Żyd i Cham

1. Data: 2014-09-19 16:27:48

Temat: Żyd i Cham
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zauważyliście, że jak Żyda chce się skrytykować za naprzykład naloty na cywili, to
otrzymujemy coś takiego że zaraz wyją: antysemita, nazista, obozy, gaz, jak możesz po
tym wszystkim żyda "atakować" Tym samym nic krytycznego o żydzie powiedzieć nie można
bo krytyk dostaje w papę nazistą i ma się zamknąć, nawet jak ten żyd źle postępuje.
To oczywiście może być histeria wywołana tym co było w przeszłości, trauma.
Ale u Chama, którego próbujemy skrytykować bo śmierdzi i bluzga, mamy to samo, zaraz
histeria bab wiejskich następuje, faszyta, nazista, jak możesz mówić tak strasznie o
Chamie i chociaż tobą rzucają, wymioty od tego smrodu i bluzgów, to oczy wydrapią że
skrytykowałeś chama, jak mogłeś, to moim zdaniem jest terror chama urosły na
próżności. Bo cham sobie wyśnił że jest wspaniały i rzeczywistość zamiata pod dywan,
więc jak my nie możemy już znieść jego " wspaniałości " i krytykujemy to jakbyśmy
przekuli balonik pełen próżności na której Cham się wznosi z daleka od
rzyczywistości. Chamstwo zalewa nam tramwaje, szkoły, media i przede wszystkim
internet a ludzie milczą bo boją się że za krytykę zostaną zaatakowani przez wiejskie
baby, tylko że my już toniemy w chamstwie, moi drodzy.

2. Data: 2014-09-19 22:13:22

Temat: Re: Żyd i Cham
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> [...]
> tramwaje, szkoły, media i przede wszystkim internet a ludzie milczą bo
> boją się że za krytykę zostaną zaatakowani przez wiejskie baby, tylko że

To też jest trauma z czasów jak Cham był bity po mordzie przez nas
jaśniepaństwo.

--
????
???

3. Data: 2014-09-19 23:22:41

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Krzewicki
Myślę że to wina komunistów, wmawiali prostakom że prostak jest szlachetny, a że to
próżne, to uwierzyło by tym szybciej uciec od swojej przykrej rzeczywistości. Bo jak
się zesram w pory i wszyscy będą mnie przekonywali żem wspaniały, to będe tak łaził i
jak ktoś przytomny powie- smród, to upadek z nieba na ziemie jest tak bolesny że
wszystkie baby ze wsi wpadną w histerię, że to jakiś faszysta.

4. Data: 2014-09-20 08:23:48

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> [...]
> smród, to upadek z nieba na ziemie jest tak bolesny że wszystkie baby ze
> wsi wpadną w histerię, że to jakiś faszysta.

Pamiętaj, że komuna sprawiła, że różnice między chamem i panem się zatarły.
Zresztą obe poniekąd nigdy nie były aż tak duże, bo jeszcze występował
czynnik pośredni - szlachetka zaściankowy na jednej mordze sam ją
obrabiający - taki ni pies ni wydra.

--
????
???

5. Data: 2014-09-20 08:25:13

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> [...]
> wsi wpadną w histerię, że to jakiś faszysta.

Pamiętaj, że komuna sprawiła, że różnice między chamem i panem się zatarły.
Zresztą one poniekąd nigdy nie były aż tak duże, bo jeszcze występował
czynnik pośredni - szlachetka zaściankowy na jednej mordze sam ją
obrabiający - taki ni pies ni wydra.

Więc dzisiaj kultura polska zglajszachtowała się do poziomu tego puszącego
się szlachetki.

--
????
???

6. Data: 2014-09-20 08:31:18

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> [...]

obrabiający - taki ni pies ni wydra.

