Zmywarka z wyparzaniem?

1. Data: 2008-04-15 15:00:17

Temat: Zmywarka z wyparzaniem?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Czy istnieją na rynku domowe zmywarki z programem wyparzania (takim
powyżej 75 st)? Nie spotkałam takiej, a mam jeszcze trochę czasu i
chciałabym na spokojnie zorientować się, zanim spadnie na mnie nagła
koniecznośc kupienia nowej - obecna jest jeszcze OK, lecz w każdej chwili
może wysiąść, bo ma swoje latka - dokładnie 12.
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl. podany także w nagłówku.
Poprzednie konto:
http://groups.google.pl/groups/profile?enc_user=PIfN
VwwAAAAwUmME_ZnIx2RRguwxvqjt

2. Data: 2008-04-18 03:45:07

Temat: Re: Zmywarka z wyparzaniem?
Od: "Andrzej B" <t...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> koniecznośc kupienia nowej - obecna jest jeszcze OK, lecz w każdej chwili
> może wysiąść, bo ma swoje latka - dokładnie 12.

Odp. Chyba nie

Skoro nikt nie odpowiedział bardziej obeznany to odpowiem co ja
zaobserwowałem.

Wszystkie zmywarki z programem Sanitize ( Sanitary Cycle ) posiadały
temperaturę 161-165 st F co odpowiada do ok 74st C( więc niżej niż twoje 75)
ale ma to wystarczyć do odkażania i zabicia większości bakterii i służy do
wyparzania np. naczyń i butelek dziecięcych lub stosowane przez ludzi co to
na wszelki wypadek a jest to załączana funkcja niezależnie od wybranego
cyklu mycia. Z zmywarek które oglądałem ostatnio ( nowy zakup kilka miesięcy
temu) nie wszystkie posiadały tą funkcje chociaż większość nowych modeli
tak, tylko że to dotyczyło rynku nieeuropejskiego więc to inne modele i inne
funkcje a sprzęty potrafią się różnić zależnie od upodobań czy wymagań
klientów.

Może jednak trafisz na coś według twoich kryteriów. Pozdrowienia A.

3. Data: 2008-04-18 07:35:58

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie czego to temperatura, bo w zmywarkach europejskich to jest temperatura
powietrza suszacego, woda myjaca jest
chłodniejsza o około 15-20°C, czyli te 75°C to i tak trochę chwyt marketingowy.....
JaC

-----

4. Data: 2008-04-18 10:44:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Apr 2008 22:45:07 -0500, Andrzej B napisał(a):

> [...]
> klientów.
>
> Może jednak trafisz na coś według twoich kryteriów. Pozdrowienia A.

Dziękuję za odpowiedź. Może zanim mi się zepsuje aktualna (Bauknecht -
świetna jest), zdołam wybrać jakieś typy zastępcze. Włąściwie to chciałabym
znowu Bauknecht, ale tej firmy w ogóle nie widuję w sklepach, tylko używane
na Allegro, to mnie nie interesuje. Notabene - moja jest sprzed 12 lat, a
ma wszystkie cuda, jakimi dziś się chwalą najnowsze typy innych firm ;-P
Swoją drogą polecam wszystkim Bauknechta - 12 lat mi się świetnie sprawuje,
tylko pompa była raz wymieniona i to z mojej winy, bo się pokryła
kamieniem, kiedy nam załozyli wodociąg z bardzo twarda wodą, a ja tego nie
uwzględniłam w ustawieniach.
Pozdrawiam.

5. Data: 2008-04-18 12:59:32

Od: magia <m...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> znowu Bauknecht, ale tej firmy w ogóle nie widuję w sklepach, tylko używane

Sprobuj poszukac w Niemczach.
W Szwajcarii jest sprzet tej firmy. W pierwszym lepszym sklepie z agd go
znajdziesz.
http://www.bauknecht.ch/Generator.aspx?tabindex=2&ta
bid=65&palias=default

m.

6. Data: 2008-04-18 13:23:57

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Bauknecht = Whirlpool
JaC

-----

7. Data: 2008-04-18 14:02:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Apr 2008 14:59:32 +0200, magia napisał(a):

> Sprobuj poszukac w Niemczach.
> W Szwajcarii jest sprzet tej firmy. W pierwszym lepszym sklepie z agd go
> [...]

Dzięki, przyjdzie chyba skorzystać, oby nie za prędko :-)

8. Data: 2008-04-18 14:04:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Apr 2008 15:23:57 +0200, 666 napisał(a):

> Bauknecht = Whirlpool

Nie całkiem. Bauknecht to Bauknecht, a w wyniku czegoś w rodzaju fuzji czy
czegoś w tym rodzaju mają wspólny serwis w Polsce.

9. Data: 2008-04-18 14:10:05

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Różnią się tym, czym się różni Bosch od Siemensa.
JaC

-----

10. Data: 2008-04-18 14:13:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Apr 2008 16:10:05 +0200, 666 napisał(a):

> Różnią się tym, czym się różni Bosch od Siemensa.
> JaC
>
> -----

Nie upieram się, ale spytam: a znasz jakiegoś użytkownika marki Whirlpool
od dwunastu lat "jadącego" na jednym sprzęcie (bo tylko to jest wiarygodną
podstawą do oceny), w dodatku nadal będącym "na topie" pod względem
parametrów?
:-)
--
[...]

temperatura w lodowce
200pln za czyszczenie piecyka gazowego Junkers
cyklinowanie
meble orzech
Alergik w domu