sensi

1. Data: 2003-03-10 15:02:50

Temat: sensi
Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
nie orientujecie sie ile kosztuja perfumy Sensi na duty free
nie wiecie czy korzystniejsza jest duty free na Okeciu czy w Bangkoku ??
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-03-10 15:26:08

Temat: Odp: sensi
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co prawda nie wiem jaka jest cena Sensi na bezcłówce, ale wiem, że w
Warszawie nie opłaca się kupowac kosmetyków, bo są drogie (chyba, że jest
jakaś extra promocja). Moja kuzynka kupiła mi maskare Diora w Kuala Lampur
za 14$, a taka sama w Warszawie kosztowała 95 zł. Poza tym z moich
doświadczeń: na lotnisku w Antalii Miracle 100 ml kosztowało w przeliczeniu
150 zl. Na Okęciu takich cen nie uświadczysz.
Pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2003-03-10 15:46:21

Temat: Re: sensi
Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> doświadczeń: na lotnisku w Antalii Miracle 100 ml kosztowało w
przeliczeniu
> 150 zl. Na Okęciu takich cen nie uświadczysz.

Zgadzam sie.
Do tej pory zawsze latalam z Balic, ale niedawno bylam na Okeciu i sie
zalamalam.
Niektore kosmetyki (te sredniopolkowe) sa drozsze niz w sklepach:)))) A
inne, te z selektywnych marek tansze o jakies nedzne grosze.

Kaska (ktora na Okeciu kupila tylko butelczyne...)

1. Data: 2003-03-10 15:51:05

Temat: Odp: sensi (OT)
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja zakupiłam tylko 1 kg Haribo za 10 zł...Promocja była, a ja uwielbiam to
chemiczne świństwo!!!
Pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2003-03-10 15:54:40

Od: "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka <s...@w...wp.pl> napisał(a):

> [...]
> Niektore kosmetyki (te sredniopolkowe) sa drozsze niz w sklepach:)))) A
> inne, te z selektywnych marek tansze o jakies nedzne grosze.

Ponoc w Europie najtaniej na Heathrow... Ja juz pare razy kupowalam we
Frankfurcie i bylam zadowolona. Aczkolwiek tam oplaca sie kupowac perfumy i
kolorowke, zauwazylam, ze kosmetyki pielegnacyjnej sa tylko niewiele drozsze
od sredniej w moim miescie... (np. za kosmetyk za 30 euro, zaplaci sie moze 27
euro etc.)

Dunia

1. Data: 2003-03-10 17:18:45

Od: "lalka" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Ponoc w Europie najtaniej na Heathrow... "

A bierze się to pewnie stąd że kosmetyki w Angli są wogole tańsze niz u nas
( a podono to taki drogi kraj) np. tusz do rzęs Diora w sklepie kosztuje 10
funtów a u nas w Sephorze 109zł. Więc stąd ta opinia :))

pozdrawiam lalka

1. Data: 2003-03-11 09:28:59

Od: ":::Inna Xena::::" <x...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KaRoLa <c...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b4i9fc$36d$...@n...onet.pl...

> nie orientujecie sie ile kosztuja perfumy Sensi na duty free
> nie wiecie czy korzystniejsza jest duty free na Okeciu czy w Bangkoku ??

Osobiście w Bangkoku nie byłam, ale ponoć to jedna z tańszych stref
bezcłowych. Gdzieś czytałam, ze własnie tam mieści się bezcłowy kosmetyczny
outlet - można kupić po bardzo okazyjnych cenach markowe kosmetyki i perfumy
z drobnymi fabrycznymi wadami (typu: porysowana butelka, brak korka,
wygnieciony kartonik etc.). A Okęcie faktycznie - jak na bezcłowkę - jest
potowrnie drogie i w ciemno mozna powiedzieć, że bardziej opłaca się kupowac
gdzie indziej.

Pozdr.

1. Data: 2003-03-11 16:34:10

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

oooooooooooooooooooooo
wielkie dzieki
juz szykuje w takim razie liste zakupow :-)
Pozdrawiam
K.

Targi kosmetyczne - jak Wam się podobało?
perfumy 212
TANIE FIRMOWE KOSMETYKI NA ALLEGRO
Rzesy, olejek rycynowy i piekace oczy...
RE: cellulit