Więc dzisiaj kultura polska zglajszachtowała się do poziomu tego puszącego

PS. A prawdziwy Polski Cham, Andrzej Lepper, stał znacznie wyżej poziomem od
tego najgorszego połączenia dwóch światów. Był jedynym politykiem
posiadającym chłopski rozum, za co POPiS go zaszczuł.

--
????
???

7. Data: 2014-09-20 17:15:22

Od: rewers <r...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.09.2014 o 08:31, Jakub A. Krzewicki pisze:
> PS. A prawdziwy Polski Cham, Andrzej Lepper, stał znacznie wyżej poziomem od
> tego najgorszego połączenia dwóch światów. Był jedynym politykiem
> posiadającym chłopski rozum, za co POPiS go zaszczuł.
Jesteś pewien, ze to POPiS a nie ktoś większy?

8. Data: 2014-09-20 18:51:35

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Krzywicki
Nie zatarły się ten podział w polsce o którym tyle się mówi to podział
miedzy...inteligentem i Chamem, komuniści zafałszowali rzeczywistość dla nich
robotnik równy jest lekarzowi, a to zupełnie inne światy.

9. Data: 2014-09-20 22:57:32

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

rewers wrote:

> Jesteś pewien, ze to POPiS a nie ktoś większy?

A jakie to ma znaczenie w tej akurat sprawie? Według mojego mniemania, ten
ktoś większy posługuje się partiami politycznymi w Polsce do osiągania
swoich celów i wszystkie jego działania są per partie polityczne, tak więc
masm na myśli osoby bezpośrednio zainteresowane w uciszeniu Jędrka Leppera,
a nie tych, co odnieśli dodatkową korzyść jako ich protektorzy.

Lepper ZTCW miał zeznawać w jakiejś sprawie dotyczącej Kaczaka, miał również
haki na Platformę, zapowiedział start Samoobrony w wyborach, która się bez
niego rozleciała... to jasne, że maczał w tym palce establishment, któremu
popularność leppera wśród elektoratu ujmowała punktów procentowych. Opozycja
w establishmencie jest możliwa, ale nie opozycja przeciwko establishmentowi,
jaką prezentował Lepper.

Szczerze to uważam, że jeżeli ktoś w tym systemie chce występować przeciw
establishmentowi to może ma dobre chęci, ale nie powinien o tym marzyć,
tylko zamiast tego pójść na ryby - demokracje zachodnie i pochodne są
demokracjami konsensusu mocnymi argumentami nie zawsze merytorycznymi (tzw.
propozycja nie do odrzucenia) sugerowanego przez oligarchów plutokratycznych
i innych. Kto chce być poza tym konsensusem ma tylko wyjście być
apolitycznym, a co najwyżej komentować zgryźliwie z loży widza. Nie ma tu
wiele miejsca na ocenę moralną polityków, a żadnego w zasadzie na
egzekwowanie praktyczne tych sądów i osądów ;)

--
????
???

10. Data: 2014-09-21 19:52:10

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Krzewicki
Komunizm jak kler fałszują rzeczywistość masz wątek że na relgii uczy się że pacyfizm
wzywa do przemocy , jest szatańskim antykatolickim ugrupowaniem. Nowomowa jak za
komuny że rolnik to taki sam człowiek jak profesor, a w rzeczywistości masz świat
inteligencji i...kultury zestawiany z chamem tępym, patologicznym, sterowanym i
wulgarnym i teraz ten wulgaryzm non stop atakuje ludzi kultury jak galerie, teatry,
pisarzy i powiesić Lemingii. Jak ormo obecnie podpuszane przez kler a pis gra na ich
fobiach ksenofobicznych, homofobicznych, bezmózgowości, pieniactwie i głupocie i ci
startuje chamstwo na przedmieściu krakowskim z krzyżem i wyciem Żyd.

Jak zabić 16-letniego geja - instrukcja dla katolickiej szkoły
Wrażliwość
Dlaczego ludzie słuchają metalu?
A wiecie że U2 wydało nowy album i jest za darmo?
Współczesny stos