Zwolniony za wyklad "Zdrowie a homoseksualizm"

31. Data: 2019-12-10 01:36:53

Temat: Re: Zwolniony za wyklad "Zdrowie a homoseksualizm"
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ja bym swojego, jeżeli będę takowego miał, chciałbym raczej wdrażać do religijności
zen, związanej z bushido i sztukami walki. A co do mojego bratanka, to podejrzewam,
że go na żadną religię w ogóle brat z bratową nie poślą, bo najbliżej im do
agnostyków.
---
Kazdy robi co uwaza za najlepsze dla dzieci a w koncu sie okazuje ze dzieciak jak
dorasta i tak sie kiedys (jesli jest rozgarniety) nawraca na Chrzescijanstwo, wiec PO
co z tym zwlekac? Wielu ateistow czy agnostykow -nawet komunistow posylalo swoje
dzieci specjalnie do katolickich prywatnych szkol zeby dzieci wyszly na
ludzi...niektorym to sie nawet udalo ;)

32. Data: 2019-12-10 08:51:03

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/12/2019 o 00:31, m...@g...com pisze:
> [...]
> izolowanie dzieci w przedszkolu psuje tak jakby i wyodrebnia oraz tworzy
> grupy, to jest to z czym sie niby walczy w szkolach, nieudolnie, jesli
> jestes tak wielkim idywidualista, ze sobie z tym radzisz, wybacz, ze
> odnosze sie do ciebie, tak mi wygodniej zwracac sie bezposrednio, to tez
> na tym straciles, tak jak ten czlowiek wychowywany prywatnie od zlobka
> (przenosnia) i teraz nie umie nawiazac trwalego kontaktu z kobieta,
> wiecej nie bede sie wymadrzal, za stary na to jestem
> ---
> A mozesz sprobowac troche klarowniej znaczy jasniej sie sformulowac?

system sprzyja odizolowaniu i wykluczeniu

--
gazebo

33. Data: 2019-12-10 10:16:06

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.12.2019 o 01:36, m...@g...com pisze:

> Kazdy robi co uwaza za najlepsze dla dzieci a w koncu sie okazuje ze dzieciak jak
dorasta i tak sie kiedys (jesli jest rozgarniety) nawraca na Chrzescijanstwo,

Żyjesz złudzeniami. W rzeczywistości jest tak, że coraz więcej młodzieży
przestaje chodzić na religię, bo widzi że to zwykła ściema. Że chodzi
tylko o władzę, kasę i schronienie dla pedofilów.

> wiec PO co z tym zwlekac?

Żeby jak najdłużej chronić dzieci przed fanatykami religijnymi.
I pedofilami.

> Wielu ateistow czy agnostykow -nawet komunistow posylalo swoje dzieci specjalnie do
katolickich prywatnych szkol zeby dzieci wyszly na ludzi...niektorym to sie nawet
udalo ;)

Możliwe, że za komuny w takiej szkole był wyższy poziom nauczania.
Kwestia religii była drugorzędna i (jak słusznie zauważyłeś) tylko
niektórych udało się religiantom przy okazji zindoktrynować.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

34. Data: 2019-12-10 13:40:06

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

system sprzyja odizolowaniu i wykluczeniu
---
Acha. Teraz jasne.
Dlatego akcenty zyciowe trzeba przeniesc na rodzine (matka w domu)+wielopokoleniowosc
i od-budowywanie wspolnot rodzinych i wspolnot rodzin. Chrzescijanstwo jak i Judaizm
z ktorego wyroslo zawsze na tym budowalo. Dzis trzeba dosc sprawnie to odbudowywac PO
sajgonie komuny i na POczatku sajgonu liberalistycznego soroszowego neomarksizmu Inne
nurty kulturowe sa na to za slabe. To tak realistycznie. Zreszta tak to wlasnie Bog
zaplanowal ;P

35. Data: 2019-12-10 13:46:19

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Kwestia religii była drugorzędna i (jak słusznie zauważyłeś) tylko
niektórych udało się religiantom przy okazji zindoktrynować.

