Pękła mi u podstawy dwójka z objawami prócnicy

1. Data: 2006-06-23 22:45:31

Temat: Pękła mi u podstawy dwójka z objawami prócnicy
Od: "zdun" <1...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

co można z tym zrobić, czy odbudowaniew całego żebą czy jak?
proszę o info bo nie wiemjakie rozwiązanie wybrać

2. Data: 2006-06-24 05:38:21

Temat: Re: Pękła mi u podstawy dwójka z objawami prócnicy
Od: Radosław Rossa <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> co można z tym zrobić, czy odbudowaniew całego żebą czy jak?
> proszę o info bo nie wiemjakie rozwiązanie wybrać

Jeżeli korzeń nie jest bardzo zniszczony (nie ma próchnicy korzenia, korzeń
nie jest peknięty itd.), to najlepszym rozwiązaniem w takim wypadku byłoby
wykonanie wkładu koronowo-korzeniowego i korony. Koszt od kilkuset złotych.
Wybierz się do dentysty.
Pozdrawaiam.
Radek ;-)

3. Data: 2006-06-24 07:26:12

Od: "zdun" <1...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie jest peknięty itd.), to najlepszym rozwiązaniem w takim wypadku byłoby
> wykonanie wkładu koronowo-korzeniowego i korony. Koszt od kilkuset

ok
dzięki za info

a czy kogos z was lekarz kiedys oszukal ?
Zapalenie krtani
Sobotta
zmiany w moczu
Triquilar -czy konieczna jest przerwa na okres co miesiac?