Zoll w sprawie aborcji - polecam!

671. Data: 2011-11-15 10:19:15

Temat: Re: reakcje paranoika
Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości
news:j9t8p2$b9r$1@news.icm.edu.pl...

> No dobra ...
>
> Całuje się chłopak z nowo poznaną dziewczyną na dyskotece.
> i w pewnym momencie się odrywa, coś międli w ustach
> i wypluwa na ziemię. Przygląda się chwilę i pyta:
> "Co to jest ... Mak ? Zębów nie umyłaś ?"
> A dziewczyna spłoniła się zawstydzona ...
> "Przepraszam ... "
> Atmosfera trochę siadła, więc dziewczyna
> próbuje się tłumaczyć:
> "Bo wiesz, Baśka jadła wczoraj makowiec,
> a dzisiaj Grzechu jechał ją w kakao,
> a ja przed chwilą robiłam mu laskę ..."

Łoboziu ...
Qra - dawaj ten przepis na piernik ;-)

N.

672. Data: 2011-11-15 10:27:58

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Nixe wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości

> Łoboziu ...
> Qra - dawaj ten przepis na piernik ;-)

Ale dzidzię-piernik czy starego piernika?

Qra

673. Data: 2011-11-15 10:48:32

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> Szczury ponoć zaskakująco inteligentne bestie, zastanawiałem się kiedyś
> nad takim pupilkiem. No ale taki to po ścianach pewnie potrafi łazić.

Ponoć. Ale jako że zwierzę upodabnia się do właściciela, moje głównie żrą,
śpią i się biją ze sobą. Wystarczająco zajęć, bo nie łazić po ścianach.

> A śwince morskiej wystarczy ogrodzenie wysokości
> 30 cm. Jak się świnka uprze albo czegoś bardzo przestraszy,
> to jest w stanie takie coś dość swobodnie przeskoczyć, ale
> zazwyczaj jej to po prostu nie wpada do głowy.

Skaczą wysoko same z siebie. Szybciej ze strachu srają aniżeli uciekają.

> Jak ma duży teren
> powiedzmy około 2-3m kwadratowych a w środku jakieś schronienie,
> domek - to trzyma się terenu.

Dociekliwymi się stają, jak im ktoś zabrania wyłazić, jak nie mają barier,
to nie we łbach im poznawanie nowości. W ogóle to się bardzo zmieniły od
dzieciństwa. Spaśluch co prawda nadal jest spaśluchem, ale stał się zadziora
i czasem nawet się pogłaskać nie daje. No ale on swoje w życiu już
przeszedł, jak mu Spryciuch nogę zorał zębami. Poza tym chyba żywi do mnie
urazę, za to że go ciągle wytrząsałam ze szlafroka. Spryciuch za to, po tych
wszystkich szkodach, jakie w domu uczynił, teraz jest słodziakiem i
przytulaskiem. Chociaż żarcie ciągle chomikuje za sofą.

Taaak... ogony to zdecydowanie inteligentne bestie.

> Kupiłem kawałek siatki ogrodowej 4x1m, pociąłem wzdłuż na trzy kawałki
> 4,0x0,33m , przyszyłem do naostrzonych kołków i jest przestawiany
> wybieg na lato.

A ja bym musiała taki wybieg zrobić na kształt woliery, a dodatkowo co
chwila sprawdzać, czy się nie przegryzły.

Qra

674. Data: 2011-11-15 11:00:56

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl> napisał w wiadomości news:4ec23e98$0$2185

> Ale dzidzię-piernik czy starego piernika?

To ja może poproszę o sernik.

N.

675. Data: 2011-11-15 11:13:58

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Lis, 11:48, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:

> A ja bym musiała taki wybieg zrobić na kształt woliery, a dodatkowo co
> chwila sprawdzać, czy się nie przegryzły.

Nasza Szczurkowa, juz byla niestety, uwielbiala
szatkowac. Cokolwiek. To szatkowanie zapamietalam
glownie z powodu posiekania mojej wyjsciowej
ulubionej spodnicy, ktora z ekstra ciucha zmienila sie
w cos a' la ponczochy kabaretki :)
Widac nie tylko moj ulubiony to byl material ;)

676. Data: 2011-11-15 11:18:10

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-15 12:00, Nixe pisze:

> To ja może poproszę o sernik.

Skoro już tak kulinarnie to ...

Przychodzi jakaś taka mało kumata baba do lekarza
i prosi:
- Poproszę dwa litry mleka
- Ale ja nie sprzedaję mleka ...
- ... eee ... ?
- Ja nie jestem mleczarzem, tylko lekarzem.
A tu nie jest mleczarnia tylko lecznica.
- ... eee ... no dobra, jak nie nie mleko
to może być raz leczo ...

677. Data: 2011-11-15 12:34:03

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - Ja nie jestem mleczarzem, tylko lekarzem.
> A tu nie jest mleczarnia tylko lecznica.
> - ... eee ... no dobra, jak nie nie mleko

O informatykach opowiadasz lepiej.

Qra

678. Data: 2011-11-15 12:48:16

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-15 09:44, zażółcony pisze:

> [...]
> Atmosfera trochę siadła, więc dziewczyna
> próbuje się tłumaczyć:
> "Bo wiesz, Baśka jadła wczoraj makowiec,

Ciekawe, co na to dentyści...

Ewa

679. Data: 2011-11-15 12:51:17

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-15 13:48, medea pisze:

> Ciekawe, co na to dentyści...

??? że w makowcu za dużo cukru ?

680. Data: 2011-11-15 13:14:29

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-15 13:51, zażółcony pisze:

> ??? że w makowcu za dużo cukru ?

Że zęby trzeba myć!

Ewa

czemu ludzie robia sobie takie rzeczy?