kwasochlonne zapalenie pluc

1. Data: 2001-12-07 08:55:40

Temat: kwasochlonne zapalenie pluc
Od: "Blazo" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Siostra mojej koleżanki jest chora na kwasochłonne zapalenie płuc o podłożu
autoagresyjnym (przynajmniej taka jest diagnoza). Szukam wiec wszelkich
informacji na temat tej choroby. Będę wdzięczny za każda pomoc w tym
zakresie.
Czy ktoś w Polsce zajmuje się leczeniem tej choroby (szanowny pan doktor
stwierdził, ze pacjentka powinna sobie znaleźć specjalistę)? Może ktoś
polecić jakąś dobrą Klinikę Chorób Płuc najlepiej na terenie woj.
dolnośląskiego ale nie tylko?
Przeszukałem już bazę Medline. Niestety niewiele znalazłem w języku polskim
(angielski to na razie przeszkoda - niewiele wiem "po polsku"). Gdzie mogę
znaleźć jakieś informacje na temat tej choroby (linki www, czasopisma (tytuł
i przynajmniej rocznik), książki)?

Dziękuje z góry za wszelka pomoc.

Z pozdrowieniami,

Marcin Blazowski

--
<----------------------->
tani wypoczynek

2. Data: 2001-12-07 12:51:53

Temat: Re: kwasochlonne zapalenie pluc
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 7 Dec 2001, Blazo wrote:

> polecić jakąś dobrą Klinikę Chorób Płuc najlepiej na terenie woj.
> dolnośląskiego ale nie tylko?

Akademii Medycznej we Wroclawiu - jest to dobry osrodek pulmonologiczny
majacy nawet prawo egzminowania w specjalizacji ch. pluc - nie ma
mysle sensu szukac poza Wroclawiem

> znaleźć jakieś informacje na temat tej choroby (linki www, czasopisma (tytuł
> i przynajmniej rocznik), książki)?

watpie - mysle, ze nigdzie - trzeba szukac w zrodlach angielskojezycznych

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

KSERO
Groprinosin
*** Pilnie poszukuję zabarwiacza spirytusu!! ***
laparoskopia-pytanie
BOL MOSTKA