maszynka elektryczna do golenia

1. Data: 2005-04-20 21:43:07

Temat: maszynka elektryczna do golenia
Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

ze względu na ciagłe podrażnienia przy goleniu noszę się z zamiarem kupna
maszynki elektrycznej. Obawiam sie jednak, że może to nie zlikwidować
podrażnień i wręcz je zwiększyć. Czy ktoś ma podobne doświadcznia ? i jaką
maszynkę polecacie ? Czy gdzieś można zwróćcić maszynkę gdyby mi nie
odpowiadała?

pozdrówka
sqbi

1. Data: 2005-04-21 14:10:44

Temat: Re: maszynka elektryczna do golenia
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> podrażnień i wręcz je zwiększyć. Czy ktoś ma podobne doświadcznia ? i jaką
> maszynkę polecacie ? Czy gdzieś można zwróćcić maszynkę gdyby mi nie

Lancome, ma serie dla panów i równiez krem łagodzacy podraznienia.Z nizszej
półki cenowej, Vichy ma specjalna pianke do golenia która tez łagodzi i jest
podobno dobra.Ewentualnie, kup sobie krem na "czerwone policzki" w aptece i
tym sie ratuj.Ja bym na Twoim miejscu jednak zaczęła od wizyty u dobrej
kosmetyczki, bo takie porady wirtualne, problemu raczej nie zlikwiduja.

Gosia

1. Data: 2005-04-22 21:36:29

Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tym sie ratuj.Ja bym na Twoim miejscu jednak zaczęła od wizyty u dobrej
> kosmetyczki, bo takie porady wirtualne, problemu raczej nie zlikwiduja.

może masz rację, do tej pory próbowałem kosmetyki łagodzące raczej z niższej
półki. TYlko, jak teraz zaczne sprawdzać te droższe, to może się to okazać
droższe od wizyty u kosmetyczki, znasz jakąś dobrą w Krakowie ?

sqbis

1. Data: 2005-04-23 18:30:48

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

TYlko, jak teraz zaczne sprawdzać te droższe, to może się to okazać
> droższe od wizyty u kosmetyczki, znasz jakąś dobrą w Krakowie ?

A, próbowałes serie meską AA?Dezodorant i mydło sa bardzo
przyzwoite.Kosmetyczki z Krakowa niestety nie zmam, ja jestem z 3
miasta:-)ale jest tu sporo dziewczyn z Krakowa, pewnie cos podpowiedza.

gosia

Kilka może dziwnych problemów
archiwum grupy - gdzie szukać?
Wyszczuplający krem drenujący Vichy
podstawowe zasady pielegnacji cery (glownie twarz)
[wroc] w kwestii poniedziałkowego spotkania