Wózkownia

1. Data: 2003-09-08 12:38:24

Temat: Wózkownia
Od: "barney8" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczy,
Czy w bloku mieszkalnym (budowany przez developera) musi być pomieszczenie
zwane wózkownią?? Czy znajdzę gdzieś na to jakiś przepis (przynajmniej
podpowiedz gdzie szukać, prawo budowalne czy coś takiego ... )
Pozdrawiam
barney8

1. Data: 2003-09-08 12:42:54

Temat: Re: Wózkownia
Od: A...@e...pl (Adam Rolbiecki) szukaj wiadomości tego autora

We wiadomości z dnia Monday, September 08, 2003 2:38 PM,
<< barney8 >> pisze:

> [...]
> pomieszczenie zwane wózkownią?? Czy znajdzę gdzieś na to jakiś
> przepis (przynajmniej podpowiedz gdzie szukać, prawo budowalne czy

U nas mówi się wózkarnia ;-)
Ale czy być musi? Nie musi być nawet piwnicy, ani żadnego tego typu
pomieszczenia. Tak się przecież buduje, więc czy wózkarnia/wózkownia być
musi, czy też jest to dobra wola budującego, zależy od jego widzimisię.

PS. Nie słyszałem o przepisach wymagających "obecności" w budynku
mieszkalnym piwnicy, spiżarni lub jakiegokolwiek tego typu
pomieszczenia.

--
tymczasem,
* * * * *

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.dom

1. Data: 2003-09-08 12:43:33

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "barney8" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...] Czy w bloku mieszkalnym (budowany przez developera)
> musi być pomieszczenie zwane wózkownią?? [...]

Tego typu regulacje zawiera rozporządzenie [...] w sprawie
warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich
usytuowanie (http://tinylink.com/?agYTHHAlKR ze zmianami
http://tinylink.com/?sC2AiZ4ePn) - sprawdź.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2003-09-08 13:26:28

Od: "barney8" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Rolbiecki" <A...@e...pl> napisał w
wiadomości news:038e01c37606$873b07e0$5dc89d84@Rolbieca...
> [...]
> pomieszczenia. Tak się przecież buduje, więc czy wózkarnia/wózkownia być
> musi, czy też jest to dobra wola budującego, zależy od jego widzimisię.

I tu się mylisz, w bloku do każdego mieszkania musi być tak zwane
pomieszczenie gospodarcze.
A to czy ono jest w piwnicy ( i nazywa się piwnica) czy na piętrze obok
mieszkania ( i nazywa się np. schowek) to już zależy od projektu.

> PS. Nie słyszałem o przepisach wymagających "obecności" w budynku
> mieszkalnym piwnicy, spiżarni lub jakiegokolwiek tego typu
> [...]

Licznik na wodę na działce - proszę o pomoc.
gaz+okap+kuchnia otwarta
filtr pralkowy .....
[spam] ZEGARY ZEGARY ZAGARY
Tapety plynne