Zmywarka: co przeciw

1. Data: 2002-06-10 07:27:06

Temat: Re: Zmywarka: co przeciw
Od: "JSP" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@t...pl> wrote:

> mam na mysli te za 6 czy 8k PLN, ktore maja programy do zmywania
> naczyn ze złoceniami itp.
Podpowiedz jeszcze, czym sie ten program różni od szybkiego w takiej za 2k?
Pytam serio.
--
JSP
"to może przejdźmy od razu do papierosa"

1. Data: 2002-06-11 10:13:12

Od: "Arek Chałupka" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podpowiedz jeszcze, czym sie ten program różni od szybkiego w takiej za
2k?
> Pytam serio.

Nie mam pojecia. Mowie tylko o tym, z czym spotkalem sie ogladajac zmywarki.
A.

1. Data: 2002-06-11 10:13:41

Od: "Arek Chałupka" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To napisz jeszcze jak taki program dziala. Myje zimna woda? Bez
detergentu?
Nie mam pojęcia
A.

1. Data: 2002-06-11 11:42:21

Od: "JSP" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@t...pl> wrote:

> Nie mam pojecia. Mowie tylko o tym, z czym spotkalem sie ogladajac
> zmywarki. A.
To znaczy, że trochę się pospieszyłeś polecając zmywarki z wyższej pólki :)

1. Data: 2002-06-17 11:19:32

Od: "Arek Chałupka" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie polecałem, tylko skomentowałem wypowiedz, ze nie należy zmywać naczyń ze
złoceniami. BTW mam zmywarke co prawda nie za 8k PLN tylko o ile dobrze
pamiętam za okolo 3 k PLN, zmywam w niej naczynia ze złoceniami, szkło z
nadrukami i wszystko co sie da i poki co (6 mies) nic sie z nimi nie stało.
Zmywarka - Siemens, model - nie pamietam, ale jak ktos bardzo chce to moge
sprawdzic.
Pozdrawiam
A.

1. Data: 2002-06-17 11:53:13

Od: "JSP" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@t...pl> wrote:
> [...]
> nic sie z nimi nie stało. Zmywarka - Siemens, model - nie pamietam,
> ale jak ktos bardzo chce to moge sprawdzic.
Hm, tak to odebrałem:). Ja używam Bosha za 2k, trochę już przechodzonego i
ze złoceniami radzi sobie bardzo dobrze, mnie nie przeszkadza, że szklanki
do piwa straciły napisy. Fakt, że każde mycie robimy na programie
intensywnym. Podsumowując, zgodzisz się ze stwierdzeniem, że szybkość
zanikania wzorków zależy w większym stopniu od użytego programu (czas,
temperatura) niż od "numeru pólki" z naszym cudem ?
--
pozdrawiam JSP
"to może przejdźmy od razu do papierosa"

1. Data: 2002-06-18 10:56:14

Od: "Arek Chałupka" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobiście widze to tak
1. szybkosć znikania wzorków zależy przede wszystkim od jakości naczyń
2. w drugiej kolejności od programu
3. być może w droższych zmywarkach zastosowano jakiś trik, który pozwala
faktycznie na zmywanie naczyń delikatnych (ręcznie malowane, porcelana
itp) - tego jednak nie wiem. nie sprawdzałem, nie czytałem instrukcji
obsługi. wiem tylko tyle, ze drozsze zmywarki sa tak reklamowane i szczerze
mowiac nie wydaje mi sie zeby byl to pic na wode, ale to tylko moje zdanie.
Pozdrawiam
Arek

żaluzje w warszawie
sprzet firmy Miele
Promocja - Filtr do wody - Atest PZH - Patent USA - Dozywotnia Gwarancja
Promocja - Filtr do wody - Odwrocona Osmoza - Atest PZH - Patent USA - Dozywotnia Gwarancja !
STYROPIAN - docieplanie ścian 24 cm bloczek