Zywoplot

1. Data: 2000-04-25 09:30:30

Temat: Zywoplot
Od: Adam Stolarczyk <a...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Mam takie pytanko:
Chcialbym w ogrodzie posadzic zywoplot, ktory:
- bylby ladny
- dosc szybko by wyrosl na wysokosc przynajmniej 1,5m i oslonil
ogrod od ulicy
- nie bylby za bardzo drogi

Co radzicie posadzic?

==> Adam Stolarczyk <a...@k...com.pl> <===
========> http://3279161544/~stormy/ <=========
Demokracja jest OK, ale nie nadaje sie do umawiania
na piwo grup liczacych wiecej niz 1 osoba.

2. Data: 2000-04-26 07:10:20

Temat: Re: Zywoplot
Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zajrzyj do postu a żywopłocie z graba

--
Pozdrawiam_
Edyta Szajnóg

3. Data: 2000-04-26 08:36:47

Temat: Odp: Zywoplot
Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

O żywopłotach dużo było na tej grupie pisane ......
Wszystko zależy od wielkości i charakteru ogrodu. Napisz coś więcej czy
chcesz żywopłot liściasty czy zimozielony, formowany czy naturalny, jakie
masz warunki glebowe i nasłonecznienie ...... Wtedy grupa się wypowie.....

Pozdrawiam - Jagoda

4. Data: 2000-04-26 11:37:48

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

No i jeszcze zobacz co inni o tym mowili wczesniej. Znajdziesz fragmenty
dyskusji na http://ogrody.agrosan.pl - stronie naszej grupy.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

5. Data: 2000-04-26 13:05:10

Od: "Porman" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam żywopłot z gęsto posadzonych tui kolumnowych i wygląda super.

6. Data: 2000-04-26 22:22:32

Od: "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Porman <g...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

W ślad z pomysłem Basi tylko Ulex
Jacek

7. Data: 2000-04-27 04:47:56

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Porman <g...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:3...@n...vogel.pl...
> >
> W ślad z pomysłem Basi tylko Ulex

A jak jest z mroodpornością tego krzewu?
W jakiej części naszego kraju jest on całkowicie
mrozoodporny?
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

8. Data: 2000-04-27 08:20:09

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8e8htv$e5n$...@a...webcorp.com.pl...

> A jak jest z mroodpornością tego krzewu?
> W jakiej części naszego kraju jest on całkowicie
> mrozoodporny?

Powiedzmy sobie od razu, że kolcolistu NIE polecam. Owszem, kolce są tak
straszkiwe, że nikogo nie przepuszczą i kwitnie też ładnie i obficie (choć
wolałabym formę o kwiatach pełnych od tej, którą mam). Co do
mrozoodporności - w warunkach Polski jest słabo odporny, ja się od razu
nastawiłam, że wymarznie w czasie pierwszej ostrzejszej zimy (i będę mieć
miejsce na jakiś inny krzew). Z dotychczasowych obserwacji wynika, że zimuje
nieźle pod okryciem z ziemi i śniegu, ale powtarzam, że do tyczy to mojego
ogródka, który leży w centrum miasta ze smogiem i jest dobrze osłonięty ze
wszystkich stron. Przypuszczam, że żywopłot, nawet w Polsce zachodniej,
szybko by wymarzł. O Mazurach nie wspominam, bo tak mi się coś kojarzy, że u
Ciebie już kolcolist przeniósł się do wieczności?

A poradzicie mi wreszcie coś nt. cięcia?

Pozdrawiam, Basia.

9. Data: 2000-04-27 09:44:07

Temat: Basia wirus
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Basia!
Dostalam od ciebie maila z tytulem test: pretty park.exe. Rozsylasz
chyba jakiegos wirusa. Sprawdz koniecznie.
Dorota

10. Data: 2000-04-27 12:39:44

Od: Adam Stolarczyk <a...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagoda wrote:

> O żywopłotach dużo było na tej grupie pisane ......

Zaraz lece poczytac na strone grupy.

> Wszystko zależy od wielkości i charakteru ogrodu.

Wielkosc to mniej wiecej 15 x 30, jest to ogrod za domem.

> Napisz coś więcej czy
> chcesz żywopłot liściasty czy zimozielony, formowany czy
> naturalny,

Sam wlasciwie nie wiem :)))
Ale chyba raczej zimozielony i naturalny.

> jakie masz warunki glebowe i nasłonecznienie ......

Warunki glebowe sa raczej marne.
W miejscach ktore byly nawiezione kompostem trawa rosnie ladnie, w
pozostalych marnie...

> Wtedy grupa się wypowie.....

Juz teraz dziekuje wszystkim za odzew.

==> Adam Stolarczyk <a...@k...com.pl> <===
========> http://3279161544/~stormy/ <=========
Demokracja jest OK, ale nie nadaje sie do umawiania
na piwo grup liczacych wiecej niz 1 osoba.

rozdrabniarki
siano
żywopłot z graba
sprzedam: CISY OGRODOWE NA ZYWOPLOTY