a jednak lodówka nie do zabudowy

1. Data: 2009-11-15 09:02:03

Temat: a jednak lodówka nie do zabudowy
Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oglądałem wczoraj z żoną te lodówki i poprzez fakt że musi sie zmieścić w
szafce to jest strasznie mała.
Ponad 30% mniejsza pojemnośc zamrażarki i dlatego odpuszczamy sobie.
Podobnie zresztą jak mikrofale :)
Myslimy o jakimś modelu conajmniej A+ w kolorze srebrnym z funkcja NoFrost.
Możecie coś doradzić za rozsądną cenę?

2. Data: 2009-11-16 06:46:41

Temat: Re: a jednak lodówka nie do zabudowy
Od: "Kane" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myslimy o jakimś modelu conajmniej A+ w kolorze srebrnym z funkcja
> NoFrost.
> Możecie coś doradzić za rozsądną cenę?

Nie piszesz jakiej kubatury potrzebujesz. Ja potrzebuje duzej i kupilem
sharpa z serii 'large', zadne tam side-by-side. Jest olbrzymi i ekonomiczny
;) Sa tez mniejsze - do wyboru. W srodku dobrze rozplanowane, widze duzo
plusow w stosunku do starszej lodowki ktora mam w domu. Srebrne tez są ;)
(my mamy beżową).

Niestety - nie wiem jak "chodzi" bo jeszcze jest nieuruchomiony.

Pozdrawiam

Kane

3. Data: 2009-11-16 07:21:27

Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale pewnie nieźle kosztowała :)

4. Data: 2009-11-17 07:21:54

Od: "Kane" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale pewnie nieźle kosztowała :)

1,5-2x mniej niz side-by-side ;) Dla mnie cena vs
kubatura+stylistyka+ergonomia była _bardzo_ rozsądna.

Kane

jaka skrzynia na różę pnącą
Płyn do paneli, jaki?
zmywarka - ustawienie zmiękczania
czym zaslonic okna w warsztacie/garazu/magazy nie ?
Ostateczne rozwiązanie kwestii kreta