Kilka może dziwnych problemów

1. Data: 2005-04-20 20:59:30

Temat: Kilka może dziwnych problemów
Od: "Qmila" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
nazbierało mi sie kilka problemów i bardzo prosiłabym o radę:

1. Mam straszny problem z trądzikiem na szczęście najwięcej jest go na
plecach. Niestety wogóle nie mogę się go pozbyć. Chciałabym prosic was o
radę. Jakie sródki są skuteczne i niezawodne dla was mam na myśli okolice
pleców ale również i twarz. Może jest na grupie osoba któa chociaż częściowo
wyleczyła się z tego problemu:( wiem że całkowite pozbycię się nie jest
możliwe ale zbliża się sezon letni a tak wysypane plecy naprawdę są rzeczą
bardzo krępującą:(

2. Chciałabym się dowiedzieć jak chociaż częsciowo zapobiec przy depilacji
nóg i rąk pojawainiu się czerwonych nieznośnych "kropek". Depilacja jest
skuteczna ale co mi po niej jak przez nastepne kilka dni nei mogę pokazywać
nóg i rąk bo sie wstydze. Przecież równie dobrze w tych miejscach mogłyby
być wloski

3. Kolejny problem to dobra odżywka do włosów. Moglibyście polecić mi jakąś
którą nei trzebaby było spłukiwać i wywoływała by efekt "prostych" włosów

4. Szukam również trwałego błyszczyku do ust żeby "nie zliwywał się"
odrazu:-) o ile taki istnieje

Bardzo dziekuje za wszelka pomoc
Qmila

1. Data: 2005-04-20 21:02:45

Temat: Re: Kilka może dziwnych problemów
Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

proponuję każdy temat poruszyć osobno, będziesz miała większe szanse na
odpowiedzi. Nikomu (chyba) niechce się pisać referatów.
Pzdrawiam
Gosia

1. Data: 2005-04-21 00:24:48

Od: "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qmila" <q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> możliwe ale zbliża się sezon letni a tak wysypane plecy naprawdę są rzeczą

Pamietam, ze kolezanki w czasach licealnych z tradzikiem na plecach i pupie
(!!) walczyly myjac te okolice ...plynem do higieny intymnej...Nie wiem na
jakiej zasadzie to dzialalo, ale dzialalo, bo sie okazalo rewelacja
wychwalana we wszystkich klasach mojego rocznika;). Sprobowac nie zaszkodzi
a moze i Tobie pomoze.

pozdrawiam
almadka

1. Data: 2005-04-21 07:06:39

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pokazywać
> nóg i rąk bo sie wstydze. Przecież równie dobrze w tych miejscach mogłyby

Ja robię tak: po depilacji każdej nogi z osobna wkładam ją na chwilę pod
zimną wodę (stopniowo od chłodnej do raczej zimnej), osuszam ręcznikiem i
smaruję Alantanem w kremie (tubka ok. 7-8 zł w aptece). Pięknie łagodzi i
już na drugi dzień nie ma ŻADNYCH śladów, a czasem nawet po dwóch-trzech
godzinach.

Maja

1. Data: 2005-04-21 10:08:21

Od: "Alicja" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qmila" <q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> 4. Szukam również trwałego błyszczyku do ust żeby "nie zliwywał się"
> odrazu:-) o ile taki istnieje

Używam błyszczyka Glazewear z Avonu w pięknym odcieniu różu - darling pink i
jestem zachwycona, bardzo długo utrzymuje sie na ustach i wspaniale nawilża.

Pozdrawiam
Alicja

1. Data: 2005-04-21 11:03:54

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qmila napisał(a):

> [...]
> możliwe ale zbliża się sezon letni a tak wysypane plecy naprawdę są rzeczą

jedno, bardzo ważne słowo... DERMATOLOG

a być może również endokrynolog... dlaczego??

jeżeli mamy cosik nie tak z twarzą, często wystarczy dermatolog,
natomiast duże ilości wyprysków na plecach, pomimo dbania o higienę i
pielegnacji tych miejsc przemawiają za tym, iż przyczyna może tkwić w
gospodarce hormonalnej... mówiąc bardzo ogólnie

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

1. Data: 2005-04-21 14:55:37

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. Mam straszny problem z trądzikiem na szczęście najwięcej jest go na
> plecach. Niestety wogóle nie mogę się go pozbyć.

niestey, trądzik na lecach trudno się leczy (leczy, a nie "kosmetykuje")-
bardzo często trzeba opanować sytuację antybiotykiem doustnym, a potem
smarować retinoidemi, zeby nie powrócił. czyli: idź do dermatologa.

archiwum grupy - gdzie szukać?
Wyszczuplający krem drenujący Vichy
podstawowe zasady pielegnacji cery (glownie twarz)
[wroc] w kwestii poniedziałkowego spotkania
cera naczynkowa a kosmetyczka