Znaczki w TV to fikcja

1. Data: 2005-08-25 11:44:23

Temat: Znaczki w TV to fikcja
Od: Mamak z Galicji <m...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Program "Uwaga". W rogu trójkąt z 12 w środku. Prowadzący mówi - Uwaga
rodzice ten odcinek jest wyłącznie dla widzów dorosłych. Myślę, że zaraz
trójkąt zmieni się na czerwony kwadrat ale nic z tego, oznaczenie dla
dwunastolatków zostało. A w programie o urodzonym martwym noworodku,
którego rodzina po trzymaniu dwa dni w reklamówce przed domem, spaliła w
ognisku.
Godzina nadania 19.40.

--
Mamak z Galicji
irc: #prk

2. Data: 2005-08-26 14:40:43

Temat: Re: Znaczki w TV to fikcja
Od: Miklo <m...@s...sio.bestiales.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Aug 2005 13:44:23 +0200, Mamak z Galicji napisał(a):

> Godzina nadania 19.40.

Wczoraj w granicach 15 moja żona pykała po kanałach w poszukiwaniu czegoś
lekkiego i trafiła na scenę łóżkową. Fajnie. Skoro takie rzeczy lecą zaraz
po południu, to w środku nocy doczekamy się chyba hard zoofilii ;(

--
Miklo,
Wika 6, Antek 4.5, Zuzia 16m

3. Data: 2005-08-26 15:39:59

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miklo" <m...@s...sio.bestiales.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zaraz
> po południu, to w środku nocy doczekamy się chyba hard zoofilii ;(

Co masz przeciwko scenom łóżkowym???
Ania (ciekaw(s)ka)
--
~*~*~*~*~* Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw *~*~*~*~*~
*~*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*~*

4. Data: 2005-08-28 18:27:07

Od: "JoAsienka" <wloja@poczta..onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia użytkownik o nazwie "@nn" ślicznie napisał :

> Użytkownik "Miklo" <m...@s...sio.bestiales.pl> napisał

> Co masz przeciwko scenom łóżkowym???
> Ania (ciekaw(s)ka)

o 15.00 ? w telewizji ogólnodostępnej dla dzieci ? o, bardzo duzo. Moj
syn jest jeszcze za mlody, by w telewizji ogladac sceny lozkowe w ramach
popoludniowej bajki....

--
JoAsienka
gg 1489928

5. Data: 2005-08-29 08:51:02

Od: " PASIK" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> o 15.00 ? w telewizji ogólnodostępnej dla dzieci ? o, bardzo duzo. Moj
> syn jest jeszcze za mlody, by w telewizji ogladac sceny lozkowe w ramach
> popoludniowej bajki....

A to była bajka?
Podaj mi tytuł,w której bajce są sceny łóżkowe.

pasik<też ciekawska>

6. Data: 2005-08-29 10:35:07

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JoAsienka" <wloja@poczta..onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Moj
> syn jest jeszcze za mlody, by w telewizji ogladac sceny lozkowe w

Po pierwsze: od tego jesteś (między innymi) żeby kontrolować co dziecko
ogląda.
Po drugie: uważam, że są w telewizji znacznie gorsze rzeczy od tego, że
dziecko zobaczy pół cycka :)
No chyba, że Ty te bajki popołudniowe na jakimś porno-kanale dziecku
włączasz... hmmm
Ania

7. Data: 2005-08-29 13:15:01

Od: "Marta W." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Program "Uwaga". W rogu trójkąt z 12 w środku.

Program Maklowicza o gotowaniu tez jest z "12":-)))

Marta, Kubus (5,4), Krzys (2,11) i Malutek (Jas?) (~23.12.2005)

8. Data: 2005-08-29 15:44:53

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta W." <m...@o...pl> napisał
| Program Maklowicza o gotowaniu tez jest z "12":-)))

no wcale mnie to nie dziwi, jakbym pochłaniała tyle wina co on, to bym nie
chciała żeby to moje dzieci oglądały ;)

Jednak nic nie pobije na jedynce bajki animowanej dla dzieci od "7" -
widocznie młodszym dzieciom może wode z mózgu zrobić ;)

--
Kasia + 4,5 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

9. Data: 2005-08-30 03:29:27

Od: "JoAsienka" <wloja@poczta..onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia użytkownik o nazwie " PASIK" ślicznie napisał :

> A to była bajka?
> Podaj mi tytuł,w której bajce są sceny łóżkowe.
>
> pasik<też ciekawska>

Zrobilam skrot myslowy - w okolicach 15-17 dziecko ma "czas na ogladanie
bajek" - i "przelatujac" po kanalach moznaby bylo trafic na rzeczona ( w
poscie inicjujacym) scene lozkowa - wolalabym nie. Czy teraz jest to
bardziej zrozumiale ? Ja niestety nie moge zapamietac na jakim kanale
mam jaki program (oprocz 5 podstawowych) (nie umiem jakos dekodera
nauczyc, zeby ustawil to tak, jak ja chce), wiec najczesciej lece "w
gore" albo "w dol" pilotem.

--
JoAsienka
gg 1489928

10. Data: 2005-08-30 07:35:59

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| mam jaki program (oprocz 5 podstawowych) (nie umiem jakos dekodera
| nauczyc, zeby ustawil to tak, jak ja chce), wiec najczesciej lece "w

To może niech dziecko zapamięta ?
Moje pamięta że jej kanały są na "9" ( mini mini ) i na "12" ( jetix play ).
I absolutnie nie ma żadnego powodu do tego żeby "latać po kanałach", a jak
takowy był to ustawiłam kanały dziecięce na 1 i 2 - i po krzyku.

--
Kasia + 4,5 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/
http://www.weronika.ckj.edu.pl/nowy.html ( wakacje 2005 )
gg 181718

A r c hi w u m
Zaproszenie dla rodziców (udział w programie telewizyjnym)
Re: dziecko wychowywane tylko przez matke, bez ojca
Do szkoły rok wczesniej???
kontrol dziecka