agrest :(

11. Data: 2008-07-22 20:24:36

Temat: Re: agrest :(
Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Barbara Miącz napisał:
(...)

> Ty owoców prawdopodobnie też nie zjesz jeśli nie dojrzały
> wystarczająco przed zniknięciem liści. Było u mnie raz coś takiego.
> Smak owoców nie do przyjęcia.

Wracając do tematu - mam fart :) Normalny agrest, tylko na bezlistnych
gałązkach owoce są mniejsze. Smak taki sam jak zawsze.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

12. Data: 2008-07-23 14:47:28

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna Chiger napisał:

> Wracając do tematu - mam fart :) Normalny agrest, tylko na bezlistnych
> gałązkach owoce są mniejsze. Smak taki sam jak zawsze.

Trudno będzie ale jakoś pogodzę się z moim brakiem racji :-)

Pozdrawiam, Barbara

identyfikacja
MOZE SIE PRZYDA
grzyby leśne przy domu -pytanie do praktyków
Wierzba Iwa
Do uzytkownikow traktorkow