Związek, a może wolnośc?

1. Data: 2001-11-21 10:55:42

Temat: Związek, a może wolnośc?
Od: "Sylwia Strebska" <E...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Od dawna spotykam mężczyzn, którzy chcieliby się mną opiekować, spędzać
wspólnie każdą wolną chwilę (nie jestem typem biednej małej dziewczynki, ale
chyba raczej przeciwnie- znam swoją wartość).
Bardzo cenię sobie mężczyzn, ale bardzo też cenię swoje poczucie wolności.
Mam mnóstwo zainteresowań, wielu przyjaciół i uciekam przed rutyną.
Czy to, że jest to dla mnie uciążliwe wynika z mojej natury (silna potrzeba
wolności, autonomii), czy też jest ucieczką przed męźczyznami, z którymi nic
mnie łączy, do których nic nie czuję?
Może nie spotkałam jeszcze tego, z którym spędzanie kaźdej wolnej chwili
będzie dwustronną przyjemnością?

Pozdrawiam
Pam

1. Data: 2001-11-21 11:17:33

Temat: Re: Związek, a może wolnośc?
Od: Marcin Datura <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 21 Nov 2001 11:55:42 +0100, "Sylwia Strebska"
<E...@p...org> wrote:

>Cze??
>Od dawna spotykam m??czyzn, którzy chcieliby si? mn? opiekowa?, sp?dza?
>wspólnie ka?d? woln? chwil?
>Mo?e nie spotka?am jeszcze tego, z którym sp?dzanie ka?dej wolnej chwili
>b?dzie dwustronn? przyjemno?ci??
To znaczy, ze nie uleglas jeszcze zadnemu i sie z nim nie zwiazalas?
Jesli tak, to byc moze faktycznie boisz sie, ze ktos bedzie probowal
Cie ograniczac. A jesli to byly nieudane proby zwiazkow, byc moze owi
goscie nie rozumieja Twoich potrzeb. Sa opiekunczy, ale nie wiedza, ze
przesadzaja...

pozdr.,
dat.

1. Data: 2001-11-21 11:39:56

Od: "Willie The Pimp" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sylwia Strebska :

> Od dawna spotykam mężczyzn, którzy chcieliby się mną opiekować, spędzać
> wspólnie każdą wolną chwilę

Wypada się tylko cieszyć.

> Bardzo cenię sobie mężczyzn, ale bardzo też cenię swoje poczucie wolności.

Jedno nie kłóci się z drugim.

> Mam mnóstwo zainteresowań, wielu przyjaciół i uciekam przed rutyną.

Bardzo dobrze, świadczy to o Twojej bogatej wyobraźni i niebanalnego sposobu
bycia.

> [...]
potrzeba
> wolności, autonomii), czy też jest ucieczką przed męźczyznami, z którymi

Na razie bedziesz unikać mężczyzn, bo masz silną potrzebę wolności itd.., a
za jakiś czas kapniesz się, że źle robiłaś, bo zostaniesz sama jak palec.
Zadbaj o to, aby nie zostać samą.

> Może nie spotkałam jeszcze tego, z którym spędzanie kaźdej wolnej chwili
> będzie dwustronną przyjemnością?

Może.
To ma ponoć przyjsć samo :)
WP

1. Data: 2001-11-21 12:12:30

Od: dEiMoS <d...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylwia Strebska <E...@p...org> wrote:
> Może nie spotkałam jeszcze tego, z którym spędzanie kaźdej wolnej chwili
> będzie dwustronną przyjemnością?
_bingo_ ;-)

Nawet sama potrafisz sobie odpowiedzieć - heh. Autonomia r0x!

--
# Damian *dEiMoS* Kołkowski ## mailto:d...@c...pl #
## http://213.76.204.186 # iCQ:59367544 # GG:88988 ##

1. Data: 2001-11-21 14:10:14

Od: "Grzegorz Malicki" <g...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dEiMoS" <d...@c...pl> napisał w wiadomości
> _bingo_ ;-)
Z ta KAZDA wolna chwila to trzeba uwazac, bo mozna
sie pozniej udusic. Szczegolnie jesli to jest dluzszy zwiazek.

Pozdrawiam,
Grzegorz Malicki
G...@m...com

1. Data: 2001-11-21 14:23:21

Od: dEiMoS <d...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

To nie mi powinieneś odpisać!

1. Data: 2001-11-21 14:50:34

Od: "Grzegorz Malicki" <g...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dEiMoS" <d...@c...pl> napisał
> To nie mi powinieneś odpisać!
Tobie, Tobie ! To Ty napisales:
_bingo_
Zreszta Twoja wypowiedz zostala poprzedzona
tym co napisala Sylwia (zeby nie bylo watpliwosci)
czego sie tyczy. Calosc opatrzona stosownymi
naglowkami z ktorych mozna wprost wywnioskowac
co kto napisal.

Pozdrawiam,
Grzegorz Malicki
G...@m...com
Ps. zreszta czy to takie istotne ?

1. Data: 2001-11-21 16:17:52

Od: dEiMoS <d...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Malicki <g...@m...com.pl> wrote:
> [...]
> tym co napisala Sylwia (zeby nie bylo watpliwosci)
> czego sie tyczy. Calosc opatrzona stosownymi
> naglowkami z ktorych mozna wprost wywnioskowac
Nie chodzi o bingo! Nie kumasz... Ja nie pisałem o każdej wolnej chwili! A
tego tyczy się twoja wypowiedz.
Zatem nie do mnie - wrrrrrr!

1. Data: 2001-11-21 16:35:31

Od: "Krzysztof Dominko" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sylwia Strebska <E...@p...org> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9tg161$hmd$...@a...Elektron.pl...
> [...]
> mnie łączy, do których nic nie czuję?
> Może nie spotkałam jeszcze tego, z którym spędzanie kaźdej wolnej chwili
To ostatnie ejst oczywiste - gdyby ś spotkała, to byś tego nie pisała.
Natomiast rozumiem, zę Twoje pytanie brzmi : czy jestem ZDOLNA spotkać kogoś
takiego i czy go potrzebuję....
No cóz... W BLISKIEJ realcji traci się część wolnosći . I problem polega na
tym, by znaleźć kogoś, kto zabiera tej wolnosci najmniej ile można...
Bo ograniczenie wolnosci (*) w relacji to co najmniej spore problemy w
przyszłośći

(*) w spośób "wewnętrzenie' niekaceptowalny przez jedna ze stron, robione
nie z potrzeby DANIA siebieale dlatego, że ten drugi tego chce...

1. Data: 2001-11-22 08:19:21

Od: "Grzegorz Malicki" <g...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dEiMoS" <d...@c...pl>
> Nie chodzi o bingo! Nie kumasz... Ja nie
> pisałem o każdej wolnej chwili! A tego tyczy się
> twoja wypowiedz. Zatem nie do mnie - wrrrrrr!
O wolnej chwili napisala Sylwia, o czym kazdego
poinformuje naglowek. Ty napisales _bingo_
i do tego wlasnie sie odnioslem.
EOD

Grzegorz Malicki
G...@m...com