Żurek - pytanie

1. Data: 2002-12-03 09:34:39

Temat: Żurek - pytanie
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam kawałek kiełbasy szynkowej, jakoś niespecjalnie mi ona "podchodzi " na
kanapki. W związku z tym pytanie - jeśli głupie, to wybaczcie:)
Czy mogę ugotować żurek na takiej kiełbasie? Może ktoś praktykował?

Pozdrawiam - Ewa

1. Data: 2002-12-03 10:07:35

Temat: Re: Żurek - pytanie
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> Mam kawałek kiełbasy szynkowej, jakoś niespecjalnie mi ona "podchodzi " na
> kanapki. W związku z tym pytanie - jeśli głupie, to wybaczcie:)
> Czy mogę ugotować żurek na takiej kiełbasie? Może ktoś praktykował?

Jeśli kiełbasa jest w takiej postaci, ze nie możesz już jej normalnie zjeść
to możesz tylko zepsuć nią zupę... Jak kiełbasa jest nieświeża, to trzeba ja
wyrzucić, a nie reanimować. Dawno się niczym nie zatrułaś? O jadzie
kiełbasianym nigdy nie słyszałaś? W najlepszym wypadku zrobisz zupę która
będzie niejadalna ze względu na smak.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-12-03 10:37:23

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ashvqj$pe8$1@news.onet.pl...
> [...]
> wyrzucić, a nie reanimować. Dawno się niczym nie zatrułaś? O jadzie
> kiełbasianym nigdy nie słyszałaś? W najlepszym wypadku zrobisz zupę która

Nigdzie nie wspomniałam, że kiełbasa jest nieświeża. To, że nie za bardzo mi
"podchodzi", oznacza po prostu, że jako wędlina niespecjalnie mi smakuje.
Nie należę do osób, które lubią mocne wrażenia w postaci zjadania
nieświeżych, czy wręcz zepsutych mięs.O jadzie kiełbasianym słyszałam. Ale
dzięki za przestrogę;)

Ewa

1. Data: 2002-12-03 11:06:23

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa W wrote:

> Mam kawałek kiełbasy szynkowej, jakoś niespecjalnie mi ona "podchodzi " na
> kanapki. W związku z tym pytanie - jeśli głupie, to wybaczcie:)
> Czy mogę ugotować żurek na takiej kiełbasie? Może ktoś praktykował?

MSZ, za chuda do jakiejkolwiek zupy. Moze usmaż ją w panierce
albo w cieście z ziołami?

Krycha

1. Data: 2002-12-03 11:07:46

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nigdzie nie wspomniałam, że kiełbasa jest nieświeża. To, że nie za bardzo
mi
> "podchodzi", oznacza po prostu, że jako wędlina niespecjalnie mi smakuje.

Skoro Ci nie smakuje, to znaczy, ze zawiera przyprawy które Ci nie smakują.
Jak ją ugotujesz też będzie zawierała te same przyprawy.
Może zabijesz ich smak kwasem żurku, a może nie. Przelicz, czy inwestycja
jest opłacalna. Znaczy, czy lepiej wyrzucić kiełbasę, czy lepiej wyrzucić
kiełbasę razem z żurkiem...

1. Data: 2002-12-03 11:57:58

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> napisała:
> Mam kawałek kiełbasy szynkowej, jakoś niespecjalnie mi ona "podchodzi " na
> kanapki. W związku z tym pytanie - jeśli głupie, to wybaczcie:)
> Czy mogę ugotować żurek na takiej kiełbasie? Może ktoś praktykował?

Mozesz usmazyc jejecznice na kielbasie, albo wkroic ja do salatki.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-12-03 13:54:11

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa W" <e...@b...wroc.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> kanapki. W związku z tym pytanie - jeśli głupie, to wybaczcie:)
> Czy mogę ugotować żurek na takiej kiełbasie? Może ktoś praktykował?

sprobuj tak: kielbase w kostke ,podsmaz na patelni, potem dodaj drobno
pokrojona cebulke(sama dojdzie na goracej pateni z kielbasa), nastepnie
wrzuc to do zurku i smacznego!
Ilona

1. Data: 2002-12-03 14:30:15

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sprobuj tak: kielbase w kostke ,podsmaz na patelni,
============
Przeciez tych cieknacych nibykielbas nie da sie smazyc!
Najpierw sie gotuja w tej chemii, a potem wiory, ktore
zostana sa niejadalne.

waldek
============

1. Data: 2002-12-03 15:24:27

Od: walkie <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

waldek wrote:

> [...]
> Przeciez tych cieknacych nibykielbas nie da sie smazyc!
> Najpierw sie gotuja w tej chemii, a potem wiory, ktore

Waldus sama Ci na robie - kapusniak na zeberkach zrobilam ;-)
Hihihihihihi - btw. co z tym spotkaniem? Basa zaginela czy jak?
Walkie

1. Data: 2002-12-03 15:35:09

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"waldek" <x...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> Przeciez tych cieknacych nibykielbas nie da sie smazyc!
> Najpierw sie gotuja w tej chemii, a potem wiory, ktore

-....a to co innego, myslalam,ze to normalna kielbasa, tylko Ewa za nia nie
przepada( do kanapek).
Ilona

pelnoziarniste pieczywo
Kuchnia mysliwska