Swiadomie czy nie -jestes zindoktrynowanym doktrynerem liberalistycznej lewizny.
O bolesnych tego konsekwencjach sie dosc szybko przekonasz w zyciu osobistym.
O ile juz nie masz wszystkiego w proszku tylko zwalasz nie na to co zawinilo ;P
Czesto tez tacy od bolow osobistych uciekaja w aktywizm ideologiczny jak w narkotyk
;)

36. Data: 2019-12-10 13:53:05

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

I KOlo sie zamyka a gad zjada takowego jak-o swoj wlasny ogonek ;)

37. Data: 2019-12-10 15:08:44

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.12.2019 o 13:40, m...@g...com pisze:
> system sprzyja odizolowaniu i wykluczeniu
> ---
> Acha. Teraz jasne.
> Dlatego akcenty zyciowe trzeba przeniesc na rodzine (matka w
domu)+wielopokoleniowosc

Przenoś swoje akcenty życiowe gdzie chcesz, ale wara ci ustawiać innym
ludziom życie.

> Zreszta tak to wlasnie Bog zaplanowal ;P

Nie. Tylko to sobie uroiłeś, albo jak naiwne dziecko dałeś to sobie wmówić.
Tak czy inaczej, żaden pieprzony religiant nie ma prawa mówić innym jak
"trzeba" żyć, tym bardziej, że sam nie potrafi zrobić porządku z własnym
życiem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

38. Data: 2019-12-10 15:13:17

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.12.2019 o 13:46, m...@g...com pisze:

> Swiadomie czy nie -jestes zindoktrynowanym doktrynerem liberalistycznej lewizny.

Pieprzysz jak bezmyślne dziecko.

> O bolesnych tego konsekwencjach sie dosc szybko przekonasz w zyciu osobistym.

Nie obiecuj :):)
Wiesz, że palenie ludzi na stosie jest od dawna zakazane?

> O ile juz nie masz wszystkiego w proszku tylko zwalasz nie na to co zawinilo ;P

Gdybym miał, to pewnie uciekłbym w religię jak ty.

> Czesto tez tacy od bolow osobistych uciekaja w aktywizm ideologiczny jak w narkotyk
;)

No więc właśnie. Nie bez powodu uciekłeś w religię. Nie potrafisz
samodzielnie poradzić sobie z problemami, więc zwalasz to na innych i na
coś, co nazwałeś bogiem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

39. Data: 2019-12-10 16:51:44

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/12/2019 o 12:40, m...@g...com pisze:
> [...]
liberalistycznego soroszowego neomarksizmu Inne nurty kulturowe sa na to za slabe. To
tak realistycznie. Zreszta tak to wlasnie Bog zaplanowal ;P

oj, przegral z kretesem, zreszta tak jak chcial, na swoje podobienstwo i
co tam jeszcze

--
gazebo

40. Data: 2019-12-10 16:54:42

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/12/2019 o 09:16, Kviat pisze:

> [...]
> Kwestia religii była drugorzędna i (jak słusznie zauważyłeś) tylko
> niektórych udało się religiantom przy okazji zindoktrynować.

ze nie wspomne o likwidacji analfebytyzmu, tak sie ludzie brzydza
tymkomunizmem w Polsce, prosze sie pryjrzec co sie dzialo w Berlinie
Zachodnim, w blokowiskach, syf ruja i porobstwo, a za PRL wszytskie
dzieci byly nasze

--
gazebo

Nawet Miller przeciw LGBT...
KObito! POzwol mi byc Ojcem TWOICH dzieci...
Slonski emeryt-POlicjant o POlpsychice, wierze i ekologii ;)
A gdybym wiedzial jak mozesz wyzdrowiec? :)
Kultura dyskusji