amfa, uzaleznienie, pomocy

1. Data: 2003-09-22 06:31:52

Temat: amfa, uzaleznienie, pomocy
Od: "Fiurio" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam serdecznie. potrzebuje pomocy, a wlasciwie to moj znajomy, kiedys
najlepszy funfel z podworka. od ponad roku zazywa narkotyki, glownie
amfetamine, ostatnio podobno siega po kokaine :( probowalem z nim rozmawiac,
ale za kazdym razem mowi ze nie bierze, ze to mu nie potrzene, a nastepnego
dnia widze go jak biega naspeedowany :( nie wiem jak mu pomoc, koles ma
wiele talentow, ale sie niedlugo zmarnuje calkiem. poradzcie cos, prosze. z
gory dzieki

2. Data: 2003-09-22 08:26:42

Temat: Re: amfa, uzaleznienie, pomocy
Od: darek <chq@nie_spamuj.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj !!!
Użytkownik Fiurio napisał, On 2003-09-22 08:31:
> [...]
> ale za kazdym razem mowi ze nie bierze, ze to mu nie potrzene, a nastepnego

Jak koles nie bedzie chcial sam sobie pomoc to nikt mu nie pomorze :(...
Tutaj chyba nie ma jakis prostych regul i przepisow typu zrob to albo
tamto :(. Ogolnie to wg. mnie bardzo ciezka sprawa. Nawet nie wiem do
czego Cie odeslac lub cos :(...

Pozdrawiam
Darek
--
"Trzeba żyć jak nowo narodzony anioł, jak kobieta, która kocha lub jak
człowiek, który ma umrzeć." (Maurice Maeterlinck)

3. Data: 2003-09-22 10:52:16

Od: "Agnes" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darek" <chq@nie_spamuj.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Tutaj chyba nie ma jakis prostych regul i przepisow typu zrob to albo
> tamto :(. Ogolnie to wg. mnie bardzo ciezka sprawa. Nawet nie wiem do

Amfetamina potrafi wciagnac i to za bardzo niestety. Jest o tyle
niebezpiecznym narkotykiem, ze po niej w miare funkcjonuje sie normalnie,
tzn. tak naprawde ktos kto sie na tym nie zna nie jest w stanie zauwazyc, ze
ktos jest naspidowany czy nie.
Jak napisal moj poprzednik, jesli sam nie bedzie chcial to nic to nie da. On
sam musi do tego dojrzec, przeaanalizowac i stwierdzic, ze amfa mu wiecej
zabiera niz daje. A to jest bardzo bardzo dluga droga - znam to z wlasnego
doswiadczenia.

Pozdrawiam
Agnes

4. Data: 2003-09-29 20:52:54

Od: Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD <a...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

Fiurio wrote:

> [...]
> wiele talentow, ale sie niedlugo zmarnuje calkiem. poradzcie cos, prosze. z

Siega po kokaine? To dobrze, jest
mniej szkodliwa od amfetaminy :8]. Z
drugiej strony jest tez wielokrotnie
drozsza, wiec znajomy moze zaczac
dilowac, a wiadomo do czego to moze
doprowadzic.

--
Seks, seksić, seksolatki... news:pl.soc.seks.moderowana
http://hyperreal.info { iWanToDie } WiNoNa ) (

5. Data: 2003-09-29 22:31:19

Od: "Idi" <a...@P...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD" wrote:
> Siega po kokaine? To dobrze, jest
> mniej szkodliwa od amfetaminy :8]

Jakies konkrety/zdrodla? Dysponuje nieco innymi informacjami.. ;-) No chyba,
ze chodzi o kokaine w postaci lisci do zucia.. ;P

Idi

pustka
Re: Awaria - brak ostatnich wiadomości
Awaria - brak ostatnich wiadomości