Bosch MUM, który model ?

1. Data: 2002-12-03 06:53:51

Temat: Bosch MUM, który model ?
Od: Edward Kniazycki <e.t.k@DO_NOT_SPAM.gmx.net> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie Wszystkich,

Chcę kupić mojej pani dobry malakser. Znalazlem dwa wątki nt.tych
urządzeń, najbardziej polecany był Bosch MUM. Dostępne są przynajmniej
dwa modele - 4555 (czy 4655 ?) i 7000. Czy któryś z nich bardziej
warto wybrać ?

Pozdrawiam
Ed.

1. Data: 2002-12-03 08:55:42

Temat: Re: Bosch MUM, który model ?
Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Brywczyński wrote:

> A bo to się tak mówi, że swojej pani. A jak tata kupuje
> kolejkę elektryczną, to co mówi? Że dla syna kupił. ;-)

Nie tylko tata. Mama też tak mówi ;-). W potem siedzą całe święta na
podłodze i dziecko nie może się dopchać do zabawki ;-). Mamy takie
zdjęcia zrobione przez "życzliwych" ;-).

--
Gosia
wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2002-12-03 09:25:58

Od: "Margolcia" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Swojej pani chcesz kupic, rece opadaja...
Swojej Pani to sie perfumy kupuje, a nie malakser, zeby
sluzyl calej rodzinie.

Boze chron mnie od takich mezczyzn,

Moj Pan mi kupil ostatnio perfumy Kenzo.
gdyby zamiast nich kupil mi "malakser: albo "odkurzacz" nie bylabym juz
jego Pania.

Malakser - jakie to malostkowe...

Użytkownik "Edward Kniazycki" <e.t.k@DO_NOT_SPAM.gmx.net> napisał w
wiadomości news:ashkch$i1b$1@news2.tpi.pl...

1. Data: 2002-12-03 09:39:50

Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

Margolcia <m...@t...pl> w <news:ashtb7$jrv$1@news2.tpi.pl>
napisał(a):

> [...]

A bo to się tak mówi, że swojej pani. A jak tata kupuje
kolejkę elektryczną, to co mówi? Że dla syna kupił. ;-)

Konrad J. Brywczyński "ZUS z pewnością jest instytucją
k...@b...tk przestepczą, ale nie można nazwać
www.brywczynski.tk jej zorganizowaną."
GG:1528179 Marek A. Salwa

1. Data: 2002-12-03 09:54:02

Od: walkie <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Margolcia wrote:
> [...]
>
> Moj Pan mi kupil ostatnio perfumy Kenzo.
> gdyby zamiast nich kupil mi "malakser: albo "odkurzacz" nie bylabym juz

Nie widze w tym nic malostkowego, jesli pasja tej Pani jest gotowanie to
napewno ucieszy sie z prezentu. Ja na przyklad bardzo bymsie ucieszyla -
moze nie z malaksera bo juz mam ale jakis inny sprzet kuchenny sprawil
by mi radosc.
A co do typow prezentow - jedni lubia praktyczne prezenty w stylu
komplet nozy, posciel czy zyrandol a niektorzy malo praktyczne
prezenty, inni zas tak jak Ty perfumy, papeterie itp.

> Moj Pan mi kupil ostatnio perfumy Kenzo.
A ja dostalam ostatnio WOK'a i sie przerazliwie ucieszylam

Walkie

1. Data: 2002-12-03 10:32:12

Od: Edward Kniażycki <e...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

Margolcia wrote:

> [...]
>
> Moj Pan mi kupil ostatnio perfumy Kenzo.
> gdyby zamiast nich kupil mi "malakser: albo "odkurzacz" nie bylabym juz

Więcej empatii droga Margolciu ! Bez obaw - perfumy tez Jej kupuję;
ostatnio YSL Nu. Do tego jednak nie potrzebuje konsultacji.
Upieram sie jednak zeby ulatwic nieco zycie mojej Pani. Dlatego
bedzie mi milo jezeli doradzisz, ktory z modeli Boscha jest bardziej
praktyczny.

Pozdrawiam
Ed.

1. Data: 2002-12-03 12:16:11

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Edward Kniazycki" <e.t.k@DO_NOT_SPAM.gmx.net> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> urządzeń, najbardziej polecany był Bosch MUM. Dostępne są przynajmniej
> dwa modele - 4555 (czy 4655 ?) i 7000. Czy któryś z nich bardziej

posiadam MUM 47 i jestem baaaardzo zadowolona, dokupilam jeszcze maszynke do
mielenia ziaren(np.maku)oraz do miesa, sa jeszcze inne mozliwosci. Kupowalam
przez internet(bylo troche taniej). Jezeli jestes zainteresowany, to moge
podac Ci wiecej informacji, ale troche pozniej, bo teraz musze przygotowac
obiad
pozdrowienia
Ilona

1. Data: 2002-12-03 12:17:21

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Margolcia" wrote
> Boze chron mnie od takich mezczyzn,

Raczej uchron wszystkich mezczyzn od kobiet, ktore wszystko wiedza lepiej i
wydaja werdykty w sprawach innych. Ja bym tam swojego ozlocila za malakser.
Jest moim marzeniem od dawna, a tak sie sklada, ze bede go mogla taki
posiadac dopiero za pare miesiecy. Moze na imieniny dostane? Ech,
rozmarzylam sie.

> Malakser - jakie to malostkowe...

Nie, swiadczy to po prostu o tym, ze ludzie sa rozni. Najfajniejsze sa takie
prezenty, ktore trafiaja w nasze marzenia - czasami zbyt drogie, czasami
niepraktyczne rzeczy, ktore bysmy chcieli miec, a sami sobie nie kupimy. U
mnie w tej kategorii miesci sie masa rzeczy - od ksiazek do przedmiotow
uzytkowych. Za to np. kosmetykow nie lubie jak mi sie kupuje, tym bardziej
perfum - to sa rzeczy, ktore musza odpowiadac mojemu chwilowemu nastrojowi,
musze je sprawdzic na sobie.

Pozdrawiam
Agnieszka Biernacka

1. Data: 2002-12-03 12:19:10

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Edward Kniazycki" wrote
> Chcę kupić mojej pani dobry malakser. Znalazlem dwa wątki nt.tych
> urządzeń, najbardziej polecany był Bosch MUM.

Sprobuj na pl.rec.dom, albo podpytaj adresatke prezentu :)

Pozdrawiam
Agnieszka Biernacka

1. Data: 2002-12-03 12:51:00

Od: Edward Kniazycki <e.t.k@DO_NOT_SPAM.gmx.net> szukaj wiadomości tego autora

I.P. wrote:
[...]
> [...]
> podac Ci wiecej informacji, ale troche pozniej, bo teraz musze przygotowac

Jestem zainteresowany ! Poczekam. Dodam, ze glownie interesuje mnie czy
lepiej kupic wersje z 550 W silnikiem i bodaj bogatszym wyposazeniem,
czy raczej ta o mocy 700 W i z ubozszym zestawem narzedzi.

Pozdrawiam
Ed.

picie Leppera...
prosze o przepis na tanie żarcie