Zmywarka bez soli i wlasna studnia

11. Data: 2008-01-07 10:53:17

Temat: Re: Zmywarka bez soli i wlasna studnia
Od: "Macius" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Woda ze studni i ujęć głębonowych z reguły jest bardziej twarda niż w
wodociągach :))

MS

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

12. Data: 2008-01-12 20:47:41

Od: "Andrzej B" <t...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wlasnie! :)
> Dlatego chcialem wiedziec jak to jest u innych, ktorzy maja wlasna wode.
>
> --
> 3M-cie sie czego chcecie !

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia ;)
Niektóre rzeczy które dla nas wydają się oczywiste wcale takie nie musza
być.
Świat to nie tylko Polska czy Europa . Zmywarek w Ameryce jest nawet chyba
więcej i od niepamiętnych czasów i nie używają one soli do zmiękczania jest
tylko detergent i nabłyszczasz. Sprawdzałem osobiście nawet w europejskim
BOSCH i nie ma takiej potrzeby. Domy z własną studnia mają mała stacje
zmiękczającą wodę na cały dom i nie sa to jakieś duże koszty jak na ten
rynek, miejska woda nie sprawia problemów jeśli tak to dodatkowo na duży
budynek montują jakiś automatyczny uzdatniacz tak jak u znajomego
mieszkającego na jakimś dalekim zadupiu. Wodę tu można pić z kranu bez
przegotowania przynajmniej tam gdzie byłem. Publiczne poidełka są wszędzie w
parkach, szkołach, biurach a woda raczej nie śmierdzi chlorem, na naczyniach
nie ma osadu a nabłyszczanie mam już od kilku lat w 3 zmywarkach ustawione
na minimum więc można inaczej.

Pozdrowienia A.

13. Data: 2008-01-12 21:02:48

Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 1/12/2008 9:47 PM, Andrzej B wrote:
[...]
> Wodę tu można pić z kranu bez przegotowania przynajmniej tam gdzie
> byłem.
To nie ma nic wspólnego z twardością.

> Publiczne poidełka są wszędzie w parkach, szkołach, biurach a
> woda raczej nie śmierdzi chlorem,
To nie ma nic wspólnego z twardością.

> na naczyniach nie ma osadu
A to rzeczywiście wskazuje na wodę bez minerałów. W takim przypadku
zmiękczanie oczywiście nie ma sensu.

MS

--
Michał Sobkowski, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

zmywarki z funkcją 3 w 1
Szukasz ekipy budowlanej?
Wrocław - Rolety zewn. - kto poleci firmę?
czy to jest usterka
jak wykorzystac mroz