Zmywarka do zabudowy - da sie odliczyć ?

1. Data: 2003-09-09 12:47:14

Temat: Re: Zmywarka do zabudowy - da sie odliczyć ?
Od: "Zbigniew" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> U mnie (U.S. Wrocław-Krzyki) pozwolili odliczyć: kuchenkę, zlew wraz z
> szafką konieczną do jego zainstalowania i chyba okap (nie jestem
> pewien).

U mnie (Zielona Góra) pozwolili odliczyć piekarniki, płytę i okap.
Lodówki już nie :-)), a też na sztywno zamontowana.
Niezbadane sa wyroki matołków z Urzędów:-)

>Oprócz tego szafę wnękową ale tylko jeśli jest zamontowana w przedpokoju.

Potwierdzam - szafę mimo, że nie wnekowa ale na wymiar i na stałe przy
scianie też odliczyłem :-)

Zbyszek

1. Data: 2003-09-10 07:21:06

Od: m...@m...uni.wroc.pl (Maciej Paluszynski) szukaj wiadomości tego autora

: Czy zmywarkę do zabudowy da sie odliczyc w ramach ulgi remontowej ?
: Ktoś to przerabiał ?

Przerabialem w tym roku, niestety, nie uznano mi odliczenia.
Pozdrowienia,
Maciej

cofający się zapach ze zlewozmywaka
Wózkownia
Licznik na wodę na działce - proszę o pomoc.
gaz+okap+kuchnia otwarta
filtr pralkowy .....