a czy kogos z was lekarz kiedys oszukal ?

1. Data: 2006-06-23 21:54:54

Temat: a czy kogos z was lekarz kiedys oszukal ?
Od: "omerta" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://wiadomosci.onet.pl/1249052,311,relacje.html

spotkaliscie jakies ciekawe tricki ? mozecie o tym napisac ?

2. Data: 2006-06-24 00:21:11

Temat: Re: a czy kogos z was lekarz kiedys oszukal ?
Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://wiadomosci.onet.pl/1249052,311,relacje.html
>
> spotkaliscie jakies ciekawe tricki ? mozecie o tym napisac ?

Trzeba byc niezlym frajerem by chodzic do tak drogiego "lekarza" i nabierac
sie na jego sztuczki :-) A tricki z lewymi rentami i komisjami wojskowymi,
ale tam ludzie placa by byc chorym. Mam nadzieje ze z tymi dajacymi i
bioracymi zrobi sie w koncu porzadek, fakt ze nie za tego rzadu :P

--
Pozdrawiam Norbert :-)

3. Data: 2006-06-24 07:43:03

Od: "Limcha" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A to jest baardzo popularne. Wszędzie!

Dostaję u większości lekarzy wraz z receptą - zapewne z serca dobrego ;> -
wskazanie na aptekę w której ma to być zrealizowane. I zawsze grzecznie
odpowiadam, że kupuję w osiedlowej.
Niedawno poprosiłem lekarza o wypisanie generyku. I baardzo naciskał żebym
kupił jednak brand name, taką też recepte dostałem na tabletki firmy Merck
(pakowane sztuk 28). Generyk - tańszy o 20 zł/opakowaniu, pakowany po sztuk
30 - w związku z tym że jest refundowany nie mógł być wydany, bo apteka
podpadłaby NFZtowej kontroli. Wkurzyłem się :) W jednej zostało to
zauważone, w drugiej też, za trzecim razem generyk został wydany.

4. Data: 2006-06-24 09:32:58

Od: "3ta3pa3?" <s...@f...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "omerta" <s...@c...pl> napisał w wiadomości
> http://wiadomosci.onet.pl/1249052,311,relacje.html
>
> spotkaliscie jakies ciekawe tricki ? mozecie o tym napisac ?

Dentysta, naprawa zęba ale pozostawione uskodzenie na powierzchni w cześci
"międzyzebowej" /nie widoczne /
Na koniec wizyty tekst, że ząb wytrzyma z rok?.

Po przeglądzie 1 widzi 8 plomb a drugi 2.
Ten drugi nawet kamery używał.
Więc co jest?

mark

5. Data: 2006-06-25 02:20:57

Od: Pipek Pogromca <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

omerta wrote:
> http://wiadomosci.onet.pl/1249052,311,relacje.html
>
> spotkaliscie jakies ciekawe tricki ? mozecie o tym napisac ?

Ja nasłuchałem się ostatnio o lekarzu, którego większość pacjentów miała
polipy. Sądząc po dużej ilości pacjentów z tą dolegliwością, jest to
choroba niezwykle zakaźna, przenoszona chyba drogą powietrzną.

Sprawa podwójnego płacenia - wyciąganie kasy od pacjenta i z NFZ - też
chyba nie jest nowa.

6. Data: 2006-06-25 09:12:00

Od: "Platnik" <a...@k...fajne.som> szukaj wiadomości tego autora

> Po przeglądzie 1 widzi 8 plomb a drugi 2.
> Ten drugi nawet kamery używał.
> Więc co jest?

dokladnie, planuje kiedys prowokacje z tvn na takich s...now dentystow, bada
ci zdrowa tkanke niszczyc dla kasy, szubienica moze nie ale pregiez jak
najbardziej +wybicie zeba. Kolezanka miala identycznie, jeden 5dziur wiecej
znalazl, geniusz? Tylko dlaczego nie potwerdzilo sie to u innych?

7. Data: 2006-06-25 10:00:33

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiecej
> znalazl, geniusz? Tylko dlaczego nie potwerdzilo sie to u innych?

A ja chodze do stomatologa w przychodni i zeby mam zdrowe (naprawde sie nie
psuja, pomimo tego ze dbam o nie srednio).

--
Pozdrawiam Norbert :-)

Zapalenie krtani
Sobotta
zmiany w moczu
Triquilar -czy konieczna jest przerwa na okres co miesiac?
Jak ocenić czy kanał jest właściwie wypełniony :)