archiwum grupy - gdzie szukać?

1. Data: 2005-04-20 20:56:18

Temat: archiwum grupy - gdzie szukać?
Od: N i E ś W i A D o M y <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Przeglądałem na google grupę i znalazłem jedynie do marca tego
roku a potem zaczyna sie 2002 rok. Gdzie znajdę cały zeszły rok i
początek tego roku?

Dziekuję za wszelkie odpowiedzi.

N i E ś W i A d o M y

1. Data: 2005-04-21 05:48:01

Temat: Re: archiwum grupy - gdzie szukać?
Od: "Przyklejka>" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "N i E ś W i A D o M y" <m...@i...pl> napisał
> Witam. Przeglądałem na google grupę i znalazłem jedynie do marca tego roku
> a potem zaczyna sie 2002 rok. Gdzie znajdę cały zeszły rok i początek tego
> roku?

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=archiwum&group=pl.
rec.uroda

Kasia

1. Data: 2005-04-21 19:37:01

Od: N i E ś W i A D o M y <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyklejka> napisał(a):
> Użytkownik "N i E ś W i A D o M y" <m...@i...pl> napisał

> http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=archiwum&group=pl.
rec.uroda

> Kasia

Serdecznie dziekuję. Wiedziałem że ktoś odpowie :D

Wyszczuplający krem drenujący Vichy
podstawowe zasady pielegnacji cery (glownie twarz)
[wroc] w kwestii poniedziałkowego spotkania
cera naczynkowa a kosmetyczka
Zamiar