anemia

1. Data: 2001-10-18 11:46:55

Temat: anemia
Od: "mielony" <l...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
mam pytanie
jak i czym leczyć anemię ?
czy są preparaty wspomagające leczenie np. w formie syropu lub inne
- (koszty nie ważne )
jaka profilaktyka ?
lekarz zalecił mojej córce (23l) - codziennie pęczek natki pietruszki?!
dzięki za pomoc i sugestie
pzdr
lm

2. Data: 2001-10-18 12:04:44

Temat: Re: anemia
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 18 Oct 2001, mielony wrote:

> witam
> mam pytanie
> jak i czym leczyć anemię ?

zalezy jaka i jak duza

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

3. Data: 2001-10-18 13:28:42

Od: Krzysztof Stachnik <k...@i...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

mielony wrote:

> [...]
> - (koszty nie ważne )
> jaka profilaktyka ?
> lekarz zalecił mojej córce (23l) - codziennie pęczek natki pietruszki?!
Bo to jest zrodlo dobrze przyswajalnego roslinnego zelaza (o ile tak
mozna to okreslic:), dodatkowo jeszcze dobrym zrodlem jest mieso, ale
najlepiej gotowane. To wlasciwie jest to profilaktyka, w przypadku
leczenia stosuje sie juz raczej preparaty. Swoja droga rozne sa typy
anemii i nie wsztystkie leczy sie preparatami zelaza. Wana jest wlasciwa
diagnoza i zalecenia kompetentnego lekarza, najlepiej hematologa.
> dzięki za pomoc i sugestie
> pzdr
> lm
Zycze zdrowia
Pozdrawiam
Krzysztof

4. Data: 2001-10-18 19:24:03

Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mielony <l...@z...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9qmet2$5ff$...@n...tpi.pl...
> jaka profilaktyka ?
> lekarz zalecił mojej córce (23l) - codziennie pęczek natki pietruszki?!
> dzięki za pomoc i sugestie

Dieta każdej miesiączkującej kobiety powinna obfitować w żelazo, czyli
zawierać dużo zielonych warzyw liściatych, ryb, mięsa wołowego, wątroby i
suszonych owoców. Dobrym źródłem witamin z grupy B są drożdże piwowarskie,
kiełki pszeniczne i ziarno z pełnego przemiału. Wchłanianie ułatwia
jednoczesne przyjmowanie witaminy C.
Pozdrawiam m a r g a r e t k a

Witaminy ale jakie?
Prostata??? Ale w moim wieku???