiek strone

50. Data: 2002-01-21 21:36:44

Od: --6--MARshALL--9-- <6...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 8 Jan 2002 16:00:39 +0100, "KM"
<y...@w...pl> wrote:

>Hmm, w moim przypadku sprawa jest o tyle beznadziejna, że oczekiwaniami się
>już podzieliłem ...i choć usilnie próbowaliśmy to niestety nie dało to
>właściwie żadnego efektu. Wygląda na to, że niektóre kobiety są
>niereformowalne pod tym względem. Szkoda... ;) "Boże czemu uczyniłeś nas tak
>różnymi"?! :))

jakimi oczekiwaniami ? :))
to wszystko przeciez zalezy od oczekiwan

QUE: Na co jest Dalacin T
macica dwurozna - poszukuje informacji...
Poszukuje ksiazek
kwasochlonne zapalenie pluc
KSERO