Żyły wodne - jak zbadać, zneutralizować wpływ?

następny post »
From: "EZ" <n...@s...com>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Żyły wodne - jak zbadać, zneutralizować wpływ?
Date: Sun, 13 Aug 2017 18:39:42 +0200

Od czasu gdy parę miesięcy temu zmieniłam ustawienie
łóżka w mieszkaniu, zdecydowanie gorzej się czuję.
Przypomniało mi się, że kiedyś ktoś z różdżką stwierdził,
że właśnie w miejscu, w którym obecnie łóżko stoi,
przebiega żyla wodna.
Mieszkam na I piętrze, więc wpływ jest możliwy.

Pytania:

1) jak to sprawdzić
a) we własnym zakresie (nie umiem posługiwać się różdżką) ?
b) skąd ściągnąć wiarygodnego fachowca ?

2) jeśli diagnoza się potwierdzi, co można zrobić (poza
przestawieniem łóżka oczywiście, ale to trochę utrudniłoby
mi teraz życie) ?
Podobno są jakieś urządzenia, którymi wpływ żyl można
zneutralizować. Czy ktoś ma wlasne doświadczenia w tym zakresie?

Wiem, że wiele osób nie wierzy we wpływ żyl wodnych na zdrowie.
Może mają rację. Ale wolę ewentualnie coś zrobić niepotrzebnie
niż nie robić nic.

Pozdrawiam
EZ