anty...

1. Data: 2003-03-09 09:51:36

Temat: anty...
Od: "Slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :-)))

Zastanawiam się od jakiegoś czasu jaki najlepszy jest dezydorant [albo też
antyperspirant np. w kulce, czy sztywcie], dla młodej aktywnie fizyczne
dziewczyny. Chodzi mi o to, że cały czas próbuję nowych i za każdym razem po
kilku dniach jestm w punkcie wyjścia - znowu strasznie się pocę i brzydko
pachnę. Teraz użwam SECRET Key Solid Dry...i musze znowu przyznać, że nie
jest dobry.
Mam nadzieję, że poradzicie mi co jest najlepsze, wtedy od razu zakupię
:-))))

Pozdrawiam
Slonko

1. Data: 2003-03-10 18:20:30

Temat: Re: anty...
Od: "Rybka" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slonko" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Zastanawiam się od jakiegoś czasu jaki najlepszy jest dezydorant [albo też
> antyperspirant np. w kulce, czy sztywcie], dla młodej aktywnie fizyczne
> dziewczyny. Mam nadzieję, że poradzicie mi co jest najlepsze, wtedy od
razu zakupię

a próbowałaś Fenialu w kulce? Pachnie moze nie rewelacyjnie, ale jest
skuteczny, przynajmniej na mnie działa.

pozdrowienia
Rybka

1. Data: 2003-03-10 21:02:26

Od: Elfka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Slonko wrote:
> [...]
> kilku dniach jestm w punkcie wyjścia - znowu strasznie się pocę i brzydko

Kiedys uzywalam rexony aktiv w sztyfcie (zielona), byla niezawodna na
wysokogorskie wyprawy w upalne dni.
Po pewnym, choc dlugim czasie, zaczelo troche ze mnie kapac, ale zapachu
nie bylo. Byla swietna.
Elfka

| Elfy sa wsrod nas |

1. Data: 2003-03-12 01:09:37

Od: "Tib[Ruda]" <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elfka wrote:

> [...]

Witam wszystkich cieplo-i sie dopisze :-)

Opcja drozsza-ale rewelacyjna i dech mi zapiera,kiedy wspominam te
jakosc i suchosc-antyperspirant Heleny Rubinstein,nie pamietam
nazwy,taka zielona buteleczka,roll-on,75 ml(starczylo na bardzo
dlugo)-chronil rewelacyjnie,uzywalam go trenujac na silowni bardzo
intensywnie,a skore mialam sucha jak pieprz :-)Niestety,dech zapiera
takze cena-ok 70 zl,jak pamietam,a moze wiecej troszke nawet
:-(.Osobiscie uwazam,ze warto,bo nawet mokra jak mysz po treningu w
miejscach pomizianych tym bylam sucha.

Opcja tansza-i wcale nie gorsza-On Duty Avonu(tez kulka,bo do sztyftow
mam jakis uraz),osobiscie uzywam bezzapachowego(sa 4 wersje zapachowe
chyba) i bardzo sobie chwale,w dodatku czesto jest w promocji
:-)Dodam,ze dla panow tez jest dobry,bo zmusilam mojego OM* do uzywania
zamiast jakichs takich dziwnych,ktore mial wczesniej-i tez jest
zadowolony :-)

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i wracam do czytania archiwum
:-)

Tib

*OM-Osobisty Mezczyzna

--

|-mamo pomurz chomik uciekl-|
-:c...@a...pl : Icq 86181173 : GG 1287619 :-

1. Data: 2003-03-13 18:10:21

Od: "|------<<B R U N E T K A>>------|" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj Vichy- ma b. dobry antyperspirant; przeznaczony również dla osób o
nadmiernej potliwości...

--
Pasjonatka ryb z obu Ameryk...

krem do cery normalnej?
FotoRanking - system ogłoszeń w fotomodelingu
sensi
Targi kosmetyczne - jak Wam się podobało?
perfumy 212