Żurek - pytanie

1. Data: 2002-12-03 20:40:35

Temat: Re: ¯urek - pytanie
Od: j...@p...onet.pl (echo) szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska wrote:

O jadzie
> kiełbasianym nigdy nie słyszałaś? W najlepszym wypadku
zrobisz zupę która
> będzie niejadalna ze względu na smak.

Przepraszam , ze sie wtrace nie na temat zurku , ale
jadu kielbasianego .
Bakterie jadu kielbasianego sa beztlenowe i mozna je
spotkac wylacznie w zamknietych szczelnie produktach
typu puszki , sloiki itp. W kielbasie na pewno ich nie
ma .
Nie ma to oczywiscie nic wspolnego ze staroscia
kielbasy .
sorki za wyklad
echo.
wyslane z serwisu easy cookbook - kukbuk izy
http://www.kuchnia.serwisy.net
http://www.kuchnia.serwisy.net.pl

1. Data: 2002-12-04 07:54:48

Temat: Re: Żurek - pytanie
Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> -....a to co innego, myslalam,ze to normalna kielbasa
==========
Ewa W. Pisala, ze to szynkowa....
One od 1990 nie sa normalne. Wszystko przez technologie
i normy z Unii. Z powodu wstretnego unijnego jedzenia
rozwazam, czy w referendum nie glosowac 'przeciw'.
Precz z Plastikowym Unijnym Zarciem!
Niech zyja polskie bulki i kielbasy!
Gluchoniemym podzegaczom mowimy NIE!!!

waldek
==========

(zdenerwowalem sie)

1. Data: 2002-12-04 10:23:25

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

waldek:

> [...]
> i normy z Unii. Z powodu wstretnego unijnego jedzenia
> rozwazam, czy w referendum nie glosowac 'przeciw'.

a ty się nie denerwuj imienniku! Coś za dużo Leppera słuchałeś ostatnio.
Unijne jedzenie nie jest takie złe, na jakie wygląda. To, że bułki
smakują tak, jak smakują (większość) nie jest winą Unii, tylko piekarzy,
albo jak kto woli, konsumentów. Ciasto na chleb "leżakujące" godzinę, a
nie paręnaście godzin jest takie, a nie inne. Są piekarnie robiące chleb
i bułki wg normalnych receptur, ale towary te są automatycznie dużo
droższe. Możesz kupować bułki i chleb koszerny, jest robiony z mąki i
drożdży lub zakwasu na miejścu, a nie z jakieś chemicznej mieszanki
produkcji BASF czy innego Bayera.
Z kiełbasami jest tak samo. Są dobre i są złe, tak jak i w Polsce. A co
do norm czystości, to wolę czysty towar, a nie taki, gdzie ludzie i
zwierzęta sikają obok kadzi z serem.

Waldek

1. Data: 2002-12-04 11:26:02

Od: maniek <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam podobne mysli, az mi sie niedobrze robi jak pomysle co to bedzie jak
tu Unia wejdzie se swoimi standardami...
nie wspominajac o cenach...
pozdrowka
maniek

1. Data: 2002-12-04 11:47:14

Od: walkie <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

maniek wrote:
> mam podobne mysli, az mi sie niedobrze robi jak pomysle co to bedzie jak
> tu Unia wejdzie se swoimi standardami...
> [...]
Podpisuje sie - juz nam zabraniaja oscypkow knoty jedne!

Walkie

1. Data: 2002-12-04 11:54:28

Od: "Martka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale nie zabronia :)) oscypek bedzie takim samym produktem lokalnym jak
parmezan np, ktory dojrzewa na drewnianych stolach, a unia generalnie
dopuszcza tylko stalowe. oscypek dostanie swoj certyfikacik i juz

marta, co ma mame wlaczaca o oscypki w brukseli :))

a tak z innej beczki - walkie, pamietasz taka grzeczna, co to kiedys do
wroclawia z krakowa przyjechala?

1. Data: 2002-12-04 16:43:17

Od: "Jollen" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "walkie" <w...@w...net.pl> napisal w wiadomosci

> Podpisuje sie - juz nam zabraniaja oscypkow knoty jedne!
>
> Walkie

Dopisz do tego kszone ogory i kapuche :(

1. Data: 2002-12-04 17:23:28

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jollen" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
\> Dopisz do tego kszone ogory i kapuche :(

z tego co slyszalam prawa tego podobno rozwiazana, i nie beda glosno mowi
ze jemy jakies popsute zarcie ;) a z oscypkami jest teraz tylko taka
sprawa, ze Polska bedzie sie zarla z Czechami o to czyje sa oscypki (bo
Czesi stwierdzili ze oni robili to jako pierwsi, i to ich wyrob)

Marta

1. Data: 2002-12-04 18:07:31

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl>
z oscypkami jest teraz tylko taka
sprawa, ze Polska bedzie sie zarla z Czechami o to czyje sa oscypki (bo
Czesi stwierdzili ze oni robili to jako pierwsi, i to ich wyrob)
Marta

No coz, jesli udowodnia, ze oscypki byly juz w panstwie Wielkomorawskim... to byli
pierwsi.
Barbara

---

1. Data: 2002-12-04 22:00:52

Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dopisz do tego kszone ogory i kapuche :(

niech spadaja na drzewo (i tak je jakos dorwiemy!)

Dorota (ciagle Drzewinska zreszta po czesci, hih)

pelnoziarniste pieczywo
Kuchnia mysliwska
Bosch MUM, który model ?
picie Leppera...