Zmywarka Siemens - suszenie

następny post »
From: "a.no" <a...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Zmywarka Siemens - suszenie
Date: Fri, 27 Aug 2010 12:35:18 -0700 (PDT)

witam,
wydaje mi sie, ze zmywarka przestala lub gorzej suszy naczynia na
programie Auto.
Zmywarka to Siemens sf25m254.
Serwisant firmowy niestey nie bardzo wie jak powinna suszyc ta
suszarka...
(Siemens do napraw bierze serwisantow z firm lokalnych w poblizu
miejsca awarii ... a do niedawna nie mozna bylo sie do nich dodzwonic
z komorki)

Wydawalo mi sie na poczatku uzywania, ze naczynia byly praktycznie
suche,
a teraz efektu suszenia jakby nie widac, po zakonczeniu programu AUTO
drzwiczki mocno zaroszone, duzo wody w denkach kubkow itp.

ale moze pamiec plata mi figle.
Ktos moze ma taki model i wie w jaki sposob suszy ta zmywarka i opisze
jakie ma efekty suszenia?

pozdr., Artur