Znowu Montignac

1. Data: 2000-06-05 12:47:20

Temat: Re: Znowu Montignac
Od: "Danka" <j...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia" <b...@i...pl> schreef in bericht
news:taz_4.6984$K3.159906@news.tpnet.pl...
> kilogramy mniej, chyba że się zepsuła :-)
> Basia

Moja waga tez chyba jest popsuta, bo zawsze wskazuje wiecej, niz bym tego
chciala :). Tak jest z kazda - waga - na ktorej stane...
Danka

1. Data: 2000-06-05 12:58:02

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Danka <j...@n...nl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:393ba169$0$7...@n...zeelandnet.nl...

> Moja waga tez chyba jest popsuta, bo zawsze wskazuje wiecej, niz bym tego
> chciala :). Tak jest z kazda - waga - na ktorej stane...
> Danka

To polecam wage w salonie Ikea w Poznaniu. Postawili tam taka jedna pod
wielka kartka z napisem "WYPROBOJ" - wskazuje tylko jakies 60% tego co inne.
Naprawde optymistyczny wyrob :)

Jader

1. Data: 2000-06-05 13:05:03

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A można ją kupić ?....;-)

--
Ania K.

1. Data: 2000-06-05 13:17:24

Temat: Odp: Znowu Montignac
Od: "lpawlisz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobry Pan Bog dal krowki, kozki itd
krowki i kozki daja mleko
z mleka robimy sery
wiec mozna

------------------------------------
pozdrowienia
Leszek Pawlisz, Krakow
l...@p...pl
501 69 55 86
------------------------------------
...czlowiek zyje po to, by jesc...
------------------------------------

Użytkownik Ana <a...@e...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8h83v3$h4o$...@n...ipartners.pl...

1. Data: 2000-06-05 14:33:26

Od: "Danka" <j...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za rade.Tyle, ze mi troche za daleko z Holandii do Poznania na
wage...Ale gdyby tak truchcikiem, to pewnie by wskazywala jakies 60% tego,
co "mam".
Danka

1. Data: 2000-07-31 11:22:25

Temat: Re: Znowu Montignac - trochę off
Od: "M.W." <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ana napisał(a) w wiadomości: <8h84j6$hss$1@news.ipartners.pl>...
>No, chyba baaaardzo OFF... Ja tu o diecie a Ty takie pyszności ....
>I tak całe życie nie umiem pogodzić miłości do pysznego jedzenie z chęcią
>schudnięcia.
>:-(((

Dlaczego zaraz OFF?
Z tego wszystkiego to akurat ta dieta pozwala rozwinac wyobrazne
kulinarna...:-)))))

Marek

1. Data: 2000-08-19 13:51:38

Od: "MORGANO" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znaczy sery jak najbardziej dojrzewające i żółte, czyż nie?
> No to kto z was wie? Można te sery jeść czy nie?
Droga Aniu daj sobie spokój z Montignacem. W Polsce specjalistą w tej
dziedzinie jest dr Kwaśniewski , który specjalizuje się w tej dziedzinie już
od 30 lat . A nie jak wyżej wymieniony, ani nie jest doktorem jest po prostu
miłośnikiem różnych diet i czyni to od 10 lat.
A teraz co do Twoich wątpliwości. Oczywiście ser możesz jadać i powinnaś tak
samo jak pić śmietanę 30%. Sery tylko i wyłącznie tłuste. Dlaczego producenci
mają Ci odbierać to co najlepsze. W księgarni dostępna książka dr
Kwaśniewskiego między innymi "Żywienie Optymalne" oraz "Dieta Optymalna Nowa"
samo zdrowie zachęcam to warto na pewno przeczytać. Ja osobiście czytałem to z
niedowierzaniem to jest naprawdę Super wydawnictwo.
Mogę podać jako ciekawostkę, że po wojnie 1945roku zostały z fałszowane i
puszczone do obiegu tylko trzy pozycje : 1) Bajki braci Grim. 2) Wiersze
Szymborskiej po nagrodzie Nobla. Oraz 3) Żywienie optymalne dr Kwaśniewskiego.
Sam jestem na żywieniu optymalnym już 3,5 roku efekty są znakomite. I już
nigdy nie zmienię żywienia optymalnego na poprzednie. Widziałem Twoją reakcje
na innych postach. To Oświadczam Ci że jem wszystko i bardzo dobrze i że w
ciągu 5 miesięcy schudłem 23kg nie mówiąc już o innych chorobach. Natomiast
moja należna waga utrzymuje się już trzy lata. Dziś jest Twój największy DZIEŃ
może być przełomowym w Twoim życiu.
Po prostu nic nie tracisz a zyskać możesz bardzo wiele. Morgano
Ps. Przejdź na stronę http://ikoiko.republika.pl tam znajdziesz wiele
ciekawych dla Ciebie
informacji. Znajdziesz tam również moje tabele produktów żywieniowych , które
są niezbędne przy obliczniu wszelkich receptur. Oraz poradniki kulinarne "CUDA
BEZ CUDÓW" Stoliczku nakryj się dla optymalnych. Morgano

1. Data: 2000-08-21 12:20:58

Od: "Agnieszka" <A...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MORGANO <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:399e9e1d$...@n...vogel.pl...

> Ps. Przejdź na stronę http://ikoiko.republika.pl tam znajdziesz wiele

Przestudiowałam starannie tę stronę. Niestety, od samego czytania przepisów
zrobiło mi się niedobrze. Pozdrawiam - A.

1. Data: 2000-08-21 21:46:50

Od: s...@n...gov (Agnieszka Szalewska-Palasz) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
>Przestudiowałam starannie tę stronę. Niestety, od samego czytania przepisów
>zrobiło mi się niedobrze. Pozdrawiam - A.

no, owszem.......sama chcialam zobaczyc pare przepisow "optymalnych" i
skoro Morgano nie podal, tez zajrzalam...hm, takie, raczej, no, tego,
watroba boli juz od samej mysli o nich:-O....ja wiem, ja wiem, ponoc i z
bolu watroby mozna sie wyleczyc spozywajac tluszcz, ale..ale..jakos trudno
uwierzyc, nie??
a tych przepisow moze jeszcze jakis wydawal sie ow serniczek, wedle
staropolskiej tradycji, na kopie jaj:-))

Cooozz, moze gdyby nam Morgano nie wciskal na sile, jacy to jestemy
niemadrzy i niezdrowi, nie byloby takiej plonkowej reakcji..Gdyby tak
zaczal od przepisow, zamiast ideologii...
A tak to chyba zostajemy przy naszym nieoptymalnym zywieniu....

Pozdrawiam

Agnieszka (daleka od optimum..:-))

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-08-22 05:41:17

Od: "Lilly was here" <:)@com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Droga Aniu daj sobie spokój z Montignacem. W Polsce specjalistą w tej
> dziedzinie jest dr Kwaśniewski ,

Ah, co za szkoda, że jestem taki służbowo rozjechany i nie mogłem
uczestniczyć w dyskusji nt diety optymalnej Kwaśniewskiego :)
mam do kochanych grupowiczów pytanie - kto przeczytał książkę Kwaśniewskiego
i nie oddczuł wrażenia, że facet jest zdziebko, powiedzmy nawiedzony ? a
przemyślenia dotyczące diety raczej na ambonę albo dla szefa jakiejś sekty
?:)

Lilly was here

Zolty ser i cebula
Re: Jak odczytywac skroty?