kontrol dziecka

1. Data: 2005-08-23 14:29:46

Temat: kontrol dziecka
Od: "maciej" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcesz mieć kontrol nad swoją pociechą, żoną, mężem, lub pracownikiem mam
wspaniały program który pozwoli śledzić poczynania wykonywane komputerze
twojego dziecka, żony , męża lub pracownika podczas gdy Ciebie nie ma -
będzie on śledził wszystkie rozmowy np. na gadu gadu, czatach i nie tylko,
pozwoli on rejestrować przeglądane strony internetowe itd.. - wszystko to
będzie rejestrowane!!!

Program ten nie instaluje się, nie ma go zapisanego w rejestrze, więc nie ma
żadanych oznak że jest i działa, a wszystko to aby nie zapeszyć osoby
obserwowanej.

Program naprawdę polecam, po zakupie programu (gdy przelew dojdzie na konto)
wyśle go na wskazany adres z instrukcją instalacji i jego obsługi.
Zainteresowanych kupujących proszę o potwierdzenia na E-maila a Ja następnie
podam szczegóły

cena za program 4.00zł

2. Data: 2005-08-23 14:41:48

Temat: Re: kontrol dziecka
Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"maciej" napisał
> Chcesz mieć kontrol nad swoją pociechą, żoną, mężem, lub pracownikiem mam

"Chcesz mieć kontrolę". Ta kontrola.

Małgosia

3. Data: 2005-08-23 20:43:19

Od: Jonasz <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik maciej napisał:

> Program ten nie instaluje się, nie ma go zapisanego w rejestrze, więc nie ma
> żadanych oznak że jest i działa, a wszystko to aby nie zapeszyć
Spadłem z krzesła!
Teraz się turlam po podłodze ;-)

J.

4. Data: 2005-08-24 08:44:13

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

maciej <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> Chcesz mieć kontrol

Do tramwaju wszedł kontrol
Bo kontrol to przeważnie mężczyzna.

--
s i w a
"Dalego od szosy"

5. Data: 2005-08-24 19:00:40

Od: "Roman G." <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Aug 2005 10:44:13 +0200, siwa napisał(a) w wiadomości: news:
1t2glmyjcefyp$....@f...net

> Do tramwaju wszedł kontrol
> Bo kontrol to przeważnie mężczyzna.

Ja spadłem dopiero teraz :-)

--
Obowiązki i prawa ucznia - forum dyskusyjne:
zaprasza:

6. Data: 2005-08-25 09:51:48

Od: "JaBa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości