adwokat a eggnogg?

1. Data: 2009-01-12 00:24:53

Temat: adwokat a eggnogg?
Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chociaż święta się skończyły, mnie dopiero teraz zebrało na eggnogga i
zaczęło mnie gnębić pytanie: jaka jest różnica między adwokatem a
eggnoggiem? W sieci jest takie multum przepisów, że trudno z nich wyciągnąć
jakiś wspólny mianownik. Czy to kwestia użycia całych jajek albo tylko
żółtek, czy też rodzaju użytego alkoholu? I przy okazji, czy ktoś ma
sprawdzony przepis na taki napitek, ale w wersji dla 1-2 osób, bo znalezione
przepisy na ogół operowały ilościami hurtowymi i były niebezpiecznie
zbliżone do anegdotycznego "Weź kopę jaj".
--
Nika