cofający się zapach ze zlewozmywaka

1. Data: 2003-09-08 12:51:24

Temat: cofający się zapach ze zlewozmywaka
Od: "Danka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś zna przyczynę cofania się smrodów (charakterystycznych dla kanałów)
przez zlew? Dzieje się tak głównie w dni wilgotne, deszczowe. Nie da się
wysiedzieć w kuchni przy zamkniętym oknie.
Mieszkania jest nowe i być może przyczyna tkwi w wadliwej instalacji. Jeśli
tak jest, to mogę jeszcze zgłaszać usterkę u wykonawcy, dlatego pytam.

Danka

1. Data: 2003-09-08 12:52:15

Temat: Re: cofający się zapach ze zlewozmywaka
Od: "Mirek Majka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A syfony przy spływach masz zainstalowane?

1. Data: 2003-09-08 13:28:39

Od: "Danka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A syfony przy spływach masz zainstalowane?

No jasne

Danka

1. Data: 2003-09-08 13:33:51

Od: "Mirek Majka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może masz gdzieś nieszczelności.
Spróbuj zalać to jakimsić płynem odkażającym i zobacz co się będzie działo.
A jak woda ci spływa z pełnych komór zlewozmywaka?

1. Data: 2003-09-08 13:46:38

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

moze odplyw od syfona jest ponizej gornej krawedzi syfonu, tak nad lustrem
wody w syfonie jest szpara do zlewozmywaka. Normalnie robi sie tak
ze rura od wylotu zlewozmywaka jest gleboko zanurzona w syfonie (ponizej
lustra)

pozdrawiam WM

1. Data: 2003-09-08 14:20:52

Od: "Danka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wody w syfonie jest szpara do zlewozmywaka. Normalnie robi sie tak
> ze rura od wylotu zlewozmywaka jest gleboko zanurzona w syfonie (ponizej

Jeśli dobrze zrozumiałam, to u mnie syfon jest zamontowany poprawnie, nieraz
też zalewałam kretami, flashami i innymi syfami, co nie przyniosło skutku.
Zastanawiam się raczej, czy coś nie powoduje ucieczki wody z syfonu.

Danka

1. Data: 2003-09-08 14:30:05

Od: izabela <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

kup kreta i wsyp z dwie łyżki - wyżre wszystko co ci tam "zalazło" iza:D

--
Archiwum grupy --- pl.rec.dom ---
Forum dyskusyjne: http://dom.idealny.pl

1. Data: 2003-09-09 05:42:37

Od: "deuter" <d...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Danka" <d...@p...onet.pl> napisał:
> Zastanawiam się raczej, czy coś nie powoduje ucieczki
> wody z syfonu.

Jeśli masz takie podejrzenia to czemu tego nie sprawdzisz? Przecież
grupa Ci nie wywróży czy woda ucieka czy nie. Sprawdzenie tego jest,
mniej więcej, równie skomplikowane jak wysłanie tutaj pytania.

Pozdrowienia

1. Data: 2003-09-09 05:47:44

Od: "Ivan" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zastanawiam się raczej, czy coś nie powoduje ucieczki wody z syfonu.

Może tak się dziać, ale na ogół nie dzieje się to bezszelestnie
(słychać dość zdecydowane bulgotanie). Najczęście dzieje się to przy
spuszczaniu wody z urządzeń podłączonych "po drodze" do tego samego
poziomu. Pomaga założenie napowietrzacza, w tym wypadku, pod zlewem.

Zbychu (Ivan)
N...@p...onet.pl => odpisujac usun "co trzeba"

1. Data: 2003-09-10 09:55:52

Temat: Odp: cofający się zapach ze zlewozmywaka
Od: "zairazki" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Danka <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bji35m$ddq$...@n...onet.pl...

> [...]
skutku.
> Zastanawiam się raczej, czy coś nie powoduje ucieczki wody z syfonu.

A to posłuchać czy bulgoce głośno w czasie np. spuszczania wody w WC
(bo wtedy duuużo leci). Jeżeli tak, to znaczy że odpowietrzanie
instalacji najprawdopodobniej źle działa bądź wcale nie ma w tej
gałęzi instalacji i wysysa wodę z syfonu.
Środek zaradczy - zabudować odpowietrzenie za syfonem. Ja tak miałem
przy WC z pompą i pomogło odpowietrzenie zainstalowane na rurociągu
tłocznym. A i tak co jakiś czas muszę dolewać wody do syfonu w
umywalce (o ile przez parę dni nikt nie korzysta w czasie urlopowym).

Wózkownia
Licznik na wodę na działce - proszę o pomoc.
gaz+okap+kuchnia otwarta
filtr pralkowy .....
[spam] ZEGARY ZEGARY ZAGARY